• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze haar mond een klein stukje open doet en ze komt met haar tong mijn mond in en ik slaak een kleine zucht in gedachten trek haar iets dichter tegen me aan terwijl ik haar iets wilder ga zoenen inplaats van het zachte kusje. Ik glij met mijn handen naar haar rug en wrijf er tussen het zoenen door zachtjes over. Ik wist wel dat ik wat macho aan het doen was als er andere jongens bij waren en ik wist niet eens waar dat opeens vandaan kwam maar ik wist wel dat ik Alice nu eindelijk had en ik haar niet meer wou laten gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Blub.. Ik ga trouwens zo maar eens slapen (cat) Ik ben best wel moe... er was een beetje drama daarnet dus ik ben helemaal uitgeput :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam trekt me iets dichter tegen zich aan en begint me dan wilder te zoenen. Zijn handen glijden over mijn rug en hij wrijft er zachtjes over. Het lijkt iets dwingender, dus met de hand die op zijn borstkas ligt druk ik hem iets van me af en zeg zacht: 'Rustig, alsjeblieft.' en ik kijk even weg. Dan kijk ik weer terug naar Cam en ga iets van hem af zitten. 'Ik wil niets haasten,' zeg ik tegen hem. 'We hebben tijd zat,' en dan besluit ik op een ander onderwerp over te gaan. 'Ik weet de meest snelle manier om iedereen te laten weten dat we iets hebben.' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap lekker Erzsi ^^ ik blijf nog twee uur op, want daarna stap ik de auto in op weg naar la france ^^.

    Ik kan morgen niet posten, zit in de auto. En die dag erna rijden we het laatste stuk dus ik kan pas tegen maandagavond weer posten.

    Adios amigo's!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *ik ga morgen reactie schrijven ok.?? Slaap lekker c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Als ik en Chinouk er niet zijn, betekend het niet dat je je niet aan de regels moet houden. Hoevaak moet ik nog zeggen dat je minimaal vier regels moet schrijven?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wesley Dylan Marshall.

    Haar mondhoeken krullen omhoog bij mijn gay-momentje en een giechel verlaat haar mond. Langzaam draait ze haar hoofd naar me toe, als de gummibeer in haar decolleté beland. "Je kan goed mikken. Suprising." Mompelt ze sarcastisch en vist de gummibeer uit haar shirt om hem vervolgens op te eten. Dat zou ik ook gedaan hebben, maar bij mij is het dan ook een ander verhaal.. "Meer." Commandeert ze me. Haar serieuze blik laat me even lachen en als ze haar hand opsteekt sla ik met mijn hand op de hare wat luid te horen is. Ik schud mijn hoofd met een ingehouden glimlach. "Dacht het even niet dametje" Een kleine glimlach ontsnapt, terwijl ik haar aankijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    "Wil je ook wat ?" vroeg ze nog. Ik schudde mijn hoofd en sloeg de kruimels van mijn broek af. "Versta me niet verkeerd aangezien het nog dag is buiten, maar ik ben echt moe, ik ga even rusten". Ik zwaaide nog even voordat ik de gangen doorliep, op zoek naar die kamer van mij. Toen ik hem uiteindelijk gevonden had liep ik door naar mijn bed en ging erin liggen.


    Amy Michels

    'Doei,' riep ik hem na. Ik bestel een flesje cola en loop de gangen uit. Ik was moe, maar wilde ook dansen. Ik wist niet wat ik wilde. Slapen klonk aantrekkelijk, maar het was pas middag en dan zou ik vanacht weer niet kunnen slapen. Automatisch loop ik richting de danszaal. Daar hoor ik muziek uit de boxen komen. Ik open voorzichtig de deur en zie Jamie. Was te verwachten... Ik blijf even geamuseerd kijken. Hij was echt goed! En dat hij knap was maakte het nog leuker om naar te kijken. Ik draai me om en loop de zaal weer uit. Dan bleef er nog 1 ding over. Slapen. Heel langzaam laat ik de danszaal achter me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    Haar mondhoeken krullen omhoog bij mijn gay-momentje en een giechel verlaat haar mond. Langzaam draait ze haar hoofd naar me toe, als de gummibeer in haar decolleté beland. "Je kan goed mikken. Suprising." Mompelt ze sarcastisch en vist de gummibeer uit haar shirt om hem vervolgens op te eten. Dat zou ik ook gedaan hebben, maar bij mij is het dan ook een ander verhaal.. "Meer." Commandeert ze me. Haar serieuze blik laat me even lachen en als ze haar hand opsteekt sla ik met mijn hand op de hare wat luid te horen is. Ik schud mijn hoofd met een ingehouden glimlach. "Dacht het even niet dametje" Een kleine glimlach ontsnapt, terwijl ik haar aankijk.

    Sam
    Hij schudt zijn hoofd, en ik meende te zien dat er een lichte glimlach zijn lippen sierde. ''Dacht het even niet dametje.'' zei hij, en de kleine glimlach werd wat groter. Ik kroop dichterbij. ''Alsjeblieft?'' vroeg ik hem, en knipperde overdreven met mijn lange wimpers. Ze noemden me vroeger altijd bambi, ik kon er wel om lachen.
    Het was moeilijk om mijn blik niet op de gummiberen te laten vallen, maar ik slaagde er in om Wesley aan te blijven kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ik liep wat door de gangen heen en keek even waar ik liep. Sommige dingen herkende ik gelukkig en vond uiteindelijk onze slaapkamer. Ik besloot daar maar even heen te gaan. Ik ging op mijn bed zitten en pakte mijn i-pod. Ik doe mijn oortjes is en luister wat muziek. Ik ga op mijn bed liggen en kijk wat naar het bed boven me.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:38 ]

    *Oh ik ga weer met Jamie schrijven c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik liep wat door de gangen heen en keek even waar ik liep. Sommige dingen herkende ik gelukkig en vond uiteindelijk onze slaapkamer. Ik besloot daar maar even heen te gaan. Ik ging op mijn bed zitten en pakte mijn i-pod. Ik doe mijn oortjes is en luister wat muziek.


    (Hoe vaak heb ik het nu al gezegd. Minimaal vier regels. Niet drie. Lees je de regels wel en de rode posts?)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Als ik en Chinouk er niet zijn, betekend het niet dat je je niet aan de regels moet houden. Hoevaak moet ik nog zeggen dat je minimaal vier regels moet schrijven?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel de zweetdruppels langs mijn rug, voorhoofd en nek glijden en besluit om heel even te stoppen en drink wat water, ik laat een beetje water over mijn handen glijden en maak mijn gezicht en nek wat nat om het zweet weg te halen en haal een handdoek over mijn gezicht. Na een paar minuten begin ik weer te dansen en hoor ik na een tijdje de deur opeens dichtslaan en stop eventjes, ik loop naar de deur en kijk de gang door waar ik nog iemand zie lopen met blond haar en voordat ik het weet "Amy" vraag ik naar de persoon, als het haar niet was stond ik dus echt even mooi voor paal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    xFreedom schreef:
    (...)

    (Hoe vaak heb ik het nu al gezegd. Minimaal vier regels. Niet drie. Lees je de regels wel en de rode posts?)

    [Sorry hoor,het was in reactie zelf 4 regels had niet gezien dat het daar dus als 3 stond....]