• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neuer schreef:
    Aaah! Handig, thanks :D

    Ik heb een macbook pro en daar zitten standaard oortjes in (ook van apple,mocht het nodig zijn dat te weten)
    Maar steeds als ik hem dan aanzet, maakt hij tijdens het opstarten nog steeds geluid (níet via de oortjes)
    Is dit normaal of? Ik heb het al geprobeerd om de oortjes eruit te halen en weet opnieuw in te doen..


    Ja, een mac maakt altijd een geluidje als hij opstart. Dat ligt nergens aan. (:
    Mac eigen.

    Oké, dit is geen échte vraag, maar kun je ook mac vragen oplossen, of is dat een "ver van mijn bed"-show?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moonsong schreef:
    Klein vraagje. Wel op mijn oude pc had ik google chrome en daar had ik die Adblocm. Maar op mijn nieuwe laptop staat nu weer IE en ik heb voorlopig nog niet echt de zin weer alles van google chrome te installeren, bestaat dat ook voor IE? mits ik dat best handig vond. Alvast bedankt (:

    Ik heb er ooit eens voor gezocht, maar alles wat ik vond werkte niet bij mij.
    Misschien wel bij jou dus hier een link voor AdBlock IE: Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, een mac maakt altijd een geluidje als hij opstart. Dat ligt nergens aan. (:
    Mac eigen.

    Oké, dit is geen échte vraag, maar kun je ook mac vragen oplossen, of is dat een "ver van mijn bed"-show?

    Ik zou kunnen zoeken, maar meer ook niet xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou kunnen zoeken, maar meer ook niet xd


    Haha, oké dan, want zelf heb ik een mac, dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, een mac maakt altijd een geluidje als hij opstart. Dat ligt nergens aan. (:
    Mac eigen.

    Oké, dit is geen échte vraag, maar kun je ook mac vragen oplossen, of is dat een "ver van mijn bed"-show?


    Hmm, misschien. Maar ik had het bij mijn 'oude' macbook niet[/] en die is/was precies hetzelfde.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb er ooit eens voor gezocht, maar alles wat ik vond werkte niet bij mij.
    Misschien wel bij jou dus hier een link voor AdBlock IE: Klik

    Voorlopig lijkt hij te werken, het is waarschijnlijk toch maar voor een paar weken nog. Tot ik me wrs weer dooderger aan IE en terug overstap op Google chrome. Heel erg bedankt wel! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Neuer schreef:
    (...)

    Hmm, misschien. Maar ik had het bij mijn 'oude' macbook niet[/] en die is/was precies hetzelfde.


    Vreemd. Bij mij doet hij het soms en soms niet. Lol.
    Maar als hij het echt iedere keer doet, dan zou ik me er geen zorgen over maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moonsong schreef:
    (...)
    Voorlopig lijkt hij te werken, het is waarschijnlijk toch maar voor een paar weken nog. Tot ik me wrs weer dooderger aan IE en terug overstap op Google chrome. Heel erg bedankt wel! (:

    Alsjeblieft. En Chrome is gewoon beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsjeblieft. En Chrome is gewoon beter.

    Hha, ja dat dacth ik ook. Toen ik mijn laptop ging halen en zag dat het terug IE was zat ik echt even te kijken van hoe werkte dat ook alweer? Ze zetten er dan wel firefox op voor als IE eens stom doet. Maar daar werken we eigenlijk alleen heel soms op school is op. Dus normaal wordt het binnenkort wel wel Chrome. Vond ik handiger werken, maar ik wou me nu nog neit echt gaan bezighouden met programma's eropzetten mits die mensen er ook meteen een anti-virus opzetten, eentje waar ik ook nog nooit mee gewerkt heb. En dat verloopt nog niet zo handig voorlopig. Hij flipt soms eens.


    Tears are words the heart can't say.

    Moonsong schreef:
    (...)
    Hha, ja dat dacth ik ook. Toen ik mijn laptop ging halen en zag dat het terug IE was zat ik echt even te kijken van hoe werkte dat ook alweer? Ze zetten er dan wel firefox op voor als IE eens stom doet. Maar daar werken we eigenlijk alleen heel soms op school is op. Dus normaal wordt het binnenkort wel wel Chrome. Vond ik handiger werken, maar ik wou me nu nog neit echt gaan bezighouden met programma's eropzetten mits die mensen er ook meteen een anti-virus opzetten, eentje waar ik ook nog nooit mee gewerkt heb. En dat verloopt nog niet zo handig voorlopig. Hij flipt soms eens.

    Wat bedoel je precies?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies?

    Dat hij nog een soort van gewend moet worden aan programma's en dat hij dan vaak gaat aangeven van dat hij dat niet betrouwd etc. terwijl mijn andere virusscanner dat nooit aangaf, terwijl ik wel nooit problemen had met die. Zoals echt doodgewone programma's als Word daar kwam hij al met een schermpje, weet niet meer juist wat het was, is al van donderdag geleden. Maar die man zei dat hij dat in het begin een beetje bij alles heeft, en dat je dat dan altijd mag negeren dat die scanner de programmas nog moet leren kennen ofzoiets. Maar dat is ondertussen ook al beter dan in het begin. In het begin moest ik echt bij alles toestemming geven enz. Daarme dta ik me nog niet wou bezighouden met Chrome installeren enz, mits hij dan ook weer alles zou komen blokkeren en zeggen van dat er dat niet goed aan is of dat die site bekend staat als dit of dat. Had ik bij skype deze namiidag ook, dus wacht ik daar ook nog maar even mee. Geen idee of je me ne snapt? Anders maakt het niet uit hoor. Normaal is het de laptop en de virusscanner die nog wat in elkaar moeten lopen, om het zo maar te zeggen.


    Tears are words the heart can't say.

    Aaaah ik snap je wel. Dat klinkt voor mij alsof je Kaspersky als anti-virus hebt gekregen. Tenminste toen ik Kaspersky had vroeg hij ook altijd bij alles na of het goed was en te vertrouwen was. Dat was ook een lerend anti-virus programma. Als het te vervelend word kun je natuurlijk nog altijd een ander anti-virus nemen. Ik weet nog wel een goede, gratis anti-virusprogramma.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Aaaah ik snap je wel. Dat klinkt voor mij alsof je Kaspersky als anti-virus hebt gekregen. Tenminste toen ik Kaspersky had vroeg hij ook altijd bij alles na of het goed was en te vertrouwen was. Dat was ook een lerend anti-virus programma. Als het te vervelend word kun je natuurlijk nog altijd een ander anti-virus nemen. Ik weet nog wel een goede, gratis anti-virusprogramma.

    Hha ik vond Kaspersky net goed eig, want dat was mijn oude en daar had ik iegenlijk niet zo veel problemen mee. Met Norton, die had ik daarvoor, daar had ik echt veel problemen mee. Die maakte alles altijd zo traag enz. En die kwam altijd zeggen dat ik trojans had en ik had helemaal niets hha. Maar ik overleef het wel. Toch bedankt! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Vreemd. Bij mij doet hij het soms en soms niet. Lol.
    Maar als hij het echt iedere keer doet, dan zou ik me er geen zorgen over maken.


    Haha, doe ik ook zeker niet. Maar het is wel vreemd..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Heey Mitchell.
    Allereerst excuses dat ik na één vraag niks meer van me heb laten horen in dit topic. Ik ging eigenlijk direct de dag na mijn vraag een week op vakantie en daarna kwam er weer van alles tussen, waardoor ik niks kon doen met jou tip. Uiteindelijk hebben we er hier samen naar gekeken thuis, gedaan wat je voorstelde maar ook op internet gezocht naar mensen die hetzelfde probleem hadden, en niks hielp. Dus dat was erg jammer. Maar nu ineens zie ik dat die afleveringen op die sites als net5 en sbs6, het gewoon weer doen! Dus, hoe weet ik niet, maar het probleem is opgelost X) En bedankt voor het advies, nogmaals [: