• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik heb Veronica en William. Iemand ?]

    Aragog schreef:
    Sam
    ''We kwamen hier niet voor de gummiberen, of wel soms?'' zei hij, om vervolgens nog een paar gummiberen in zijn mond te steken en op te bergen. Ik gromde. ''Nou, deels.'' grinnikte ik, en stond ook op. Ik klopte het gras van mijn broek af, en keek een beetje rond. ''Denk je dat het lukt hier?'' vroeg ik hem, doelend op het freerunnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maartje is bij me, dus ik reageer ff niet.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom --> Risus

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MoccaSins schreef:
    Jamie Alexander Cooper
    Ik zet een niet echt gemeende glimlach op en sta langzaam op en kijk even rond door de studio maar mijn ogen vinden al snel die van Amy, ik probeer om weer weg te kijken en ik loop met kleine pasjes naar haar toe en leun tegen de spiegel aan en draai mijn hoofd naar de spiegel toe en kijk naar mijn reflectie ik draai me dan weer om naar haar en leg mijn hand even tegen haar wang en haal hem dan weer weg ik voel hoe de glimlach van mijn gezicht verdwijnt "Nou ga dan maar" zeg ik snel om het niet erger te maken dan dat het is.


    Amy Michels

    Ik kijk hem even verbaasd aan. 'Moest ik daarvoor mee komen?' ik kijk hem even verbaasd aan en sta dan op. 'Oke dan. Dan ga ik weer,' zeg ik iet wat geïrriteerd. Ik bijt op mijn lip en loop naar de deur. Ik heb er geen zin in om het moeilijk te maken, maar gewoon kletsen kan toch niet kwaad? Ik open de deur en gooi die met een klap dicht. Dan doe ik hem weer open. 'Was je nog van plan om hier te blijven of ging je stoppen? Anders ga ik nu dansen.' Ik kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Maartje is bij me, dus ik reageer ff niet.]

    Isgoeeeed. Leuke username. ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel me er nu al slecht over maar ik probeerde het alleen maar te fixen en ik hoor de deur dicht slaan met een klap en ik draai me zuchtend om, maar dan hoor ik de deur weer open gaan 'Was je nog van plan om hier te blijven of ging je stoppen? Anders ga ik nu dansen.' vraagt ze en kijkt me aan, ik krab even op mijn achterhoofd en zucht "Nee ik ben klaar, ik wou alleen nog maar wat oefeningen doen, maar je mag alvast beginnen als je wilt" stel ik voor en wend mijn blik af.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik moet me eerst even omkleden en mijn spullen pakken.' Ik draai me weer om en sluit de deur achter me. Ik loop langzaam naar mijn kamer en rits mijn tas open. Ik pak er een kort broekje uit en een hemdje dat mijn buik bloot geeft. Ik pak een flesje water en spuit vlug deo op. Dan loop ik richting mijn kluisje en pak mijn tas met een handdoekje en mijn schoenen eruit. Langzaam loop ik weer naar de zaal. Daar aangekomen open ik de deur en loop zonder iets te zeggen naar mijn vaste bankje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Ik moet me eerst even omkleden en mijn spullen pakken.' zegt ze en ik kijk haar even na en begin dan met mijn laatste oefeningen en na een tijdje zwaait de deur weer open en loopt Amy zonder wat te zeggen naar een bankje mijn blik valt even op haar kleren en kijk naar haar korte broekje en hemdje die een stukje van haar buik laat zien en ik kijk snel weer weg en loop naar mijn spullen toe "Je kan wel gewoon tegen me praten hoor" zeg ik kortaf ik bedoel de situatie is niet perfect dat snap ik ook wel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op. 'o sorry. Ik was hier alleen al 5 minuten geleden en toen kon ik weer gaan. Dus ik denk ik niet dat je veel te zeggen had.' Ik ga zitten en verwissel mijn schoenen. 'Waar wil je het dan over hebben?' Ik kijk op en ga staan. Ik pak mijn mobiel en loop naar de geluidsinstallatie. Ik haal de mobiel van Jamie uit de geluidsinstallatie en geef hem die terug. Dan loop ik weer terug en stop mij eigen muziek erin. Ik kijk hem even aan. Moest ik nu gaan dansen waar hij bij is? Ach ja, hij had me eerder zien dansen. Ik zet het nummer op waar hij de danspasjes op voor deed. Ik begin de danspasjes weer uit te voeren. Ze gingen gelijk veel Beter dan in de les.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'o sorry. Ik was hier alleen al 5 minuten geleden en toen kon ik weer gaan. Dus ik denk ik niet dat je veel te zeggen had.' zegt ze 'Waar wil je het dan over hebben?' ik zucht even pak mijn telefoon over van haar en vergrendel hem dan weer en gooi hem in mijn tas ik gooi de tas over mijn schouder en ik hoor het nummer waar ik ook de pasjes op heb voorgedaan door de studio en glimlach "Nou succes" zeg ik maar en loop om haar heen richting de deur, volgens mij had ze niet zo veel zin om te praten en ik zucht nog een keer en bijt even op de binnenkant van mijn wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op. 'He ik vroeg waar je het over wilt hebben.' Ik zet de muziek iets zachter en stop met dansen. Ik kijk hem vragend aan. 'Maar als je het niet wilt Praten is het ook goed.' Ik glimlach en bindt mijn haar snel in een hoge staart. 'Sorry dat ik zo geïrriteerd deed.' ik kijk hem aan. Ja blij was ik er niet mee, maar onaardig tegen hem doen geeft me niet veel meer hoop dat hij me gaat mogen en wie weet wat meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even verward aan en laat mijn tas met een plof weer op de grond vallen en ik laat mezelf ook op de grond vallen en ik leun tegen de muur aan. Ik dacht na om ergens over te praten maar ik wist eigelijk niks "Wil jij ht ergens over hebben" vraag ik maar snel en wrijf even over mijn gezicht en trek dan mijn lange mouwen shirt uit en verwissel hem snel voor een luchtig t-shirt en gooi hem in mijn tas voordat ik haar vragen aan kijk met mijn groene ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat me ook op de grond vallen en denk na. Ik trek mijn knieën op en kijk vragend voor me uit. 'Eh...' ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Hoe was je studie?' Ik ga recht op zitten en kijk hem nieuwsgierig aan. Dat was toch een normale vraag? Leerde ik hem kennen en ik wist meer over die studie. Mooi toch? Ik glimlach en werp snel een blik in de spiegel. Ik was bruin, daar was ik wel blij mee. Dan kijk ik weer naar Jamie en wacht af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Eh...' begint ze en bijt even op haar lip 'Hoe was je studie?' vraagt ze dan, ik glimlach even "Druk" zeg ik lachend en wrijf even door mijn haar, maar uiteindelijk begin ik mijn hele verhaal over mijn studie en over een paar blunders die ikzelf had gemaakt tijdens mijn studie, zo heb ik twee keer mijn pols gebroken en mijn sleutelbeen. Ook heb ik het verhaal vertelt van toen ik tijdens een optreden zo zenuwachtig was dat ik de hele routine was vergeten en uiteindelijk maar dingen heb geïmproviseerd en ik lachte toen ik het verhaal vertelde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.