• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me niet aanmelden bij msn. Hij geeft de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Maar hoe kan dat nou?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik kan me niet aanmelden bij msn. Hij geeft de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Maar hoe kan dat nou?

    Herstart je internetverbinding en herstart MSN. Werkt dat niet, dan herstart je router eens. Zeg maar of dat helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Doe jij dingen met word?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    Doe jij dingen met word?

    I can always try :Y) Wat is je vraag?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I can always try :Y) Wat is je vraag?

    Nou, ik ben bezig met een verhaal voor een uitgever en daar zitten altijd stukjes in die iemand zegt. Alleen als je het goed wilt doen moet je het zo doen:
    'Hoi!'
    'Heey, alles goed?'
    'Ja, met mij is het prima.' Ik geloofde hem niet, hoe kon alles nou oke zijn? Hij zag er bond en blauw uit!

    Alleen doe je dat in word, met een enter start je een nieuwe alinea. Hoe kan ik dit anders doen zonder de spatiebalk te gebruiken?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Met enter + shift tegelijk in te drukken spring je zeg maar naar de volgende regel.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:25 ]

    Korra schreef:
    Met enter + shift tegelijk in te drukken spring je zeg maar naar de volgende regel.

    DANKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik weet niet hoe vaak ik dit kan zeggen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Korra schreef:
    Met enter + shift tegelijk in te drukken spring je zeg maar naar de volgende regel.

    Wil je alsjeblieft stoppen mijn vragen te beantwoorden? Ik vind het nogal vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wil je alsjeblieft stoppen mijn vragen te beantwoorden? Ik vind het nogal vervelend.


    Sorry hoor, ik probeer alleen te helpen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:31 ]

    Korra schreef:
    (...)

    Sorry hoor, ik probeer alleen te helpen.

    Snap ik, maar als ik al gereageerd heb op iemand wil ik het ook graag zelf oplossen. Noem het een tik van me (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Herstart je internetverbinding en herstart MSN. Werkt dat niet, dan herstart je router eens. Zeg maar of dat helpt.


    Ja, nu doet hij het wel. Mijn webpagina's waren vast gelopen dus ik heb ze gesloten, daarna weer opnieuw gedaan en nu doet hij het. Bedankt voor je advies en sorry voor de late reactie


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ja, nu doet hij het wel. Mijn webpagina's waren vast gelopen dus ik heb ze gesloten, daarna weer opnieuw gedaan en nu doet hij het. Bedankt voor je advies en sorry voor de late reactie

    Niet erg en graag gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nog een vraagje. Mijn laptop vergoot of verkleint het beeld soms, dan gaat hij van 100% naar 95% of van 100% naar 130% maar ik snap niet waarom, dus ik hoop dat jij weet waarom hij dat doet.:$


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik heb nog een vraagje. Mijn laptop vergoot of verkleint het beeld soms, dan gaat hij van 100% naar 95% of van 100% naar 130% maar ik snap niet waarom, dus ik hoop dat jij weet waarom hij dat doet.:$

    Pas op of je je ctrl knop niet ingedrukt hebt of ingedrukt is als je scrolt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pas op of je je ctrl knop niet ingedrukt hebt of ingedrukt is als je scrolt.


    Dat zal het dan wel zijn, als ik scroll zitten mijn pinken vlakbij de twee ctrl knoppen.


    Physics is awesome