• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [Uhm, niet veel volgens mij]

    Brady Wright
    'Boeh!' roept Andrew.
    'Oh, thanks a lot, dude,' zeg ik sarcastisch, terwijl ik het water uit mijn haren schud.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Alsjeblieft Bradje' zeg ik grijnzend en haal mijn hand lachend door zijn haar. Ik kijk hem lachend aan en haal mijn hand even door mijn haar.

    -hoe kan ik invallen x-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Spring in het water ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -hmm wie zijn daar en welk water . de zee,rivier etc-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [rivier ^^ en daar zijn Summer, Andrew en Brady, voor zover ik weet]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Ook hallo en weer eens een geweldig timing" zeg ik terwijl ik mijn zonnebril afzet, langs de kant leg en een hand door mijn haar haal.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik grinnik en kijk haar even aan. 'Je kent me toch, ermee geboren'lach ik en kijk even naar Brady. Daarna zwem ik een rondje en stop weer bij hun.

    Brady Wright
    'Andrew, kijk daar helemaal achteraan, een hele coole boom, misschien kan je daar heen gaan en de boom gaan omzagen met een lepel,' grijns ik naar Andrew, 'serieus ik meen het, voor je bomen verzameling.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Ja dat weet ik nu na al die keren wel, maar ik hoop ook dat je weet dat het woord wraak hier heel goed bij past" zeg ik met een onschuldige glimlach. "En zo niet dan weet je het nu"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk Brady raar aan en zwem uiteindelijk het water uit. Ik ga op de kant liggen en kijk wat omhoog. Waarschijnlijk wil die alleen met Summer zijn of zo.

    Bonita
    Rustig loop ik naar de rivier ,maar niet richting de andere maar juist het bos in. glimlachend loop ik met mijn voeten door het water tot ik een inham vind


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Heey het werkt,' grijns ik, 'maar Summie ik denk dat je haar niet goed zit.' Ik gooi water over haar hoofd heen en begin haar haren door de war te gooien.
    'Beter zo!'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Mhm om eerlijk te zijn had ik dat dus echt niet verwacht" lach ik. Voor ik kan vragen waarom mijn haar niet goed zit, gooit hij water over mijn hoofd en begint mijn haren door de war te gooien. "Bedankt voor het goed doen van mijn haar en dat geloof ik graag" zeg ik sarcastisch en spat wat water zijn kant op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik lach en spetter wat water terug.
    'Kom little miss, dan gaan we wat eten halen, I'm starving,' grijns ik, ik trek Summer uit het water de kant op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.