• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ haha geeft niet ;), mooie springpaarden :P ]


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    [ haha geeft niet ;), mooie springpaarden :P ]


    [Mooi zo (: Maar laten we ff stoppen met OC praten, het topic is officieel gesloten. Tenminste, voor mij XD]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 13:47 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [ALLEEN NAOMI EN ANNE MOGEN NOG REAGEREN. VOOR DE REST IS HET TOPIC GESLOTEN TOT 1 AUGUSTUS!!!!!

    {shit eh! dan ben ik opnieuw weg op kamp!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {shit eh! dan ben ik opnieuw weg op kamp!}


    Awh, balen! Hoelang is da kamp? Anders mag je jezelf wel vast terug schrijven hoowr XD Ja, dat mag XD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    (...)

    Awh, balen! Hoelang is da kamp? Anders mag je jezelf wel vast terug schrijven hoowr XD Ja, dat mag XD

    {van 1 augustus tot 12 augustus}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Maar misschien best niet dan, want als alleen Naomi en Anne kunnen reageren...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Maar misschien best niet dan, want als alleen Naomi en Anne kunnen reageren...}


    [Ik weet het, maar volgens mij wacht Anne al heel lang op een reactie van Naomi. Zij kan nu ook niet verder. En buiten dat om.. staat het topic gewoon even stil; maar het is eigenlijk de bedoeling dat het gesprek van Sanne en Vintain afgerond is voor 1 augustus, omdat de tijd in het topic dan weer verder loopt voor álle personages. Zo kan ik Luna ook terug laten komen, aangezien we gewoon een soort tijdsprong maken. Maar als jij er niet bent als de tijd zegmaar weer verder gaat, moet je de reactie misschien van tevoren al plaatsen. Als je dat wilt. Je kan natuurlijk ook spelen dat je personage, net als jij, langer weg blijft als de rest. Jouw keuze]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Ik weet het, maar volgens mij wacht Anne al heel lang op een reactie van Naomi. Zij kan nu ook niet verder. En buiten dat om.. staat het topic gewoon even stil; maar het is eigenlijk de bedoeling dat het gesprek van Sanne en Vintain afgerond is voor 1 augustus, omdat de tijd in het topic dan weer verder loopt voor álle personages. Zo kan ik Luna ook terug laten komen, aangezien we gewoon een soort tijdsprong maken. Maar als jij er niet bent als de tijd zegmaar weer verder gaat, moet je de reactie misschien van tevoren al plaatsen. Als je dat wilt. Je kan natuurlijk ook spelen dat je personage, net als jij, langer weg blijft als de rest. Jouw keuze]

    {hmm, ja... Ik zal gewoon iets posten van de auditie en zo... en dan dat ze nog even bij haar ouders blijft. Zoiets.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Toen Burton me thuis afzette, waren mijn ouders alweer niet thuis.
    "Ze komen op tijd voor je auditie." was het enige wat Burton zei, toen ik ernaar vroeg. Ik knikte gewoon en liep naar boven. Daar trok ik mijn balletpak aan. Ik keek even snel in de spiegel. Mijn handen gleden over mijn zij, terwijl ik mezelf een kritische blik toewierp. Ik was echt niet zo mager.
    Ik snapte echt niet waar iedereen het vandaan haalde, er kon echt wel nog wat vanaf. Ik stak mijn gsm in mijn sporttas, gooide die over mijn schouder en liep opnieuw de trap af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oké sorry, ik had echt geen idee dat er een vijfde topic was... Ik ga zo reageren. En PS Femke, wat je in mijn gastenboek vroeg is oké x


    I can't define who I am.

    {ok!}
    Nala
    Ik stapte opnieuw de wagen in en we reden naar de kunstschool. Mijn hart klopte in mijn keel, terwijl ik uitstapte. Burton reed meteen weer weg en ik bleef alleen achter. Zenuwachtig liep ik de trappen op en volgde de pijltjes naar de inschrijvingen. Ik werd meteen de coulissen in gestuurd, waar ik me mocht voorbereiden. Oh god, ik was gewoon te zenuwachtig! Ik kon dit niet! Echt niet!
    Voor ik het wist, had ik mijn gsm in mijn handen en had ik een nummer ingetikt. Ik hoorde de kiestoon overgaan en schrok van mijn eigen handelingen. Oh, shit. Naar wie was ik eigenlijk aan het bellen? Ik keek op mijn gsm. Vintain.
    Nee, ik moest hem hier niet mee lastigvallen. Ik drukte de telefoon snel weer af. Ik wou hem niet storen.
    Ik ging op de grond zitten en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen, maar het werd gewoon erger. Ik merkte dat ik zacht begon te hyperventileren. Waar waren mijn ouders steeds als ik ze nodig had?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Tja. Nala. 'Ik ook... Maar goed, we doen toch niks?' opper ik, waarna ik zucht. Ik werd hier echt gewoon verscheurd, tussen twee, nee wacht... Ik vergaat de derde. Tussen drie kanten die ik kon kiezen. Van twee kanten had ik waarschijnlijk wel zekerheid: Nala en Sanne. Ik wist niet of ik wel wilde dat ze me weer leuk vond, want ik wilde niemand pijn doen. Haar niet, Nala niet... Ineens weet ik weer waarom ik zo lang single was. 'Nala... Nala is er nu niet. Laten we niet de dingen veranderen die we willen zeggen omdat we medelijden met haar hebben. Gewoon... De waarheid.' Het klonk echt behoorlijk bot tegenover Nala, dus ik was blij dat ze er niet was. Sanne staarde me iets te hoopvol aan, en ik heb weer zin om te janken. Wat een gedoe. Ik merk nu pas dat ik gestresst mijn wang kapot heb zitten bijten. Mijn mobiel trilt en nieuwsgierig haal ik hem tevoorschijn. Al veel te snel stopt mijn beltoon. Ik ken het nummer niet, maar aangezien er niet onbekend is gebeld bel ik gewoon terug. Afwachtend hou ik mijn mobiel tegen mijn oor aangedrukt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:52 ]


    I can't define who I am.

    [sorry, had het niet gelezen, ga m'n reactie aanpassen]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik had nog steeds mijn gsm in mijn hand geklemd, terwijl ze begonnen te trillen. Mijn ademhaling versnelde nog meer en kwam in rasperige en moeizame stoten uit mijn keel. Ik geraakte helemaal in paniek, ik had geen lucht meer, ik kon dit niet. De tranen liepen zacht over mijn wangen. Wat moest ik doen?
    Wanneer mijn gsm afgaat, neem ik automatisch op en druk mijn mobiel tegen mijn oor. Ik snikte zachtjes en deed echt mijn best om mijn ademhaling onder controle te krijgen, maar ik kreeg gewoon geen woord uit mijn keel geperst.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zayngasm schreef:
    [sorry, had het niet gelezen, ga m'n reactie aanpassen]

    {Oh, ja. Doe maar, dan voeg ik straks ook nog iets aan mijn laatste reactie toe xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”