• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Bedoel je Michelles ranch? Das toch omdat je geen plek meer had om Merkur te stallen? Of was dat iemand anders? Whaa confusing}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Geen idee, maar ik bedoelde eig. de ranch van mevr. Starre enso ;)
    Wat weet je in meer details? Sanne en Vintain dat haar ouders geen paardengek zijn, dat er iets is en dat ze dat verzwijgt. Weet je nog in welk topic dat gesprek was?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Gawd help, ik weet het echt niet meer o.O ik ga morgen ff alle topics langs nu wil ik slapen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Welterusten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ welterusten :) ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Beide meiden verdwijnen naar de hal en ik hoor Michelle enthousiast Elena begroeten. Iedereen is weer thuis, denk ik grimmig. Ineens heb ik nergens zin meer in. Al die problemen... Stilletjes sluip ik de trap op, naar mijn kamer.


    I can't define who I am.

    [Ik voel me namens Luna beledigd Vintain XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Weet iemand toevallig waar Luna alles verteld wat Michelle weet?? Want ik moet nog van zes vakken huiswerk maken =S te beginnen met Latijn :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik moet ook hw maken XD Dus ik kan het ook niet helemaal na gaan zoeken.. Maar het zou wel heel erg helpen als ik weet of dat vlak voor het uitschrijven was, of aan de telefoon..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik denk dat het aan de telefoon was, en ik ben lekker homework-free (vandaag toch nog)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik probeerde mijn luide snikken te dempen door mijn gezicht tegen mijn knieën te drukken.
    Ik wist wat ik nu wou. God ik wou het zo graag! Ik wou mijn zorgen gewoon laten wegstromen. De pijn laten vervagen door de andere. De lichamelijke pijn.
    En het was zo makkelijk. Ik had mijn tas bij me en daar zat m'n zakmes in. Alles was zo dichtbij.
    Wat hield me tegen?
    Ik besefte dat ik me in een dieper gat zou storten. Steeds meer, maar anders kon ik het gewoon niet aan.
    Ik snikte nog steeds luid, terwijl ik in mijn tas scharrelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Neeeeeeeeee!!!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Neeeeeeeeee!!!!!]

    {Haha, het is nog niet te laat om haar tegen te houden! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Dan weet ik wat ik ga doen}
    Michelle
    'Ik ga even kijken hoe het met Nala gaat,' zeg ik tegen Elena en Sanne. Daarna loop ik naar boven, ik heb nog amper met haar gesproken en wil graag weten hoe de balletauditie is gegaan en natuurlijk hoe haar thuissituatie nu ligt. Aarzelend loop ik naar boven, niet zeker of ze mijn gezelschap zou waarderen. Dan klop ik zachtjes op de deur en ik open hem, zonder op antwoord te wachten. In de kamer zie ik een luid snikkende Nala over haar tas heengebogen zitten, duidelijk zoekend naar iets.
    'Nala?' vraag ik zachtjes, onzeker, 'Gaat het wel?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Idd, Luna is helderziend en dan plaatst ze een sirene op de taxi, zodat ze naar de ranch kan stormen, het huis binnenvalt, de trap op dendert en het mes uit het raam gooit :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.