• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Ik heb werkelijk geen idee,' zeg ik terwijl ik op het hek van hwt weiland zit en naar de grazende paarden kijk. Ik ben echt verliefd op dit landschap, deze paarden, alles hier eigenlijk...
    'Weet jij misschien wat?' vraag ik dan aan Luna.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "Mm.. Zingen?" Stel ik voor. Ik weet dat ze dat leuk vindt, alleen ze is ervan overtuigd dat ze het niet kan en weigerde het ooit aan ons te laten horen. Maar ik hoop toch dat ze het nu wel doet, nu verder niemand haar hoort.. behalve ik. Maar dat is door de telefoon.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Zingen? Hmmm geen gek idee, als ik kon zingen,' zeg ik sarcastisch. Dan bedenk ik me ineens iets.
    'Maar niemand kan me horen, toch? Ik bedoel niemand behalve jij en die arme paardjes. Misschien dat ze er vandoor gaan als mijn engelengezang horen.' Spottend kijk ik voor me uit. Dan begin ik zachtjes te zingen, heel zachtjes.
    'Country roads, take me home, to the place, I belong.' Het is het lievelingsliedje van mijn oom.
    {OMG ik zit spongebob te koken kijken ^^, zegt Patrick ineens: 'Het plafond heeft gelijk Octo, je bent geen goede weknemer.' Dus toen lag ik plat c:}

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:10 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Whaha, geniaal! Kinderprogramma's zijn af en toe echt prachtig XD]

    Luna
    Na een seconde aarzelen besluit ik niks te zeggen en te proberen of ik haar gezang kan verstaan. "Mies? Wil je wat harder zingen?" Ik zal haar maar niet op de luidspreker zetten zodat wij hier ook nog achtergrondmuziek hebben.. al zou het wel leuk zijn.. áls Michelle het ook leuk had gevonden. En dat vindt ze niet, dus doe ik het niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Wat? Maar straks maak ik je dood of zo! Ik weet zeker dat zowel jouw oren als die van de paarden dan gaan bloeden.' In mijn stem weerklinkt een spottend lachje. Ik kijk naar de horizon en zie de zo'n langzaam ondergaan. De paarden staan nog steeds rustig in de wei, het is een prachtig gezicht zo in de schemering.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "Bloedende oren betekenen nog niet mijn dood" Zeg ik met een lach in mijn stem, hoewel mijn uitdrukking alles behalve vrolijk is. Ik ben zenuwachtig, bang en verdrietig tegelijk. Maar aan de andere kant ook wel weer een béétje hoopvol en vrolijk. Argghh.. Veel gevoelens tegelijk.

    [Moet gaan! Xxies!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Maar het is niet bepaald het prettigst ter wereld,' zeg ik lachend. Ik ben blij Luna ook weer kan lachen.
    'Wat denk jij, moet ik de paarden zo weer binnen zetten, omdat het straks nacht word en het dan koud is?' vraag ik haar dan, ze is namelijk de enige waarmee ik op het moment kan overleggen, aangezien Sanne en Vintain nog steeds binnen zijn.
    {Wil jij dan morgen het gesprek beëindigen? Dan kunnen Anne en Naomi ook hun gesprek beëindigen en zodra dat gebeurt is kan iemand dan in grote rode letters neerzetten dat dit topic "gesloten" is tot 1 augustus?
    Xx tot dan!!}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ tot de 18e, Oew bij ons staat ook spongebob op xD
    Nu moet alleen naomi nog online komen ]


    When you believe your dreams come true

    [Als het gesprek van jullie mensjes afgelopen is en het telefoongesprek van Luna en Michelle ook, is het topic gesloten tot 1 augustus. Dat zet ik dan wel neer. Verder kan niemand meer reageren!]

    Luna
    In een fractie van een seconde heb ik een antwoord bedacht "Als ik jou was zou ik eten gaan maken en de paarden rond een uur of 7, 8 binnen zetten. Dan staan ze voor het echt kouder wordt in hun stalletje, maar hebben ze toch lekker kunnen grazen." Nu ik zo over Merkur praat lijkt mevrouw Starre zich wat te ontspannen. Ik wist niet dat ze zich ook al druk maakte over het feit dat Merkur en ik nu -als een zeldzaam moment- noodgedwongen zover uit elkaar zijn, en zich druk maakte over mijn reactie daarop. Eigenlijk snap ik haar wel -zij weet als geen ander hoe moeilijk dat voor me is-, maar ze zou zich daar niet druk over moeten maken, terwijl ze veel belangrijkere dingen aan haar hoofd heeft. Misschien zoekt ze gewoon afleiding, net als ik, maar dan op de verkeerde manier. Net als ik. Ik zou mezelf niet moeten herinneren aan het feit dat ik het Michelle alleen maar moeilijker maak, dat ik Merkur voor onbepaalde tijd niet meer zie en dat ik ook nog hele andere problemen heb. Zij zou zich niet druk moeten maken over mij, mijn vrienden of wie dan ook. Ik zou de anderen meer moeten gaan steunen, zij zou meer aan zichzelf moeten denken. Maar we doen het niet -het is te moeilijk, te pijnlijk- om het probleem te aanvaarden, de harde waarheid waar we nu allemaal tegen aan kunnen kijken, te aanvaarden. Te accepteren. Want er is nog hoop.. En als we de waarheid echt zouden accepteren, lijkt het net alsof die er niet meer is.
    Deze gedachten zijn verkeerd. Helemaal verkeerd. Ik kan flink wat pijn verdragen - en maar goed ook, want ik heb het ergste misschien nog niet eens gehad-, maar als ik zo recht en hard aan de onontkombare waarheid denk, wordt het toch wel moeilijk aan de zware kant. Het zou nog altijd erger kunnen -daar mag ik niet aan denken van mezelf omdat dat harteloos overkomt. Goddank dat niemand hier mijn gedachten kan horen.-, maar als ik daaraan denk wordt het echt té pijnlijk. Dan stel ik me dingen voor.. een steek pijn trekt door mijn borstkas en het antwoord van Michelle dringt niet echt tot me door - ik ben te druk bezig met mijn uitdrukking zo neutraal mogelijk houden. Mevrouw Starre mag zich niet nog ergens druk om maken. Niemand hier. Maar Michelle ook niet. Ze mag het niet horen in mijn stem.. terwijl ze waarschijnlijk wel op antwoord wacht. "Sorry, ik lette even niet op" Zeg ik verontschuldigend, hopend dat niemand daar iets uit op maakt. "Wat zei je?"
    Nadat Michelle haar woorden herhaalt heeft, lukt het me om een antwoord te bedenken en mijn stem neutraal, met lichte pijn erin verscholen, over te laten komen. Ik wil nét mijn antwoord gaan uitspreken als er iets veranderd. Er klinken stemmen in de stallen - stemmen van personen die een eind gaan maken aan het lange wachten. Stemmen van personen die de enige zijn die dit kunnen doen. Stemmen van personen die gaan bepalen of vandaag positief of negatief eindigt. Of het het wachten waard is geweest.
    De stemming in de stallen verandert. Iedereen weet dat het beslissende moment -hoelang die ook mag duren- eraan komt, maar dat hoe pijnlijk dát moment ook mag zijn, we ook iets gewonnen hebben. De kleine beetjes hoop banen zich een weg naar buiten.. gecombineerd met spanning, angst, en pijn. Maar voordat die laatste drie gevoelens bezit hebben kunnen nemen van me, beëindig ik het gesprek met Michelle.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Kan je een reactie verwijderen?]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:51 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    nakito zei op 12 juli 2012 - 22:40:

    Sanne
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en staar dromerig voor mij uit. Zijn aanwezigheid had ik al die tijd gemist en het was fijn dat we nu eerlijk tegenover elkaar konden zijn. 'Maar,'zeg ik zachtjes. 'Ik voel me nu wel schuldig tegenover Nala.' het was fijn dat ze even weg is zodat Vintain en ik nu alles even duidelijk kunnen maken, maar ik weet ook dat ze stapel gek is op Vintain en dat dit de eerste jongen is waarop ze ooit verliefd is geworden. Langzaam ga ik recht zitten en kijk hem aan. Ooh hij is zo schattig, denk ik en ik kijk hem voor het eerst weer recht aan in zijn ogen, wat mijn hart doet smelten.


    When you believe your dreams come true

    [ALLEEN NAOMI EN ANNE MOGEN NOG REAGEREN. VOOR DE REST IS HET TOPIC GESLOTEN TOT 1 AUGUSTUS!!!!!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:52 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    nakito schreef:
    [ tot de 18e, Oew bij ons staat ook spongebob op xD
    Nu moet alleen naomi nog online komen ]


    Hoe was je vakantie?


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ haha ik moet nog op vakantie in augustus
    Oew vandaag mooie paardjes gezien! Op ch de Wolden, een groot internationaal concours in Drenthe ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:31 ]


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    [ haha ik moet nog op vakantie in augustus
    Oew vandaag mooie paardjes gezien! Op ch de Wolden, een groot internationaal concours in Drenthe ]


    [O, sorry XD Verkeerd begrepen XD Wat voor een paarden?]


    Stop acting normal. It gets bored.