• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kauwde zenuwachtig op mijn lip, terwijl ik wachtte tot het mijn beurt was. Ik wou dit helemaal niet. Ballet was echt niet mijn ding, er waren... andere dingen waar ik meer van hield, waar ik echt mijn ziel en gevoelens in kon leggen.
    "Nala Garcia." klonk een strenge, harde stem. Ik keek geschrokken op. Recht in het gezicht van een 40 jarige vrouw. Ze wenkte me naar voren en ik ging met trillende benen rechtstaan.
    "Jouw beurt."
    Ik knikte bang en liep in de richting die ze me aanwees. Ik liep ongemakkelijk naar het midden van het podium en keek toen de zaal rond. De juryleden staken boven alle stoeltjes uit, maar waar ik ook keek, nergens zag ik mijn ouders. Ik zuchtte teleurgesteld, maar ging toch klaarstaan. Ook al waren ze hier niet, toch zouden ze willen dat ik het haalde. Ik moest mijn best doen.
    De muziek startte en ik liet me erdoor leiden, terwijl ik de vloeiende balletbewegingen toonde.
    Ik liet de noten door mijn aderen stromen en voelde de muziek tot in mijn botten. Soepele bewegingen sierden mijn lichaam en ik sloot af en toe even mijn ogen.
    Ik eindigde met mijn gezicht naar het publiek en keek de zaal in. Applaus schalde door de zaal en ik zag mijn ouders helemaal achteraan zitten. Onbewust begon ik te grijnzen. Ze waren hier toch! Ik maakte een kleine buiging en trippelde het podium weer af. De uitslag kregen we later opgestuurd. Ik hing mijn sporttas over mijn schouder en terwijl ik met een handdoek over mijn voorhoofd wreef, liep ik naar de uitgang. Daar stonden mijn ouders klaar en de glimlach op hun gezicht liet mij helemaal grijnzen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Mijn moeder sloot haar armen om me heen en ik moest bijna huilen om deze vriendelijke omhelzing. Mijn vader gaf me een schouderklopje en een nog grotere grijns sierde mijn gezicht.
    "Goed gedaan, schat." glimlachte mijn moeder. Ik grijnsde terug.
    "Echt waar?"
    "Ja, als ze je niet toelaten, weten ze niet wat ze daar missen." antwoordde mijn vader. Ik bleef met een grijns op mijn gezicht en heel dicht tegen mijn ouders aan rondlopen, terwijl we wachtten tot we mochten gaan. Eerst moesten enkele dingen ingevuld worden en nadien konden we meteen vertrekken. Burton kwam ons ophalen en terwijl mijn vader mee vooraan ging zitten en stilletjes met onze butler sprak, ging mijn moeder bij me zitten. Ze vroeg me naar de ranch en naar wat ik allemaal al had beleefd en ik vertelde haar alles, behalve over Vintain. Dat was voor mezelf nog veel te onduidelijk, bovendien vond ze het waarschijnlijk niet goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Nala hangt op en stilletjes bid ik voor haar in mijn hoofd, ook al geloof ik niet in God. Nou maar hopen dat alles goedgaat. Ik vroeg me af hoe ze danste. Als ze terug zou zijn moest ik maar om een demonstratie vragen, dacht ik glimlachend. Maar ik had zo'n vaag vermoeden dat ze het niet zou doen.


    I can't define who I am.

    Nala
    Toen we thuis aankwamen, moesten mijn ouders meteen weer weg.
    Ik zwaaide ze teleurgesteld uit en liep toen naar mijn kamer. Daar nam ik mijn gsm uit mijn sporttas en belde naar Vintain. Ik had beloofd te bellen met het resultaat, maar dat kregen we later pas via de post. Toch leek het me juist om hem toch al iets te zeggen.
    Ik tikte zijn nummer opnieuw in en ging weer voor mijn spiegel staan, terwijl ik wachtte tot hij zou opnemen.
    Ik ging schuin staan, zodat ik mezelf zijlings zag en wreef over mijn buik. Ik was echt te dik, daarom waren mijn ouders waarschijnlijk zo snel weer vertrokken. Ze konden vast niet helemaal trots op me zijn, omdat ik hiermee niet slaagde. Hmm, ik had gisteren bijna niets gegeten en vandaag had ik het door omstandigheden ook weer kunnen uitstellen, dus daar zat het wel redelijk goed. En de komende dagen zou er ook niemand zijn die er streng op toezag dus,...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik beet ongeduldig op mijn lip, terwijl ik wachtte tot hij zou opnemen. Zou ik hem ergens mee storen?
    Nee, toch... Ik had hem beloofd op de hoogte te houden en dat deed ik nu.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan voor mijn domme actie van net. Het was weer typisch iets voor mij om te flippen om zoiets doms. Ook al hield ik niet van ballet en zou ik liever iets anders doen... toch wist ik dat ik het kon en waarschijnlijk wel door die auditie zou geraken. Maar dat is meestal mijn probleem. Als het moment daar is verlies ik mijn zelfvertrouwen en kan ik mezelf gewoon even niet meer leiden. Dan heb ik iemand nodig die voor mij de touwtjes in handen neemt en me bijna verplicht verder te gaan, niet te blijven staan, te doen waarvoor ik was gekomen!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 9:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Nadat ik een tijdje met mijn vingers gekruist op bed had gezeten, hoor ik mijn beltoon. Nala! Klunzig laat ik mijn mobiel vallen omdat ik zo snel wil opnemen, dus zuchtend doe ik de batterij er weer in die eruit is gevallen. Omgeduldig wacht ik tot mijn mobiel opnieuw is opgestart. 'Sneller,' grom ik, tot het onding eindelijk aan is en ik terug kan bellen. Ik hou mijn mobiel iets te strak tegen mijn oor aan gedrukt, gespannen. Zou het goed gegaan zijn?


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik kijk verwonderd naar mijn gsm als hij niet opneemt, maar na een tijd belt hij zelf terug.
    "Vintain." zeg ik grijnzend als ik de gsm aan mijn oor druk.
    "Ik heb de uitslag nog niet, maar volgens mij is het wel goed gegaan. Ik dacht even dat mijn ouders me weer in de steek hadden gelaten, maar uiteindelijk waren ze er toch en mijn moeder is zelfs bij mij op de achterbank komen zitten en ze waren trots en zo!" gooi ik er meteen alles uit. "Ik denk dat ik er wel door ben, maar ze sturen het resultaat pas later met de post, dus het duurt waarschijnlijk nog even voor ik terugkom." ik haal even adem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Slim gedaan, met je kamp (: Maar is het gesprek van Sanne & Vintain nu ineens afgelopen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Slim gedaan, met je kamp (: Maar is het gesprek van Sanne & Vintain nu ineens afgelopen?]

    {Nee, alleen verstoord, maar ze lijken allebei niet zo vaak meer online te komen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaa, er reageert niemand meer. *Pruillipje* Kan ook omdat het topic gesloten is en ik toch praat, maar oke XD Hoelang is de tijdssprong die we gaan maken?
    En hoe gaat het met je topic over dat dansen? Ik wil wel meedoen, maar ik weet niet zoveel over die dansstijlen enzo..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Jaa, er reageert niemand meer. *Pruillipje* Kan ook omdat het topic gesloten is en ik toch praat, maar oke XD Hoelang is de tijdssprong die we gaan maken?
    En hoe gaat het met je topic over dat dansen? Ik wil wel meedoen, maar ik weet niet zoveel over die dansstijlen enzo..]

    {Ik zou niet weten hoe lang die tijdssprong gaat zijn en het het gaat in het topic. We zitten al aan topic 3 ;)
    Je kan nog meedoen, ik weet ook niet zoveel over die dansstijlen, ik doe maar wat xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, faal XD FF via gb, anders stalken we het topic ;p]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Hallowtjes, ik ben terug dus dan weten jullie dat ^^ We moeten idd nog even overleggen over de tijdsprong en zo...}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {Hallowtjes, ik ben terug dus dan weten jullie dat ^^ We moeten idd nog even overleggen over de tijdsprong en zo...}


    [Welcome backk ^^^^^^^
    Wat is jouw idee erover?:P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Hmm ik weet het niet... wat is het handigste voor jou? 2 of 3 dagen??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page