• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    'Je ex waar je al over had verteld of een andere ex?' ik open mijn ogen en zie dat Jamie mij ook aankijkt. Dan sluit ik mijn oven weer en leg mijn armen onder mijn hoofd. Het plukje haar viel voor mijn gezicht, maar ik had geen zin om die weg te halen. Ik slaak een zucht. Ik moest wakker blijven, hoe moeilijk het ook was. Ineens gaat de muziek uit gevolgd door mijn ringtone. Ik maak een soort geïrriteerd afkeurend geluid en blijf liggen. Geen zin om op te staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand Jayson?]

    Jamie Alexander Cooper
    "Degene waar ik je over vertelt had" zeg ik "We waren al een tijdje samen" zei ik er snel achteraan en leun achterover tegen de muur en sluit mijn ogen ook, opeens gaat de muziek uit en hoor je door de hele zaal de ringtone van Amy maar ze blijft rustig liggen.
    Ik grinnik even "Zou je daar niet even naar kijken" vraag ik even en laat mezelf ook zachtjes op de grond vallen en voel de koele grond tegen mijn warme lichaam aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee,' mompel ik. 'Ik heb geen behoefte aan gezeik van mijn vader, mijn beste vriendin of mijn ex. Ik blijf liever liggen.' Mijn ringtone stopt, maar gaat niet veel later weer. 'Nee hè... Ik lach zo lekker. Laat het belangrijk zijn,' Mopper ik. Ik sta op en loop naar mijn mobiel. Het was een onbekend nummer. Verbaasd kijk ik ernaar en neem langzaam op.
    'Hallo?'
    'Ja met mij.' Ik leun tegen de muur en staat mezelf aan in de spiegel.
    'Waarom bel je met onbekendnummer?'
    'Omdat je anders niet opneemt.'
    'En waarom zou ik niet opnemen Luke?' ik sprak zijn naam uit vol walging. 'Precies, omdat ik je niet wil spreken!'
    'Je moet naar me luisteren Amy!'
    'Ik bepaal zelf of ik luister of niet.' ik Begon me nu echt te irriteren.
    'Ik mis je en ik wil je terug.'
    'Ja nu ineens. Vanochtend wilde je me nog breken. Ik Zeg het je nog een keer. Laat me met rust, laat mijn vader met rust en laat mijn beste vriendin met rust.'
    'Ik heb je beste vriendin al in mijn macht.'
    'Ja, maar mij niet. Dag.' ik hang op en blokkeer alle twee de nummers. Ik rek me uit en sluit vermoeid mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en hou mijn ogen gesloten terwijl mijn lichaam afkoelt van de heerlijke koelte van de grond, ik hoor opeens dat Amy opstaat en uiteindelijk toch maar haar telefoon opneemt en in een keer is de rust verbroken door de stem van Amy en ik kon zelfs de stem van de jongen bijna horen uit de telefoon en na een tijdje is het weer rustig en open ik langzaam mijn ogen en kijk Amy even aan "Gaat het" vraag ik een beetje bezorgt aangezien het best heftig klonk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    quin98 schreef:
    [Iemand Jayson?]



    [Ja, Julie of Skyler?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Topic 4.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik open mijn ogen en kijk naar Jamie. Ik loop naar hem toe en laat me daar weer op de grond zakken. 'Ja hoor. Zo'n telefoon gesprek heb ik tegenwoordig elke dag.' Ik sluit mijn ogen en Zucht. 'Er vermoeiend, vooral als je vader daarna ook nog een keertje belt.' ik open mijn ogen weer en kijk naar Jamie. Ik had al mijn frustratie er al eerder uit gegooid, dus dat zou nu niet gebeuren. Ik slik en wend mijn blik weer af. Ik had dorst... Ik sta op en loop naar mijn tas. Ik pak een flesje water en neem een paar slokken. Ik stond met mijn rug naar hem toe, maar hield hem via de spiegel in de gaten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister even en knik meelevend terwijl ik nog steeds op de grond lig, opeens zie ik haar voeten voor me heen lopen naar haar tas en ik kijk haar even na, en mijn blik blijft hangen op haar lichaam.
    Ik sla snel mijn armen voor mijn ogen als mijn gedachten weer de verkeerde kant op gingen en zucht eventjes. Shit.. als ik haar in de stad had ontmoet of gewoon op straat was dit zo'n geen probleem geweest.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Is er iets speciaals gebeurd ? Ik heb William en Veronica, iemand ?]

    Amy Michels


    Ik gooi het flesje water weer in mijn tas en loop terug. Ik laat me weer op de grond zakken en sluit vermoeid mijn ogen. Ik was kapot en dat begon steeds meer een rol te spelen. Ik wilde slapen en niet eerst moeten lopen. Ik wilde nu slapen! Ik leg mijn hoofd op mij armen en ga lekker liggen. Wel met mijn hoofd naar Jamie. Ik had recht op mooi uitzicht, toch? Ik voel hoe mijn mondhoeken zich omhoog krulde. Mijn gedachtes waren van mij en ik mocht denken wat ik wilde, toch? Ik sluit mijn ogen. 'Welterusten,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xheart schreef:
    (...)


    [Ja, Julie of Skyler?]


    [Is goed,kies maar welke. Jayson is op de jongenskamer maar kan hem ook ergens heen sturen ^^]

    Jamie Alexander Cooper
    Ze loopt weer terug en gaat weer liggen met haar hoofd mijn kant op en ze sluit haar ogen 'Welterusten,' mompelt ze, en ik open ze juist "Oh nee come on niet gaan slapen" protesteer ik "Ik heb voor jou helemaal een lift gedaan" zeg ik lachend en sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik haar even aan kijk "Dit is niet eerlijk je mag niet zomaar gaan slapen waar ik bij ben terwijl ik nog wakker ben" zeg ik grijzend en kijk haar met een klein speelse blik aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Maar ik ben zo moe,' fluister ik en sluit mijn ogen weer. Ik rol me op mijn rug en open mijn ogen. Ik spring op en loop naar mijn tas. Ik gooi water in mijn gezicht en over mijn polsen. Met mijn handdoek maak ik de vloer weer droog. Ik draai me om en kijk Jamie aan. 'Ik ben weer wakker. Dus wat wilde je doen?' ik kijk met een speelse blik terug, zonder dat ik er erg in heb. Ik loop naar mijn mobiel en Zet de muziek weer aan. Ik loop naar Jamie toe en trek hem overeind. Ik leg mijn hand op zijn schouder en pak met de andere zijn ene Hand. Lachend begin ik Onserieus een wals te dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    (...)

    [Is goed,kies maar welke. Jayson is op de jongenskamer maar kan hem ook ergens heen sturen ^^]


    Doe Skyler maar dan kan @H4RRY5TYLE5 Julie.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †