• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Deavon Calvin Turner
    Ik schrik een beetje als ze plotseling haar gezicht in mijn shirt verstopt en begint te snikken. Een beetje ongemakkelijk sla ik mijn arm om haar heen en wrijf over haar rug.. "S-sorry" mompelt ze. "Geeft niks" antwoord ik. "Soms moet het er gewoon uit. Dus het maakt niet uit" Eigenlijk kan ik helemaal niet tegen vrouwen die huilen maar daar is het nu al een beetje te laat voor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ''Geeft niks.'' hoorde ik hem zeggen. ''Soms moet het er gewoon uit. Dus het maakt niet uit.'' voege hij er aan toe, en na een tijdje liet ik hem los. Ik veegde mijn tranen weg, ondanks ik wist dat ze toch wel zouden blijven komen. Ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Ik moet je hier n-niet bij betrekken.'' mompelde ik, en ik keek beschaamd naar mijn nagels. Wat zal hij nu wel niet van me denken?

    [Ik ben even snel douchen x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [douchze ;P]

    Deavon Calvin Turner
    "Ik moet je hier n-niet bij betrekken" mompelt Chárline en ze kijkt omlaag. "Nou dat heb je min of meer al gedaan" zeg ik droogjes. "Hey kop op" ik woel met mijn hand door haar haar. "je bent daar nu niet toch? Je ziet ze niet en hoort ze ook niet dus maak een beetje lol oké. Anders raak je alleen nog maar meer gestressed en dan val je binnenkort zo neer"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie Alexander Cooper

    Ik loop langzaam naar Amy toe en pak haar handen vast en draai haar in de begin positie en kijk haar even aan en voel hoe haar lichaam tegen het mijne drukt en glimlach eventjes "Klaar" vraag ik snel en ik voel hoe haar hand mijn arm pakt en ik glimlach nog een keer bemoedigend naar haar en wacht tot ze verder gaat. "Je kan het" fluister ik nog even snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Iemand Julie of Skyler?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rechazame schreef:
    [douchze ;P]

    Deavon Calvin Turner
    "Ik moet je hier n-niet bij betrekken" mompelt Chárline en ze kijkt omlaag. "Nou dat heb je min of meer al gedaan" zeg ik droogjes. "Hey kop op" ik woel met mijn hand door haar haar. "je bent daar nu niet toch? Je ziet ze niet en hoort ze ook niet dus maak een beetje lol oké. Anders raak je alleen nog maar meer gestressed en dan val je binnenkort zo neer"

    Chárline
    Die laatste zin bleef bij me hangen. Niemand wist het, maar er was een dieptepunt in mijn leven toen ik zelfmoord probeerde te plegen. Ik schudde de herinneringen van me af, en glimlachte flauwtjes. Onwillekeurig liet ik mijn vingers langs het litteken op mijn pols glijden. ''Dankjewel.'' zei ik schor, en een tikkeltje beschaamd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne. Het geeft me een warm en veilig gevoel. Ik kijk hem even aan. 'Bedankt voor je vertrouwen in mij,' mompel ik. Ik bijt op mijn lip en sloot even mijn ogen. ik kon het wel, ik had dit zo vaak gedaan! Dan wel een tijd geleden, maar toch... Ik open mijn ogen en concentreer me. Ik moest me gewoon afzetten en Jamie zou me omdraaien. Zo moeilijk kon dat niet zijn. Ik slik een keertje en zet me dan af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Bedankt voor je vertrouwen in mij,' mompelt ze en ik glimlach even, "Wat kan er nou fout gaan" zeg ik er lachend achteraan. Ik leg mijn armen op de goede positie tegen haar rug aan en voel ik hoe ze zich afzet en met wat behendig arm werk land ze weer netjes op de vloer met beide benen en ik lach eventjes "Ik zei toch dat het ging lukken" grijns ik en kijk haar even glimlachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'En vertel me dan nu maar dat dit de makkelijkste was,' lach ik. Dat wist ik zelf ook wel. Het was logisch. Dit deed ik zelfs met turnen! 'Deze heb ik wel eens eerder gedaan. Toen ik twaalf was, geloof ik,' zeg ik lachend.
    Ik laat Jamie los en kijk hem aan. 'Weet ik ook weer wat ik kan verwachten,' glimlach ik. Ik kijk hem even aan. 'zitten er evenveel meisjes als jongens in de klas?' Ik kijk hem vragen aan. Dat was me niet opgevallen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Deavon Calvin Turner
    "geen probleem" zeg Ik met een glimlach. Dan hoor ik mijn maag knorren. "Zeg heb jij ook zo'n honger?" vraag ik dan droogjes. "Zullen we een kantine of iets zoeken waar we wat eten kunnen halen want ik heb best wel heel erg honger namelijk" Ik kijk Chárline aan en glimlach even. "komop ik trakteer. Ik por Chárline even.

    [Sorry voor late reactie. Was naar me tel aan het staren totdat ie whatsapp herdownload had. vorige twee pogingen waren mislukt xD het gestaar heeft gewerkt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even om haar en ga dan weer even met een kleine zucht zitten 'zitten er evenveel meisjes als jongens in de klas?' vraagt ze en kijkt me vragend aan en ik knik snel "Ja volgens mij met alle klassen mochten er lifts in voor komen" zeg ik lachend .
    Ik pak snel even mijn telefoon en sms mijn beste vriend snel of hij weer een keer wou afspreken en leg hem dan weer terug in mijn tas en kijk even naar Amy ik vond het echt kut dat ze in mijn klas zat ook al kon ik haar nu wel elke dag zien dacht ik in mezelf en grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat is er zo grappig?' ik kijk hem vragend aan en ga zitten. Ik kijk hem even aan, maar ga dan liggen. Ik kijk naar het plafond en sluit vermoeid mijn ogen. Ik ben in gevaar om weg te dommelen, maar besef me dan weer dat ik in de danszaal ben met Jamie. Toch blijf ik liggen. 'wat was je grootste blunder?' Ik draai mijn hoofd, Zodat ik hem kan aankijken. Ik haal een los geraakte pluk uit mijn gezicht en bekijk zijn gezicht. Waarom was hij mijn leraar? Als ik hem op een andere manier had ontmoet was het veel makkelijk geweest. Dan had het gemogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Wat is er zo grappig?' vraagt ze maar ik lach alleen nog maar even en ik zie hoe ze inplaats van zitten gaat liggen en ze sluit haar ogen, 'wat was je grootste blunder?' vraagt ze opeens en draait haar hoofd zodat ze me kan aankijken en ik denk even na en voel even aan de kleine stoppeltjes op mijn kin "Mijn grootste blunder was toen ik tijdens een belangrijke voorstelling mijn partner liet vallen en ik mijn sleutelbeen brak" zeg ik even hardop "Mijn partner had niks hoor" zeg ik er snel achteraan, ik weet nog wel hoelang ik in een vage gips ding moest voor mijn sleutelbeen en lach eventjes "Het was zo grappig blijkbaar of dat zei iedereen toen ze me weer zagen" zeg ik en draai me wat meer naar Amy toe "Niet dat ik het zo leuk vond".. en ook niet hoe het tussen ons nu zit..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:20 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en rol me op mijn zij. De slaap naderde me nu echt enorm. Als ik mijn ogen sluit ben ik de lul, maar het is zo moeilijk om ze open te houden. 'Goed dat je me dit na de lift hebt verteld, nu zou ik het niet meer met je uit proberen hoor,' grijns ik, waarna ik mijn ogen sluit. 'Heeft ze ooit nog met je gedanst?' Ik open mijn ogen niet, maar hou ze lekker gesloten. Ik trek mijn knieën op en glimlach. 'Je breekt wel veel.' Vanzelf verschijnt het beeld van Jamie die zijn partner laat vallen op mijn netvlies. Een glimlach siert mijn gezicht. Ik zou willen dat ik zijn partner kon zijn....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Goed dat je me dit na de lift hebt verteld, nu zou ik het niet meer met je uit proberen hoor,' zegt ze grijnzend en ik moet ook even lachen, 'Heeft ze ooit nog met je gedanst?' ik knik "Ja we hebben onze hele opleiding samen gedanst maar ze is nu niet alleen mijn ex dans partner maar ook mijn ex" zeg ik snel en ik wist niet eens waarom ik dat zei en probeer het weer uit mijn hoofd te halen.
    Ik haal mijn handen door mijn haar en zucht eventjes ik kreeg al hoofdpijn als ik weer over haar dacht, ze had me bedrogen met mijn voor male beste vriend en nu wou ze me weer terug, nou dat ging dus echt niet meer gebeuren en ik keek even naar Amy die met haar ogen gesloten op de grond lag en ook maar 1 jaar jonger was dan ik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:36 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.