• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Brady Wright
    'Het is misschien slim als ik me ook even omkleed,' zeg ik terwijl ik naar mijn doorweekte en modderige kleren kijk van het op de grond liggen. Ik loop naar ons huisje en doe mijn best om niks vies en nat te maken terwijl ik door mijn koffer zoek, snel zet ik mijn gitaar veilig aan de kant en kleed me dan om.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    als ik op mijn kamer ben pak ik snel een setje schone kleding en lingerie. rustig loop ik ermee naar mijn badkamer en trek daar mijn kleding uit en gooit het ergens in de hoek voordat ik onder de douche gaat staan. zodra de douche aan is begin ik rustig en zuiver een liedje te zingen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Kunnen we misschien een kaart van de camping krijgen, dat lijkt me wel fijn (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Zodra Brady en Bonita weg zijn gelopen om zich om te kleden ga ik languit in het gras liggen en diep in gedachten kijk naar de lucht. Vee zin om me weer om te kleden had ik niet en wie weet wat er straks weer zou gebeuren

    [lijkt me een goed plan]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    zodra ik me helemaal schoon voel stap ik de douche uit en begin me af te drogen. Snel smeer ik me nog in met zonnebrand en kleed me daarna aan. rustig loop ik naar me kamer en pak mijn ipod touch en mijn koptelefoon die ik gelijk op zet terwijl ik naar buiten loop met muziek aan.

    -oeeeeeeeeee jaaaaaaaa-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik pak mijn zonnebril die naast me ligt en zet hem op. Snel kijk ik rond waarna ik mijn blik weer op de lucht richt. Dekende wat er deze vakantie allemaal kan gaan gebeuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    Rustig loop ik naar summer toe en ga naast haar zitten en doe mijn muziek uit.'Heey sum, heerlijk toch dit weer' zeg ik vrolijk tegen haar terwijl ik lachend naar mijn gelakte teennagels kijk.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik kom terug bij de werkelijkheid als Bonita naast me komt zitten en wat zegt. "Dit weer is echt geweldig" zeg ik glimlachend. "Ik vind je nagels echt leuk zo"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'uhu en dank je als je wilt kan ik ook wel een leuk printje bij jou doen' zeg ik vrolijk terwijl ik mijn oortjes uit mijn ipod haal en een vrolijk zomers liedje opzet.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Als je dat een keer wilt doen dan heel graag" zeg ik glimlachend nadat ik even naar mijn nagels kijk. Ik luister naar het liedje en zing zacht mee. "Dit word echt een geweldige vakantie"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'dat word het zeker en weet je we worden hier wel lekker bruin en ik heb al me muziekinstrumenten nog' juich ik glimlachend. rustig ga ik liggen en trek mijn shirtje op tot onder mijn borsten. gelukkig heb ik een kort shortje aan.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Dat is inderdaad allebei waar" zeg ik glimlachend. "Al heb ik jaren geen gitaar meer gespeeld, schrijf ik nog wel liedjes en zing"
    Snel ga ik overeind zitten waarna ik mijn haar in een slordige knot doe en weer ga liggen. Gelukkig had ik me daarstraks verkleed en loop ik in mijn bikini met een kort spijkerrokje.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita[/b
    'als je wilt mag je mijn ene gitaar wel is lenen. het is mijn nieuwste maar ik heb er geen klik mee. als je hem goed vind spelen mag je hem voor weinig van me overkopen. niet dat ik het om het geld doe maar met een muziekinstrument moet je ook een klik hebben' zeg ik der rustig en doe mijn shirtje uit waar ik nog een bandeau bh onder had


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Goedemorgen, ook al is het al middag! xD En nou ik was tot half 6 wakker, dus tot zo laat? (A)]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:40 ]

    Summer

    Ik schud mijn hoofd "Ik vind het echt lief van je en daar heb je ook gelijk in, maar ik heb zo mijn reden dat ik niet meer speel en de tijd dat ik speel is definitief voorbij" zeg ik. "Niets dat dat veranderd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer