• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    Lachend kijk ik hem aan. 'Hoe Heb je het voor elkaar gekregen iets te breken?' Lachend kijk ik hem aan. 'En waren ze kwaad na het optreden?' Ik kijk hem grijnzend aan en schud mijn hoofd. 'Dat met die zenuwen zou mij ook kunnen overkomen,' grinnik ik. 'Ik had het alleen niet bij jouw verwacht,' glimlach ik. Ik pak even mijn staart vast en leg die over mijn schouder. Ik lach nog steeds een beetje. Jamie die alles vergeet... Het is moeilijk voor te stellen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze lacht erom en ik moest zelf ook glimlachen 'Hoe Heb je het voor elkaar gekregen iets te breken?' vraagt ze 'En waren ze kwaad na het optreden?' en ze kijkt me grijnzend aan en ik moest weer eens lachen "Nouja ik heb een paar dingen gebroken omdat ongelukken gebeuren tijdens lifts of sommige pasjes dus ja" begin ik "En ja mijn lerares die me de routine had geleerd was zo pissig" zeg ik lachend "Ze kon maar niet geloven dat ik het was vergeten, maar mijn klasgenoten vonden het hilarische en ik had ook nog bijna gewonnen voor mijn vindingrijkheid"
    'Dat met die zenuwen zou mij ook kunnen overkomen,' zegt ze grinnekend 'Ik had het alleen niet bij jouw verwacht,' ik lach even en haal mijn schouders op "He ik ben ook maar een jongen van 20" zeg ik


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Ja weet ik.' ik glimlach. 'Maar je lijkt zo zelfverzekerd en alles.' Ik sla mijn ogen even neer. 'Maar hoe lang geleden is dat dan?' Ik kijk hem weer aan en bekijk hem aandachtig. Nog steeds kan ik het niet plaatsen. Hij en zenuwen? Ik grinnik en ga anders zitten. Ik kijk hem bedenkelijk aan. 'En wat zou je doen als een van ons het vergeet?' Ik kijk hem grinnikend aan. Benieuwd naar zijn antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Het was denk ik in mijn tweede jaar van mijn studie en ik moest optreden voor een hele volle theater zaal" zeg ik grijnzend 'En wat zou je doen als een van ons het vergeet?' vraagt ze, ik denk even na en glimlach even "Ik zou willen dat jullie er toch wat van proberen te maken denk ik" zeg ik lachend "Maar ik zal hoe dan ook trots op jullie zijn zolang je maar gewoon je best doet" zeg ik en kijk haar even aan en bijt even zachtjes op mijn lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik heb zo'n vermoede dat iedereen hier zijn best doet,' grijns ik. Ik glimlach. 'En anders zo ie zo een Iemand.' Ik grijns en kijk hem aan. 'Waar is de theater zaal hier eigenlijk?' Ik kijk hem vragend aan. 'Moeten wij ook Liften doen?' Ik kijk hem aarzelend aan. Dat had ik nog nooit geprobeerd. Ik was gewend om altijd alleen les te hebben. Alle aandacht op mij. Opvoeringen deed ik wel, maar dat waren allemaal solo's. Ik moest altijd aspirientjes slikken omdat ik koppijn had van de zenuwen, maar toch ging het altijd wel goed. Hier was het anders. Ik was niet alleen en ik voelde minder druk. Mijn vader was niet in de buurt, de omgeving was fijn, ik zit met meer leerlingen in de les, maar Boven al heb ik een fantastische leraar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik moest glimlachen om haar vragen en knik even "Ja ik wil als jullie de begin pasjes hebben geleerd wat basic lifts leren en dan kijken hoe we die kunnen uitbreiden" ik lach weer even en kijk haar even aan "Ik ga over een week of twee denk ik jullie in delen in paren en dan maar eens kijken hoe de lifts gaan" zeg ik met een kleine lach en draai mijn hoofd weg als ik de glimlach weer voel weggaan ik vond het eigelijk helemaal geen goed idee om iemand te gaan koppelen met Amy maarja ik moest wel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik ben er weer. Ik had nogal een gaotisch weekend met kauwgom, water, luchtbedden. Een lang verhaal. Is er nog wat gebeurd moet ik nog wat maken/doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aan en knik. 'Ik heb nog nooit iets richtin lifts gedaan,' mompel ik. 'Ik had altijd privé lessen en eerlijk gezegd denk ik dat de andere er wel al wat aan hebben gedaan...' Ik aarzel even. Waarom zou ik het niet vragen. 'Zou jij me alvast wat dingen kunnen leren? Nu?' ik kijk hem afwachtend aan. Hij was de leraar en ik de leerling. Hij moest me dingen leren, dus waarom niet? 'Als je dat niet erg vindt natuurlijk.' ik kijk hem glimlachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xheart schreef:
    Ik ben er weer. Ik had nogal een gaotisch weekend met kauwgom, water, luchtbedden. Een lang verhaal. Is er nog wat gebeurd moet ik nog wat maken/doen?]


    [Niet zover ik weet.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ff serieus dit is niet leuk meer... -zucht- wat heb ik gemist en wat is Chárlines laatste reactie?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ff serieus dit is niet leuk meer... -zucht- wat heb ik gemist en wat is Chárlines laatste reactie?]


    [volgens mij pagina 13]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik dacht even na, ik vond het zelf niet zo'n goed idee maar ik was haar leraar dus ik kon haar moeilijk weigeren en soms dansen nou eenmaal een contact sport. Ik stond op en trok haar mee overeind en probeerde alvast uitteleggen wat ze moest doen bij de lift "Ok dit is dus gewoon een normale Backflip" begin ik "Dus ok laten we het maar gewoon proberen" zeg ik en loop samen met Amy naar het midden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Chárline
    Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt, en snikte zachtjes. Ik wist niet waarom, maar ik vertrouwde Deavon. Volgens mij wist hij wat ik voelde, hij had bovendien niet voor niks die littekens opgelopen. ''S-sorry.'' mompelde ik zachtjes, en ik kneep mijn ogen dicht om de tranen tegen te houden. Ik heb mezelf vaak in slaap gehuild, had de buitenwereld nooit mijn gevoelens getoond.

    Haha wauw, ik wist zelf niet eens op welke pagina 'ie zat, thanks :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Oke dat moet wel lukken,' Zeg ik. Ik hoor de lichte aarzeling in mijn stem, maar duw die opzij. Ik kijk in de spiegel en zie Jamie en mij in het midden staan. Ik slik en draai me naar hem om. 'Oke.' Ik kijk even aarzelend. 'Backflip kan ik wel.' Komen die twee jaartjes turnen toch nog van pas. Ik kijk hem afwachtend aan. Ik nam aan dat hij de eerste pas zou doen, zodat ik kon volgen. Ik zou niet weten hoe te beginnen. Shit, hier in had ik vast een achterstand!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha wauw, ik wist zelf niet eens op welke pagina 'ie zat, thanks :'D.


    [alsjeblieft]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne