• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jayson
    Will zegt dat die opzoek gaat naar eten en loopt de kamer uit. 'Als die nou net wat langer had gewacht'zeg ik terwijl ik een pak koekjes omhoog hou. Ik maak hem open en pak er een koekje uit. 'Wil je ook?'vraag ik aan Cameron waarna ik mijn koekje eet. Ik ga weer op het bed zitten en kijk even naar Cameron

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lachte even "Ja dankje" zeg ik en pak er eentje uit en stop hem in mijn mond en loop nog even snel naar mijn bed waar ik nog een foto van mij Alice zie liggen in mijn tas en zet hem neer naast mijn bed, mijn beste vriendin en nu ook mijn vriendinnetje. Ik lachte weer even "Dus Jayson heb je al wat andere mensen ontmoet hier" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    'Nou op jullie na nog een meisje, niet echt veel dus'zeg ik lachend en kijk even naar de foto die die naast zijn bed zet. Eigenlijk had ik nog niemand ontmoet die ook jazz deed,ik hoop dat ik wel snel iemand zou ontmoeten die jazz deed anders zou het ook een beetje raar zijn. 'En heb jij al andere mensen ontmoet?'vraag ik maar na een tijdje aan Cameron

    [Ik moet nu nog even langs het winkelcentrum en dan ben ik er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Nou op jullie na nog een meisje, niet echt veel dus' zegt hij lachend en ik kijk even op van de foto en laat me zuchtend op bed vallen. 'En heb jij al andere mensen ontmoet?' vraagt hij terug en ik knik "Ja nouja jullie dus en nog wat mensen uit de ballet les,, dus eigelijk ook nog niet zo veel" zeg ik lachend en staar een beetje naar het bed boven me.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [wow wist niet dat er een nieuw topic was. Wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    "Ja nouja jullie dus en nog wat mensen uit de ballet les,, dus eigelijk ook nog niet zo veel" zegt hij en ik knik. 'Wij hebben nog niet eens les gehad' zeg ik. Als we nou les hadden gehad dan wist ik tenminste bij wat voor mensen ik zat. Ik ga weer zitten en kijk de kamer even rond. Volgens mij zijn er hier veder nog geen mensen geweest.

    Cameron Nikolai Parker
    'Wij hebben nog niet eens les gehad' zegt Jayson en ik knik even "Oh ok dat is raar" zeg ik dan maar en strek mezelf even uit en ga staan en loop naar de deur "Ga je mee een beetje het gebouw verkennen" vraag ik aangezien ik geen zin had om alleen te gaan.

    *Niet veel volgens mij c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [oke, wie wilt Amy ontmoeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ga je mee een beetje het gebouw verkennen?' vraagt Cameron en ik sta op. 'Ja is goed'zeg ik waarna ik naar de deur loop. Ik had eigenlijk nog heel weinig van het gebouw gezien dus ik wou het wel even bekijken. Dan hoefte ik tenminste ook niet naar alles te zoeken.

    [Ik heb William nog (:]

    Cameron Nikolai Parker
    Ik doe de deur open en loop samen met Jayson de gang door en kijk wat rond en probeer te onthouden hoe alles er uit ziet "Waar kom je eigelijk vandaan.?" vraag ik aan Jayson en kijk wat vragend zijn kant op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [is oed, maar ik ben er nog maar een Half uurtje. Dus vind je dat erg? Amy is in de kantine]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even om me heen en probeer een beetje te onthouden wat waar zit. Waar kom je eigelijk vandaan?'vraagt Cameron en kijkt wat vragend mijn kant op. 'Eigenlijk woon ikk me hele leven al in deze buurt een paar straten veder op'zeg ik. Ik woonde hier echt heel dichtbij en toch was ik vanmiddag met de auto gekomen. 'En jij?'

    William Jake O'Donnel

    Nadat ik zowat alle gangen had afgelopen en de hele school had gezien kwam ik uit bij de kantine. Ik liep naar binnen en nam iets wat er lag, en dat er lekker uitzag. Toen ik me omdraaide vielen mijn ogen op een meisje. Ik liep naar haar toe. "Hallow" begroette ik haar.