• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Zo, aangepast ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Degene die opneemt begint gelijk te snikken. 'Wie... Wie is dit?' vraag ik verbaasd en ook een beetje bezorgd. De snik komt me vaag bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen... 'Gaat het wel?' vraag ik toch maar aan de vreemdeling omdat ik medelijden heb.


    I can't define who I am.

    Nala
    "V-vintain?" wist ik eruit te persen, daarna moest ik weer denken aan waarom ik hem gebeld had en toen geraakte ik weer in paniek. Mijn ademhaling versnelde weer tot een ongezond tempo en ik drukte mijn voorhoofd doodsbang tegen mijn knieën.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Nala?' fluister ik, op de één of andere manier bang dat Sanne het zou horen. 'Wat is er aan de hand? Waarom huil je?' vraag ik met een sussende ondertoon.


    I can't define who I am.

    Nala
    "I-ik kan het niet." stamelde ik. Ik klemde me zo wanhopig aan een stoelpoot vast dat het leek alsof het mijn enige redding was.
    "Ik durf het niet!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Wat durf je niet?' Ik begin me zorgen te maken. Het klinkt allemaal niet best. 'Wat er ook is, je kunt het. Trust me.' Ik kon me niet herinneren dat ik wist waar ze heen was. Misschien had iemand me het verteld maar was het me alweer ontgaan. Gefrustreerd bijt ik op mijn lip van nieuwsgierigheid.


    I can't define who I am.

    [Ughh, nu ben ik benieuwd wat jullie in jullie gastenboeken gezet hebben ): En hoe dit afloopt. Pleeaasseeee speel snel verduuur!! Btw, heeft iemand al een idee wat er met Luna is? Ik heb jullie al een tipje gegeven in mijn vorige reactie.. Wrm heb ik het topic voor mezelf gesloten (namens Eline)?!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Zijn stem kon me genoeg kalmeren om terug enkele zinnige woorden uit mijn mond te krijgen.
    "Ik kan de auditie niet doen. Ik durf het niet." mijn stem trilt en ik voel al mijn spieren verkrampen.

    {eigenlijk hadden win gb gewoon dit telefoontje afgesproken. We weten zelf niet hoe het gaat eindigen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O, haha XD Maar heeft iemand al een idee about Luna?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    'Ik neem aan dat je je ouders toch wel kan vertrouwen, toch? Als zij zien dat je het kan, geloof ik ze. Ook al heb ik je nooit zien... waar je ook auditie voor doet.' Ik kan mezelf wel slaan omdat het zo dom klinkt. Op dit moment weet ik niet zo goed hoe ik moet reageren op iedereen. 'Doe het gewoon,' waag ik een nieuwe poging, 'het is vast minder erg dan het lijkt. Voor je het weet is alles weer voorbij.'


    I can't define who I am.

    [Ik denk toch dat het met een veulen te maken heeft, of kraam ik nu onzin uit? (A)]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik zat een tijd gewoon stil voor me uit te staren.
    "Ballet." zei ik uiteindelijk. "Ik doe auditie voor ballet."
    Doordat hij mijn ouders aanhaalde was ik al licht beginnen twijfelen. Ik durfde te wedden dat dat het enige was, waarmee hij me over de streep zou kunnen krijgen. "Maar ik ben bang, wat als ik ze teleurstel?"
    Zonder dat ik het had gemerkt, was het trillen gestopt en was mijn ademhaling normaler geworden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ballet. Eigenlijk had ik dat helemaal niet achter haar gezocht - op de één of andere manier dacht ik eerder aan iets van zingen, of misschien acteren, maar deze vorm van dansen... - maar nu ik er zo aan dacht had ze er wel... het figuur voor. En het poppegezichtje, niet te vergeten.
    'Je moet ook niet nadenken en piekeren, zoals jij nu doet,' grijns ik, omdat het weer een typische Nala-actie is. 'Gewoon doen. Ervoor gaan. En als het fout gaat, fouten maken is menselijk toch? Kijk naar de meisjes voor je, er is er zeker iemand die het verschrikkelijk slecht doet. Dat soort dingen doen je goed. Mij tenminste.' Opnieuw grijns ik. 'Ik weet zeker dat je het kan, Nala. Je gelooft mij en je ouders toch? Je kan het. Je gaat het durven en je gaat het doen,' ga ik glunderend verder, redelijk onder de indruk van mijn ingenieuze peptalk.


    I can't define who I am.

    Nala
    Maar ik haat ballet! had ik zin om te schreeuwen, maar dat zou natuurlijk niets uitmaken. We wisten allebei dat als mijn ouders het wouden, ik het toch zou doen. Ik stond stilletjes op en liep naar de rand van het podium. Ik kon er net enkele rijen stoeltjes zien. Mijn ouders waren er nog niet, natuurlijk niet. Ze zouden waarschijnlijk pas op de laatste moment hier zijn en dan meteen weer vertrekken. Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd en zuchtte.
    "Goed dan." mompelde ik. "Ik zal wel moeten. Dank je, Vintain... en sorry... Ik had je gebeld voor ik het besefte. Ik geef je de uitslag wel door, doeg." Ik duwde het gesprek weg en ging zuchtend weer op mijn plaats wachten.
    Ik kan dit, ik kan dit, ik kan dit, herhaalde ik steeds in mijn hoofd, Ik moet dit kunnen! Voor mijn ouders.... voor Vintain.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [T is niet zo heel gek gedacht, en je brengt me weer op een nieuw idee, maar daarvoor zou Luna veel langer daar blijven, dus ik moet eerst weten hoegroot de tijdsprong is]


    Stop acting normal. It gets bored.