• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Jayy
    'Omdat jij blind ben, want als je het wil weten, heb ik een blokjes onderbroek aan. ZONDER gat'zeg ik lachend en schud lachend mijn hoofd. 'Jij vindt het wel leuk dingen te verzinnen hé'

    Summer

    Lachend sta ik op en doe mijn rokje weet goed "Ik ga eens opzoek naar de andere" zeg ik. "Veel succes met deze discussie" zijn mijn woorden voor ik wegloop


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Hmm jupp, ik houd er van om mensen te plagen' zeg ik met een engelen gezichtje en ga op zijn schoot zitten en sla mijn armen om zijn nek en bijt dan heel zacht in zijn oorlel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik loop met drinken terug en zie net Summer net opstaan. 'Wie wil drinken?'roep ik naar haar en kijk daarna even de camping over. Er staan twee tentjes voor de rest leeg. Ik sta inmiddels bij haar en hou het dienblad voor der.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:14 ]

    Jayy
    'Dat heb ik gemerkt ja'grinnik ik en sla mijn armen om haar middel. 'Is mijn oorlel lekker?'vraag ik grijnzend en merk dan dat Andrew er ook is omdat die begint te praten. Als ik wat omkijk zie ik dat die bij Summer staat.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:14 ]

    bonita
    'hmm heerlijk en mijn broer heeft nog geen eens door dat ik jou aanrand'mompel ik lachend in zijn oor en druk kusjes in zijn hals en trek zacht aan de rand van zijn boxer die ik dan loslaat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Ow aanranden hé? Ga ik er tegenin dan?'vraag ik grijnzend en bijt even op mijn lip als ze in mijn hals kusjes geeft en aan de rand van mijn boxer trekt. Ik leg mijn handen op haar billen en kijk even lachend om. 'Je broer is wel een beetje blind hé?'

    Summer

    "Mh dankjewel" en pak wat te drinken van het dienblad.
    "Trouwens je timing is weer eens een keertje perfect" zeg ik glimachend. "Hoe doe je dat toch altijd weer?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'hoe moet ik het dan noemen en volgens mij heeft ie een bril nodig' zeg ik lief tegen hem en wieg een beetje met mijn heupen en voel zijn heiligdom omhoog gaan xD

    -ben nogal melig en pervers nu dankzij mijn lieve beste vriend-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kan Jayden iets doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, het is een vage'grinnik ik en zie in mijn ooghoek Bonita en Jayy. Als die te ver gaat ga ik erheen.

    xheart schreef:
    Kan Jayden iets doen?]

    -hahah ja bonita en jayy betrappen xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Hij kan bij Andrew en Summer komen]

    waar zijn Drew en Summer dan?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    'Geen idee hoe je het moet noemen'zeg ik lachend en bijt weer even op mijn lip. Ik kijk haar even grijnzend aan en druk een paar kusjes in haar hals.