• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {Hmm ik weet het niet... wat is het handigste voor jou? 2 of 3 dagen??}


    [Dat ligt eraan ^^ Voor het plan wat ik heb zou het perfect zijn, maar ik kan het natuurlijk ook veranderen als de tijdsprong groter is. Wat jullie willen ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Mij boeit het eigenlijk niet heel veel ^^ Maar ik heb het liefste een niet al te grote tijdsprong ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Even een waarschuwing vanaf morgen ben ik tot 12 augustus op kamp dus, tot later mensen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Bedankt voor het nogmaals melden c: veel plezier en tot snel!}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Byee! Have fun!
    @Eline: True. Dag of drie? Gaan ze trouwens nog op die tocht of wachten ze tot Nala ook terug is?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik wacht het liefste tot iedereen terug is ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Prima! Maar de mensjes die hieraan meedoen komen steeds minder online :(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hello everybody, long time ago, maar had het erg druk toen ik terug kwam van kamp.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Bonjour, sorry dat ik gisteren niet online was, het ging niet zo goed ^^ maar nu gaat het stukken beter, ik zit bij mn opa en oma, dus ik kan af en toe reageren c:
    Ik zou het wel prettig vinden om te weten wie er nu wel en niet vaak online kunnen komen, zodat we weten wanneer we weer actief kunnen beginnen.}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik ben sws elke dag wel ff online. Waarschijnlijk lang ^^ Behalve morgen, dan kan ik alleen 's avonds on denk ik. Ik weet van Femke dat ze nu op kamp is, mar van de rest eigenlijk niks. Ze komen gewoon niet zo veel meer lijkt het..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Dus ik ben tamelijk vaak online, Noa dus ook en Femke is weg... Maar de rest?? Ik stuur ze wel ff een gb ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oke XD Ik zag ze eerst alleen wel veel vaker in mijn vrienden online lijst staan.. dus ik weet niet wie er vaak online is ofzo XD Ik ben er wel tamelijk vaak :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ga er vanaf nu ook terug vaker zijn.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Oké, bedankt c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ sorry sorry dat ik alweer een tijd niet gereageerd heb! :$ ik had het de laatste tijd erg druk en kon steeds maar heel kort online zijn. Vanacht ga ik op vakantie, maar heb als het goed is wel internet, ik zal vanaf nu weer vaker online komen! ]

    Sanne
    Vintain's mobiel ging kort over en stopte toen weer. Hij belde het nr terug en ik keek hem nieuwschierig aan. Toen hij eenmaal in gesprek was begreep ik wel wie het was. Ik hoopte dat Nala door was bij de selectie van haar opleiding. Maar na het telefoongesprek moesten we allebei nog wachten op het antwoord. Ik staarde wat voor me uit, omdat ik zag dat Vintain ook met zijn gedachten bezig was. Toen er enkele minuten waren verstreken ging zijn mobieltje weer af, waardoor ik direct omhoog schoot, opgeschrikt uit mijn gedachten. Ik moet stiekem lachen als Vintain van schrik zijn mobiel laat vallen. Als hij Nala terug belt, probeer ik het gesprek zo goed mogelijk te volgen, maar kan alles helaas niet goed verstaan. Geïrriteerd blaas ik een plukje haar uit mijn gezicht en besluit dan maar af te wachten totdat hij alles gehoord heeft, dan kan hij het me tenminste duidelijk na vertellen.


    When you believe your dreams come true