• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Oke oke oke, maar toch ^^ Hmmm nu ben ik benieuwd wie dat andere meisje is ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [IK OOK! Echt geniaal als het strx Luna is terwijl ik niks door heb XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Goed, ok, ik snap het. Ik zeg niet alles tegen jou, dan hoef jij hetzelfde ook niet te doen." Ik ging terug zitten en keek hem recht aan.
    "Wil je weten wat er is gebeurd?" de woede was al lang verdwenen, maar nu ik hiermee begonnen was, verplichtte ik mezelf door te gaan.
    "Nou, ik zat thuis in de woonkamer. Aan het genieten van het eerste moment dat ze wat aandacht aan me schonken zonder dat ze binnen het halfuur weer weg moesten. We hadden het net over de balletschool, toen daar een heel FBI-team binnenviel! Mijn ouders zijn moordenaars, drugdealers, wapenhandelaars en ontvoerders. Ze vonden het belangrijker om wat tussen de hoeren en de criminelen te hangen dan bij hun dochter te zijn op haar eerste schooldag of met kerst.
    Het was verschrikkelijk om te zien hoe mijn ouders werden afgevoerd. Zeker omdat de blik in mijn vaders ogen boekdelen sprak. Als hij de kans gehad had, dan had hij ze allemaal vermoord, dat weet ik zeker.
    Een vrouw heeft mij ook meegenomen en me alles uitgelegd. Ze vroeg of ik psychologische bijstand wou, maar ik heb haar afgewimpeld. 3 dagen lang heb ik nog in ons huis gezeten. Niets doen... Ik vertikte het om te eten. Er was ook niemand die het me kon verplichten" ik vertelde hem niet over de littekens op mijn pols.
    "Uiteindelijk heb ik mijn koffers gemaakt. Daarom heb ik er dus zoveel mee. Alles wat ik niet wou achterlaten zit erin. Ik belde een taxi en kwam hierheen. Einde verhaal.
    Nu kan je ophouden met te doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Ik zie in je ogen dat je iets voor me achterhoud en al is het waarschijnlijk om me te beschermen.
    Ik hoor liever de waarheid dan met twijfel te moeten blijven zitten."
    Harde en moeilijke tijden, vereisten een andere aanpak. Misschien was dat een reden voor mijn veranderde gedrag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [:O]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Dit is wel zo ongeveer het meest aangrijpende verhaal dat ik ooit heb gehoord. Ik heb er amper woorden voor. En ik schaam me dood tegenover Nala. Haar problemen zijn zoveel groter dan de mijne... Ik heb gewoon het recht en het lef niet om ze nog groter te maken. Ze had zichzelf al drie dagen uitgehongerd om haar ouders, en nog een dag erbij zou zeker weten niet goed zijn. Ik voel me schuldig. Dit druiste tegen mijn principes in om niet moeilijk te doen en gewoon mezelf gelukkig te maken, maar ik buig voorover en kus haar.


    I can't define who I am.

    [Ow goshie, wat een medelijden hier :3
    Maar ik heb een tippie voor Vintain: je kan haar het ook nu gwn meteen vertellen IK WIL WETEN WIE DAT MEISJE IS, want je kan beter al het slechts in één keer krijgen dan alles in kleine beetjes achter elkaar. Tippie om het te vertellen ^^ MWOEHAHAH *evil laugh with echo*]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:11 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Maar er is meer drama als hij het niet verteld ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Nee, ik ook niet, volgens mij kan ze nu echt eindelijk haarzelf zijn.' ik kijk naar de dichte deur. 'Dat dacht ik dus ook, ze moeten er zelf samen uitkomen,' antwoord ik. Ik volg haar blik naar de wei. 'Daar heb ik dus nou al de hele tijd zin in!' zeg ik enthousiast. 'Het is echt vet dat je gewoon je deur uitloopt en je bent bij je paard. Gaan we nu direct?' vraag ik een beetje ongeduldig.



    [Ik wil het nu ook wel graag weten wie het is, dus vertel maar snel :P

    even tussendoor ;p gaat er zaterdag ook iemand naar horse-event?? ik wel :D ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:16 ]


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Ja, we laten wel een briefje achter voor de anderen, zullen we naar het stadje rijden? Dat is ongeveer twintig kilometer, maar we kunnen rustig aan doen. De route is niet moeilijk, het grootste gedeelte is langs de rivier, als je die volgt kom je er uiteindelijk wel. Je kunt ook langs de weg maar dat is minder mooi,' ik kijk Sanne aan voor bevestiging en besluit dat ik me wel even moet omkleden als we weg gaan.
    'Ik moet me nog wel even omkleden,' zeg ik gebarend op mijn zeer charmante en praktische joggingbroek en wijde shirt.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Ja, prima! Dat is een mooie buitenrit toch.' zeg ik. Ik zie de hele omgeving al voor me. Lachend bekijk ik haar kleren. 'Nou, ik moet ook even een paardrijbroek aan doen,' kijkend naar mijn korte broek die ik vanochtend aangetrokken had. 'Wie als eerste klaar is!' grijns ik en ik ren al naar binnen voordat Michelle het door heeft. Wel loop ik zo onopvallend mogelijk door de woonkamer naar de trap naar boven. Eenmaal boven loop ik snel naar de slaapkamer toe, pluk mijn rijbroek van de grond en verwissel hem snel met mijn korte broek. Het hempje hou ik aan, want het is warm genoeg buiten. Snel spuit ik nog wat deo op en ik ben klaar om te gaan. Ik loop voorzichtig naar beneden, direct de keuken in om daar te wachten op Michelle.


    When you believe your dreams come true

    [Nee, daar ga ik niet heen. Maar vertel me wel wat je gezien hebt ^^
    Btw.. Gaan ze nu maar met zijn tweeën rijden? *Pruillipje*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Vrolijk huppel ik achter Sanne aan en ik probeer de zoenende mensen op de bank te negeren, zo te zien is alles weer goed. Snel race ik naar boven en ik ruil mijn joggingbroek om voor een lichtgrijze rijbroek, dan trek ik nog snel een schoon hemdje aan, wit en lichtblauw gestreept. Dan trek ik mijn rijsokken aan, ik ben blij dat mijn zweep, chaps en cap al in de zadelkamer liggen. Dansend ga ik naar beneden, waar Sanne al staat te wachten.
    'Verloren,' zeg ik teleurgesteld, 'moet ik iets doen voor de winnaar?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    Ik lach naar Michelle als zij een beetje teleurgesteld er aan komt. 'Nou! Je mag wel een taart voor me bakken.' Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daar opeens op kom, maar ik weet wel dat ik het super lekker vind. 'Zullen we naar stal gaan?' vraag ik haar. Ik loop al richting de voordeur, want mijn geduld raakt al een klein beetje op. Ik kijk even achterom of Michelle me wel volgt.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    Ik loop achter een ongeduldige Sanne aan naar de stallen.
    'Afgesproken, ik bak een taart als we terug komen, dan kopen we gelijk wat ingrediënten in het stadje.' Ik huppel naar de stallen en pak de poetsspullen van Allegro uit zijn kast. Dan hang ik het hoofdstel om mijn ene arm en pak met de ander het zadel. Luid zingend loop ik naarr de poetsplaats waar ik alles neerzet en daarna ga ik op weg naar de wei waar Allegro in staat.
    'Today I don't feel like doing anything!!' zing ik nog steeds.
    'Allegro, schatje, komen! We gaan een ritje maken!' roep ik naar mijn mooie paardje. Hij kijkt even op een graast dan weer verder. Ik zucht.
    'Irritant beest.' En loop naar hem toe.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Hahahaha, geniaaaaal XD Stom beest XD Keidroog XD]


    Stop acting normal. It gets bored.