• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog een vraagje, soms opent hij een webpagina in een nieuw venster (zo heet dat toch?) maar dan opent hij die steeds twee keer soms en daarna opent hij die een keer of 7 in een nieuw tabblad.


    Physics is awesome

    Oh mitchell hij geeft nogsteeds schijfcontrole trouwens maar laat het maar zitten, ik ga der niet dood van (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Occhi schreef:
    Nog een vraagje, soms opent hij een webpagina in een nieuw venster (zo heet dat toch?) maar dan opent hij die steeds twee keer soms en daarna opent hij die een keer of 7 in een nieuw tabblad.

    Herinstalleer je webbrowser eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Studs schreef:
    Oh mitchell hij geeft nogsteeds schijfcontrole trouwens maar laat het maar zitten, ik ga der niet dood van (:

    Nog steeeeeds? Uh.. dan weet ik het ook niet meer. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nog steeeeeds? Uh.. dan weet ik het ook niet meer. Sorry.

    Ja ik zat ook zo van HUH. Ik laat het wel gewoon zitten tot school begint dan moeten ze um weghalen ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Ja ik zat ook zo van HUH. Ik laat het wel gewoon zitten tot school begint dan moeten ze um weghalen ^^

    Ik heb alles gedaan waarop ik kon komen. Stom ding -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb alles gedaan waarop ik kon komen. Stom ding -.-

    Jaa ik weet het.. Mijn laptop is kut -,- Bedankt voor je hulp!(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Herinstalleer je webbrowser eens.


    Hoe moet ik dat doen? (ben niet zo technisch)


    Physics is awesome

    Oke dit is echt een goed idee van je. Als ik er nu weer eens in slaag mijn pc kapot te krijgen weet ik je te vinden hha (:


    Tears are words the heart can't say.

    Occhi schreef:
    (...)

    Hoe moet ik dat doen? (ben niet zo technisch)

    Klik hier voor uitleg


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mm, ik heb een probleem met mijn geluidskaart waar al 5 verschillende mensen naar gekeken hebben (online of door echt zelf met de laptop te werken) en waar niemand uitkomt.
    Ik kan alleen films kijken als ik twee spelers open (meestal VLC en WMP), waarin de ene het geluid afspeelt en de ander de film. Als ik dit niet doe werken ze ook niet en wanneer ze wel werken gaat het geluid om de haverklap stotteren. (Gebeurd overigens niet als ik online films kijk, wat ik ook vreemd vind)
    Updaten van drivers werkt niet, heb al meerdere andere spelers geprobeerd en er is echt van alles gedaan, maar het gaat niet over.

    Any idea?(cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:03 ]


    Til hug og blod.

    ik heb er soms last van dat als ik op internet zit en dan naar de vorige pagina wil dat ik zo'n 3 a 4 keer op die stomme vorige pagina knop moet klikken voordat hij er eindelijk naar toe gaat. - heb internet explorer -


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Gondor schreef:
    Mm, ik heb een probleem met mijn geluidskaart waar al 5 verschillende mensen naar gekeken hebben (online of door echt zelf met de laptop te werken) en waar niemand uitkomt.
    Ik kan alleen films kijken als ik twee spelers open (meestal VLC en WMP), waarin de ene het geluid afspeelt en de ander de film. Als ik dit niet doe werken ze ook niet en wanneer ze wel werken gaat het geluid om de haverklap stotteren. (Gebeurd overigens niet als ik online films kijk, wat ik ook vreemd vind)
    Updaten van drivers werkt niet, heb al meerdere andere spelers geprobeerd en er is echt van alles gedaan, maar het gaat niet over.

    Any idea?(cat)

    Download dit en installeer het. Dat is een codec pack want daaraan kan het ook liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Speransa schreef:
    ik heb er soms last van dat als ik op internet zit en dan naar de vorige pagina wil dat ik zo'n 3 a 4 keer op die stomme vorige pagina knop moet klikken voordat hij er eindelijk naar toe gaat. - heb internet explorer -

    Dat ligt aan IE/de weppagina zelf, daar kan ik niks aandoen. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Download dit en installeer het. Dat is een codec pack want daaraan kan het ook liggen.


    Is al eerder geprobeerd, helpt niet.


    Til hug og blod.