• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    *Blub ik bn net wakker sorry :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    'Nou ik vindt Jazz wel leuk omdat ik het best goed kan,en ik vindt het ook wel gewoon leuk alleen andere stijlen vindt ik er soms gewoon leuker uitzien.'vertel ik. Ze vraagt of ik soms in mijn vrijetijd andere stijlen dans omdat ze dat zelf ook doet. Ik knik 'Soms doe ik wat streetdance en af en toe hip hop' zeg ik. Ik lijk misschien niet echt op iemand die die stijlen danst,dat komt ook omdat ik het grootste deel Jazz doe.

    [Niet veel gebeurd ^^ er is alleen een nieuw jongen bij komen staan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ok c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    xFreedom schreef:
    [Ik ga zo naar het bos, kun je misschien nog iets zeggen ofzo, want hier weet ik niet echt goed op te reageren ;$.]

    [Eh, same problem :"D.
    Even denkennn]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik vind het nog steeds maar niks dat er nu twee jongens bij staan en ik zucht even. Alice en de jongen die Jayson heette zijn aan het praten over hun dansstijl, ik haal mijn hand een beetje nonchalant door mijn haar en kijk van Alice naar Jayson en dan weer naar Alice. Ik zuchtte weer even en keek Alice aan en hield mijn mond maar ik had geen idee wat ik moest zeggen

    *sorry voor het aslechte stukje,, ik moet er weer eventjes inkomen hoor :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Streetdance en hiphop. Hij lijkt me er niet echt het type voor, maar hé, Cam lijkt ook geen ballet type. Ik zie hoe Cam een hand door zijn haar haalt en dan van mij naar Jayson en weer terug naar mij kijkt. Hij zucht even, en hij kijkt me aan. Ik glimlach naar Cam en pak zijn hand beet. 'Weten jullie al waar de slaapzalen zijn?' vraag ik glimlachend. Zelf had ik me nog geen bed toegeëigend maar dat komt wel goed. Ik zie alleen op tegen de nacht, rot heimwee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Alice glimlacht even naar me en pakt mijn hand vast, ik glimlach even terug en kijk even om me heen of er nog meer mensen zijn. 'Weten jullie al waar de slaapzalen zijn?' vraagt ze glimlachend en ik kijk haar even snel aan en knik snel "Ja" en lach even, ik vroeg me wel af hoe Alice het zou redden omdat ze erg met haar heimwee zat en ik kneep zachtjes in haar hand.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben nog niet in de slaapkamers geweest dus geen idee'mompel ik en haal mijn hand door mijn haar. Ik kijk in het rond of ik toevallig iets zie,maar dat ook niet dus weer ik het niet. Ik ga een beetje tegen een muur aanleunen. Ik kijk even naar de jongen waarvan ze de hand heeft vastgepakt,volgens mij is hij niet erg blij dat ik erbij sta. Cameron zegt al dat hij het wel weet en ik kijk even door de gang. Af en toe lopen er wat leerlingen rond.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:05 ]

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lach terug naar Cam als hij ja zegt. 'Natuurlijk, jij hebt al lang en breed een bed uitgezocht waarschijnlijk.' plaag ik hem. Hij geeft een knijpje in mijn hand en ik denk dat hij ook aan mijn heimwee denkt. Ik geef een knijpje terug, een komt wel goed knijpje. Want het moet toch een keer goed komen. En daar moet ik zelf voor zorgen. 'En ik had het niet tegen jou Cam,' lach ik. 'Maar tegen Will en Jayson.' Jaysob zegt dat hij het nog niet weet en hij leunt tegen de muur aan. 'Wij kunnen het jullie wel laten zien,' glimlach ik. 'Let's go!' en ik draai me om en loop die richting op. En ik heb Cam's hand losgelaten op het moment dat ik me omdraaide.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:07 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet douchen, tot later' ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson
    Alice zegt dat ze het wel kunnen laten zien dus ik knik. Het leek me wel handig anders was ik misschien de rest van de dag aan het zoeken naar me slaapkamer. Ik liep achter Alice aan en zei eigenlijk niks. Ik blikte even op Cameron,ik weet niet of hij het ook goed vindt dat ik mee liep,maar anders had die maar even pech.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grijns even "Je kent me toch" zeg ik lachend 'En ik had het niet tegen jou Cam,' zegt ze lachend 'Maar tegen Will en Jayson.' ik trek een pruilip en kijk haar aan "Niet eens tegen mij" vraag ik onschuldig maar lach dan even kort en ga rechtop staan waardoor mijn lengte nog beter uitkomt en ik laat even Ally haar hand los en schuif mijn mouwen omhoog 'Wij kunnen het jullie wel laten zien,' zegt alice dan glimlachend en draait zich om 'Let's go!' zegt ze nog en ik loop haar net zoals Jayson achtna.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [God damn it, waar zitten we nu ? Ik laat Veronica er ook in komen ... Iemand voor haar ?]