• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Hoe laat is het nu in de rpg ongeveer? Begin van de dag? & Zijn de lessen al begonen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    "Naast mijn buren pesten doe ik ook aan freerunnen" zei hij, en ik grinnikte even om vervolgens goedkeurend te knikken. ''Gaaf.'' zei ik, en keek even naar mijn handen. Als ik mijn buren pestte, was ik er geweest.
    Ik woon alleen, in een achterbuurt. Het is een soort appartementencomplex, en mijn buren zijn.. niet de liefste. Drugs, drank, dealen..
    Ik haalde even een hand door mijn haren. ''Kan je het goed?'' vroeg ik hem grijnzend, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ze steld zichzelf en de andere voor en ik knik even. Oke, Alice,Cameron en Will goed onthouden dus. 'Welke dansstijl beoefen je?'vraagt ze terwijl ze me aankijkt. 'Jazz en jij?'vraag ik. Eigenlijk wou ik wel weten of ik een beetje goed gegokt had. Ze zag er iniedergeval niet uit alsof ze balet deed of zo,dat helemaal niet.

    [Ik geloof dat het middag is ^^ ja, middag toch guys? Sommige lessen zijn niet eens van start gegaan, leraar niet op komen dagen ^^ alleen ik geloof dat het middag is.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Oke, bedankt ^^ En ik zag een afbeelding van de jongensslaapzaal staan, verblijven de leerlingen nu in de school ofzo?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jup, dat kwam makkelijker uit ^^ en dan kun je meer contacten (; ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze grinnikt even, waarna ze goedkeurend knikt. "Gaaf, kan je het goed?" Vraagt ze dan grijnzend, terwijl ze me aankijkt. Ik ben niet iemand die graag opschept of een eigen dunk van zichzelf heeft. Ik vind mezelf niet de lelijkste, nee. En ik moet toegeven dat ik niet slecht kan dansen, maar opscheppen of arrogant doen is écht niets voor mij. Behalve als ik het expres doe en heel overdreven. "Ik ben niet heel slecht ofzo" Zeg ik bescheiden, terwijl ik mijn hand even door mijn pik zwarte haren laat gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''Ik ben niet heel slecht ofzo.'' zei hij, en het verlegen randje liet mijn mondhoeken omhoog krullen.
    Ik was allang blij dat Wesley niet zo'n arrogante zak was, nee, ik mocht hem wel.
    Ik stond op, pakte mijn tas die bij de deur stond, en viste een flesje water uit. Alles lag nu overhoop; thanks, Wesley.
    Ik grinnikte even en nam een paar slokjes, om vervolgens weer naast hem neer te ploffen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga even douchen, zo terug ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo naar het bos, kun je misschien nog iets zeggen ofzo, want hier weet ik niet echt goed op te reageren ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jaimyhoi schreef:
    [Ik geloof dat het middag is ^^ ja, middag toch guys? Sommige lessen zijn niet eens van start gegaan, leraar niet op komen dagen ^^ alleen ik geloof dat het middag is.]


    [Het is inderdaad middag en de lessen zijn uitgesteld voor vandaag. Dit is een introductie dag zegmaar.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice 'Ally' Parker
    'Jazz en jij?' antwoord Jayson. Ik heb het dus goed geraden. Ik glimlach en zeg: 'Ik doe streetdance, al best lang.' ik kijk even van Cam naar Will naar Jayson terug naar Cam. Nog geen uitbarsting of mannetjesgedrag, pfieuuww, gelukkig maar. Misschien had ik het me nu net wel verbeeld. 'En jazz, klinkt altijd wel gaaf, hoewel het denk ik niet iets voor mij is.' ik zou eerder hiphop doen, of modern. Maar ja, het liefst streetdance, wat ik ook doe dus. Ik kijk om me heen of ik nog andere mensen zie en hier en daar zie ik een paar leerlingen lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Het is inderdaad middag en de lessen zijn uitgesteld voor vandaag. Dit is een introductie dag zegmaar.]


    [o oke, thanks ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson
    Streetdance dus,dan had ik het dus toch goed! 'Ja,nou eigenlijk vond ik Jazz eerst niet leuk,maar mijn ouders hebben mij verplicht het te doen' vertel ik haar. Eigenlijk zou ik soms nog steeds andere stijlen willen dansen. Ookal weet ik dat ik toch het beste blijf in Jazz,dat doe ik al zo lang..

    Alice 'Ally' Parker
    Net zoals Cam dus, die moet ook van zijn ouders op ballet. Zijn ouders zijn heel rijk, en willen een voorbeeldige jongen. Ze mogen mij graag, ze zijn dol op me. En ik vind hen ook altijd aardig en lief. Dan bedenk ik me dat zij nu dus mijn schoonouders zijn. Wauw. 'Vind je jazz nu wel leuk?' vraag ik aan Jayson. 'En dans je dan soms niet in je vrije tijd een andere stijl. Doe ik zelf ook.' met Cam. Soms doe ik wel ballet, en Cam streetdance. Cam en ik zijn een redelijk goed dans duo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.