• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Andrew
    'Nee, want die namen passen niet bij jou, bradje' grijns ik en kijk even naar Summer en Bonita. 'Maar jij ziet dus wel wat in summer?'vraag ik grijnzend.

    [xD die zullen morgen wel denken]

    Brady Wright
    'Misschien,' zeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.
    'Jij ziet Bonita wel zitten of niet? En waar blijven de andere trouwens? Die hadden er al moeten zijn, toch?'

    [hehe]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik begin hard te lachen. 'Ja echt wel, ik zie wat in me zusje'zeg ik lachend en het is dat ik al lig, anders was ik omgevallen van het lachen.'En waar de andere zijn, geen idee. vertraging denk ik'

    Brady Wright
    'Ik wist het!' roep ik uit, 'maar wist je dat dat niet goed is, dan heb je grote kans op rare kindjes,' zeg ik betweterig, 'misschien kan je toch beter voor iemand anders gaan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd.'Ja ik weet leukere meiden, daar ga ik liever achteraan'zeg ik grijnzend en pak daarna mijn mobiel uit mijn zak. Ik kijk hoe laat het is en stop hem daarna weer terug.

    [Mijn ogen beginnen dicht te vallen, ik denk dat ik maar eens in bedje kruip :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oke, slaap lekker ^^]

    [Jij ook... als je nog gaat slapen, hehe]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Haha, ja maar wat later xD]

    Bonita
    Ik heb heel het gesprek meegeluisterd en kuch een paar keer.'jongens ik heb alles kunnen horen en andie je weet toch dat mam mijn medicijnen heeft tegen de pijn bij mijn ribben.' zeg ik met een rustige ondertoon in mijn stem. rustig ga ik overeind zitten en maak geen rare beweging voor mijn ribben.'en andie-pandie voortaan als we gym hebben en we gaan turnen. roep me dan niet meer anders breek ik straks mijn ribben of nek' mompel ik er achter aan

    -goedemorgen en tering tot hoelaat kan ja wakker blijven-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydon Mason Howard.

    Ik kreun wat van de pijn en zwem dan naar boven. Shit nu deed die wond nog meer pijn. Ik zag ze in het gras liggen en ik trok mijn shirt uit en wrong het uit boven hun hoofd. 'Zo' mompel ik dan en ik ga naast Bonita zitten. 'Gaat het weer een beetje?' vraag ik bezorgd als ik weer een arm om haar heen sla.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'beter als net' zeg ik tegen hem met een glimlach.'ik denk dat ik zo even naar mijn kamer ga om me omtekleden' zeg ik lachend als ik zie dat mijn licht roze bh en string te zien zijn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Zo, Bonita leeft ook weer, gelukkig maar,' zeg ik, ik sta op en loop naar Summer, Bonita en Jaydon - die net uit het water komt - toe.

    [Goedemorgen (: hehe, tja ik had niks te doen]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ goedemorgen allemaal
    Ik schakel even snel over naar mijn laptop (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Misschien is het beter als ik me nu maar ga aankleden' zeg ik met een blos op mijn wangen en sla de deken om me heen zodat ze niet mijn roze bh en string zouden zien. het blijven natuurlijk jongens


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3