• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cameron Nikolai Parker
    Ik stond op en gaapte even "Zijn alle matrassen zo hard ?" vroeg Will en ik lachte even "Mijne is zo hard als een baksteen" zeg ik en trek mijn trui uit, zodat ik alleen maar een t-shirt aan had "Het is echt warm hier zeg" zei ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    Ik nam haar hand aan, "Veronica Green, meestal Ronnie genoemd". Alhoewel, dat wist ik niet, ik had nog nooit vrienden gehad die me een bijnaam gaven. Welja, het is niet bepaald makkelijk vrienden te maken als ze allemaal tegen je zijn. Ik trok mijn hand een stukje geschrokken terug en zorgde ervoor dat mijn mouw mijn pols weer bedekte.

    William Jake O'Donnel

    Aangezien ze beiden antwoorden van wel liet ik het maar zoals het was. Ik trok mijn pull uit en liep naar de ramen. Ik zette ze 1 voor 1 open en begon te lachen, "Er zit een kinderslot op de ramen".

    [Ik moet gaan, weet niet hoe laat ik terug kom. Adiomo amigomo's ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Mijn gedachte dwaalde weer af naar Alice en ik lachte even voordat ik mijn aandacht weer richtte op Will en Jayson "Welke dansstijl doen jullie eigelijk" vraag ik, ik had helemaal niks meegekregen van het gesprek van daarnet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *ok kom maar snel terug c: (flower)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel.

    Oké, ik was niet wakker, maar ik wist zeker dat ik mijn dansstijl had gezegd. Aha, nog iemand die zijn gedachten er niet bijhad. Nevermind. "Ik doe Streetdance" zei ik, als antwoord. Wat logisch was. Ach, laat ook maar. Ik ging weer op mijn bed zitten en besloot dat ik maar beter kon uitpakken. Dan had ik dat ookal weer gedaan. Ik liep met mijn koffer naar een kast en begon die rap uit te pakken.

    Jayson
    "Er zit een kinderslot op de ramen"zegt Will en ik begin te lachen. Cameron vroeg ineens welke dansstijl we deden en ik keek hem even aan. 'Jazz' zeg ik en kik hem even aan. 'En jij?'vraag ik aan hem. Ik kon dus totaal niet aan hem zien welke dansstijl hij deed.

    Cameron Nikolai Parker
    Will deed streetdance en Jayson Jazz, ik keek ze even aan bij Jayson had ik het niet echt verwacht maar ok 'En jij?' vraagt Jayson en ik lachte even "Ballet" zei ik maar kort, urg wat haatte ik het ook en ik zuchtte voordat ik tegen een van de bedden aanleunden en mijn hand door mijn haar haalde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    Ik draaide me verbaasd om, "Doe je het niet graag ?" vroeg ik aangezien hij niet echt enthousiast of blij klonk. Ik nam de laatste dingetjes uit mijn koffer en gooide die vanboven op de kast. Mijn persoonlijke dingen zoals Blackberry, iPod, portemonnee, etc., legde ik naast mijn bed. Of onder.

    Cameron Nikolai Parker
    Draaide zich om van het uitpakken "Doe je het niet graag ?" vroeg hij en ik schudde mijn hoofd "Nee ik haat het" zeg ik en zucht "Mijn ouders hebben me al op les gezet toen ik zo'n 6 jaar was en sinds dien heb ik altijd ballet gedaan" ik ga weer op mijn bed zitten "Ze stuurden me naar wedstrijden en huurde de beste leraren in" zeg ik weer en pak mijn Iphone even en kijk snel even hoelaat het was en stop hem terug in mijn broekzak.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    "Wow" zei ik. Ik ging terug zitten op het bed, "Vanaf ik me kan herinneren was ik aan het zagen tegen mijn ouders voor Streetdance, heb ik uiteindelijk gekregen, ik heb ook nog een jaar Hip-Hop gedaan op mijn 14e". Ik nam mijn BB, "Maar nooit hebben mijn ouder me tot iets aangezet, als ik geen wedstrijd wou doen, dan deed ik dat niet". Dat kon ook aan mijn karakter liggen.

    Jayson
    Ik keek even op van het verhaal van Cameron. 'Net zo iets als bij mij dus,gedwongen door ouders'zeg ik. Na een tijdje vond ik Jazz nog wel gaan,maar ik wou toch liever wat anders doen. Ik pak mijn tas en begin ook maar met wat spullen eruit te halen. Ik dacht even aan vroeger mijn ouders hadden me sinds ik vijf was of zo opgegeven voor jazz. Ik wou er nooit heen maar elke keer kregen me ze weer zover.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:32 ]

    Cameron Nikolai Parker
    "Maar nooit hebben mijn ouder me tot iets aangezet, als ik geen wedstrijd wou doen, dan deed ik dat niet" Zegt Will nog en ik lachte even snel "Nouja die vrijheid heb ik nooit gehad, of eigenlijk heb ik die nog steeds niet" zeg ik en zucht "Mijn ouders hebben ervoor gezorgd dat ik op deze school kwam, ik heb nog bijna niks uit mijn leven mogen bepalen."


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    Ik mocht er niet aan denken om geen vrijheid te hebben. "Lach maar, maar ik ga dood van de honger, ik ga opzoek naar eten". Ik stond op en liep de kamer uit. Wacht, kwam ik nu van links of van rechts ? Ik haalde mijn schouders op en liep gewoon rechtdoor.