• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    quin98 schreef:
    (...)
    [Sorry hoor,het was in reactie zelf 4 regels had niet gezien dat het daar dus als 3 stond....]


    [Dat is altijd al zo geweest, daarom is het handig als je in de reactie zelf al meer dan vier regels schrijft, dan weet je bijna zeker dat je er minimaal vier hebt. Maar ik heb het nu al meerdere malen gezegd en meerdere posten gewoon nog drie regel posts.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Saartje, kan je reageren op Sam? c:]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik draai me om als ik mijn naam hoor. Ik zie Jamie staan. 'Ja,' vraag ik aarzelend. Ik loop langzaam naar hem toe. 'ik Wilde je niet storen,' glimlach ik. 'Ik was alleen benieuwd wie er aan het dansen was.' ik haal mijn schouders op en kijk hem twijfelend aan. Dan kijk ik op mijn horloge en gaap. Hoe kon ik zo moe zijn? Ik schud mezelf weer wakker en kijk hem aan. 'Waar was je mee bezig? Voor de les morgen of gewoon voor het gevoel?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    [Saartje, kan je reageren op Sam? c:]


    [Komt in orde :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamie Alexander Cooper
    'Ja,' vraagt ze met enige aarzeling en loopt wat langzaam naar me toe, 'ik Wilde je niet storen,' zegt ze met een glimlach 'Ik was alleen benieuwd wie er aan het dansen was.' zegt ze weer en haalt haar schouders op en kijkt me een beetje twijfelend aan en ik glimlach maar eventjes.
    'Waar was je mee bezig? Voor de les morgen of gewoon voor het gevoel?' ik dacht even na "Ik moest gewoon even mijn hoofd leeg maken, en dit vind ik de beste manier om dat te doen" zeg ik zelf met een kleine glimlach "Ben je moe" vraag ik maar aangezien ze daarnet aan het gapen was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Wesley Dylan Marshall.

    "Alsjeblieft?" Vraagt ze, terwijl ze dichterbij kruipt en even overdreven met haar lange wimpers knippert. Ik zag dat ze moeite had met het niet kijken naar de gummiberen, maar het lukt haar. Ze blijft me aankijken. "We kwamen hier niet voor de gummiberen, of wel soms?" Ik stop nog een paar gummiberen in mijn mond en de rest in mijn broekzak, nadat ik mijn blik van haar heb afgewend en ben opgestaan. Ik ben zeker niet makkelijk over te halen, maar als ik mijn blik niet ahd weten af te wenden, had ze een gummibeer tegen haar hoofd aan gekregen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''We kwamen hier niet voor de gummiberen, of wel soms?'' zei hij, om vervolgens nog een paar gummiberen in zijn mond te steken en op te bergen. Ik gromde. ''Nou, deels.'' grinnikte ik, en stond ook op. Ik klopte het gras van mijn broek af, en keek een beetje rond. ''Denk je dat het lukt hier?'' vroeg ik hem, doelend op het freerunnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lauren Campbell

    'Eh... Ja een beetje. Maar ik heb geen zin om te gaan slapen.' Ik kijk om me heen. Er waren heel veel leerlinge, maar ik zag ze niet echt. Behalve Will had ik nog niet echt iemand gesproken. Hij was ook gaan slapen. Ik Zucht en kijk naar Jamie. Ik had wel zin in een leuk gesprek, maar iedereen leek moe te zijn. 'Ga anders maar weer verder trainen hoor. Dan ga ik gezelshap horen,' grinnik ik. 'Iedereen lijkt moe te zijn. Will is ook al gaan slapen en meer Mensen zie ik niet echt.' ik kijk weer om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Eh... Ja een beetje. Maar ik heb geen zin om te gaan slapen.' zegt ze en ik lach even, dat was heel herkenbaar 'Ga anders maar weer verder trainen hoor. Dan ga ik gezelshap horen,' ik lach weer even "Nouja ik was eigelijk net klaar, ik denk niet dat ik nog meer kan doen dan dat ik nu gedaan heb" zeg ik grijnzend en zwaai de deur open "Wil je anders binnen komen" vraag ik twijfelend en veeg nog een druppeltjes water vermengt met zweet van mijn nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Eh....' Ik kijk hem twijfelen aan en frummel wat aan mijn armband. 'Waarom ook niet?' Ik kijk hem glimlachend aan en loop langs hem heen naar binnen. Ik werp een blik op mezelf in de spiegel en loop dan door naar een bankje. Ik ga zitten en kijk om me heen. Jamie zijn spullen liggen verspreid in een hoek. Ik kijk hem aan en glimlach. 'En wat wilde je dan doen? Dat ik mee naar binnen mocht,' lach ik. Ik trek mijn knieën op en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Na een beetje twijfeling loopt ze langs me naar binnen en ik doe zelf ook de deur weer dicht en loop naar mijn spullen toe, 'En wat wilde je dan doen? Dat ik mee naar binnen mocht,' zegt ze lachend en ik grijns ik wist genoeg dingen maar dat zei ik maar niet "Daar heb ik niet over nagedacht" zeg ik lachend en haal de handdoek weer over mijn gezicht en nek heen en drink de rest van mijn flesje water leeg in een keer en gooi hem weer in mijn tas. Ik zet de harde muziek wat zachter en spuit snel even wat deo op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zie hoe hij zich droog maakt. Hij ziet er ongelofelijk sexy uit. Ik slik en wend mijn blik weer af. 'Dus nu zit ik hier zonder reden, terwijl ik gewoon had kunnen slapen?' Ik lach en kijk hem aan. Ik leun tegen de wand aan en kijk langzaam naar Jamie. Ik slik en kijk hem langzaam in zijn ogen aan. We hadden nooit moeten zoenen, hoe graag ik het weer deed. We hadden het nooit moeten doen. Ik slik en veeg een plukje haar uit mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even zachtjes en laat me even met een kleine zucht op de grond vallen en haal een hand door mijn haar, dit was echt vermoeiend.... 'Dus nu zit ik hier zonder reden, terwijl ik gewoon had kunnen slapen?' zegt ze lachend en dan moet ik weer even lachen "Maar slapen is saai terwijl ik hier ben" zeg ik lachend en kijk haar even aan, "Maar.." begin ik langzaam "Laten we maar gewoon vergeten wat er eerder is gebeurd vandaag" zeg ik dan maar hoeveel ik het ook eigelijk niet wou zeggen het was beter zo. Beter voor haar.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:25 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Ik wist dat het beter was, maar ik wist ook dat ik het niet wilde. 'Ja. Laten we het maar vergeten.' ik kijk hem aan en glimlach. 'als dat lukt,' mompel ik zachtjes. Ik kijk hem weer aan. Mijn ogen haken zich automatisch in de zijne. Het vergeten werd moeilijk. Vooral als ik hem elke dag zou zien... Ik zucht en kijk weg. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en kijk hem weer aan. Ik moest doen alsof ik niks voor hem voelde en alsof die zoen niks betekende of iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zet een niet echt gemeende glimlach op en sta langzaam op en kijk even rond door de studio maar mijn ogen vinden al snel die van Amy, ik probeer om weer weg te kijken en ik loop met kleine pasjes naar haar toe en leun tegen de spiegel aan en draai mijn hoofd naar de spiegel toe en kijk naar mijn reflectie ik draai me dan weer om naar haar en leg mijn hand even tegen haar wang en haal hem dan weer weg ik voel hoe de glimlach van mijn gezicht verdwijnt "Nou ga dan maar" zeg ik snel om het niet erger te maken dan dat het is.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:58 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.