• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Wel uuhm ze weet dat je ruzie had met je ouders over dingen met paarden, je ouders hadden een hele toekomst uitgestippeld ofzo, en steeds als je meningsverschillen of conflicten had thuis ging je naar de Ranch. Verder weet ze niet heel veel geloof ik, maar ik speel wel gwn in op wat je zegt.}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oelala ^^ In welk topic stond dat, en welke pagina? Dan lees ik het ook ff ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Topic drie of vier ergens aan het einde bij een telefoongesprek, je was al weg. OMG mijn konijn eet mijn oortjes bijna op o.O}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Eigenlijk wil ik er niet heen... Het was iets wat mijn ouders van me verwachtten. En aangezien zij niet aan mijn totaal minieme verwachtingen konden voldoen, vind ik het niet nodig om mezelf te verplichten erheen te gaan." zei ik en ik voelde plots wat woede opborrelen. Ik stond op en stampte hard met mijn voet op de grond.
    "Ik heb godverdomme mijn hele leven mijn best gedaan om een klein beetje aandacht te krijgen! Blijkbaar waren een paar stomme hoeren nog belangrijker voor hen dan ik was! Nou kunnen ze godverdomme oprotten! Dat ze oprotten in hun cel en er nooit meer uit komen! Mij zien ze niet meer!
    Ik heb genoeg gehad van al dat uitsloven voor niets! Gedaan met al dat werken en perfect te proberen zijn!
    Verdomme! Ik heb honger!" riep ik kwaad.
    "Gedaan met uithonger! Geef me wat te eten!" en ik stampte de kamer uit, richting de keuken. Wauw... ik stond versteld van mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [JEEEEEEJ!!! Nala gaat weer eten, Nala gaat weer eten (dance)
    Oke, ja. 3 of 4? Waar was ik weg?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Go Nala, wat een uitbarsting! Geschrokken staat ik haar na en dan sta ik vlug op van het bed om gaat achterna te gaan. Ik loop de trap af en ga rechtstreeks de keuken in.
    'Moet ik iets voor je maken, Nala?' vraag ik aan haar. Blijdschap straalt van me af, blij dat ze eindelijk weer haar eten en onder de druk van haar ouders uit komt. Ik ben oprecht trots op mijn vriendin, heel trots. Ik zet het koffieapparaat aan en begin dan te rommelen in der keukenkastjes.
    'Koffie, gaat er denk ik sowieso wel in,' zeg ik wijzend op de koffiepot.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {4 geloof ik, not sure...}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {3 geloof ik, not sure...
    Haha lkkr duidelijk, 3 dus ^^}

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:10 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [JAAAJ (yeah)
    Uuhh, daar heb ik veel aan XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik trok een vies gezicht.
    "Nou, nee, ik lust geen koffie, maar euhm... als je het niet erg vind, mag je wel iets maken... Ik zou toch niet weten wat..." mompelde ik zacht.
    Iets zei me dat dit misschien nog moeilijker zou worden dan het leek, maar ik zou me er maar door moeten worstelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Geschrokken kijk ik achterom, eerst klonk er een luid gesnik en toen een soort uitbarsting van Nala. Niet veel later komt Nala de trap af gevolgd door Michelle. Ik kijk even naar Elena, 'Er is al het één en het ander gebeurd.' zeg ik niet goed wetend wat te zeggen. Dan loop ik nieuwsgierig naar de keuken. 'Alles goed?' zeg ik voorzichtig. Nala ziet er anders uit, net of er iets in haar veranderd is, op een positieve manier. Ik kijk vragend naar Michelle.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Ik ga eten maken voor Nala, dat is er gebeurt,' zeg ik tegen Sanne. Dan pak ik een beschuitje en doe er een beetje suiker op. Geen boter, natuurlijk. Ik schenk ook een glas water in en zet dat in zijn geheel voor Nala neer.
    'Ik dacht er beginnen rustig, hier zit bijna niets in, maar je krijgt toch wat suiker enzo binnen.' Trots zet ik de "maaltijd" voor Nala neer en dan richt ik me op de koffiepot, die klaar is met koken. Ik schenk mezelf de zoveelste mok van vandaag in en bedenk dat alleen Luna nog terug moet komen, dan is alles perfect.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:22 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Wil je nog een keertje kijken waar dat gesprek van Luna en Michelle stond? :$]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Topic 4 voorbij blz 10}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Dit keer hoor ik Nala duidelijk in de aangrenzende kamer schreeuwen. Ik versta elk woord wat ze zegt maar ik begrijp het niet. Behalve... "Ik heb genoeg gehad van al dat uitsloven voor niets! Gedaan met al dat werken en perfect te proberen zijn! Verdomme! Ik heb honger! Gedaan met uithonger! Geef me wat te eten!" Ik sta versteld. Heb ik me weer eens drukgemaakt om niks? Of is Nala aan het liegen.
    Als ik in de spiegel kijk zie ik dat mijn ogen nog steeds rood zijn, maar met een plens water verminder ik de branderige pijn en spoel ik de tranen van mijn wangen. Nu is het echt tijd om eventjes beneden te gaan kijken. Ongeduldig sprint ik de trap af.


    I can't define who I am.