• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Brady Wright
    'Waarom zitten jullie buiten?' vraag ik aan Andrew en Jayy, ik heb nog steeds Summer's hand vast en ik ben voorlopig niet van plan om hem weer los te laten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Ik heb ooit is gelezen dat mensen in een coma toch alles om hun heen kunnen horen. Ik hoop dat jij dit ook doet' fluister ik zacht tegen hem terwijl de tranen over mijn wangen lopen.'ik vind je leuk jayden en niet gewoon leuk maar echt leuk-leuk. ik ben namelijk' zeg ik zachtjes 'verliefd op je' . zacht druk ik een kus op zijn mond


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik kijk naar Brady. 'Bonita wou even allen bij Jayden zijn'zeg ik schouderophalend en blik even gauw door het raampje. Op dat moment zie ik net hoe ze een kus op zijn mond druk en kijk verbaast op.'Zal wel' mompel ik en ga tegen de muur aanleunen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:51 ]

    [awwwwwwwwwwwwwwwww, so adorable ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Brady Wright
    Ik kijk ook door het raampje.
    'Ze zoenen,' zeg ik droog, 'volgens mij vind Bonita iemand leuk.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Echt joh'grinnik ik en knik. 'Ik denk het ook'zeg ik lachend en leun wat naar achter tegen de muur. 'Alleen ik denk niet dat Jayden het echt merkt'zeg ik droog.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:59 ]

    Brady Wright
    'Die gasten in films gaan toch altijd uit hun lichaam als ze in coma liggen, dat doet Jayden nu waarschijnlijk ook,' grijns ik, 'maar Andie vind jij toevallig iemand leuk? Of jij Jayy?'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik wil glimlachen, haar omhelzen, maar niks lukt. Ik geef een zacht kneepje in haar arm. Ik wil hieruit! Waarom mag dat niet? Alles doet pijn en ik zie nog steeds alleen maar zwart. i'ts killing me!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Voorzichtig haal ik mijn lippen van die van hem en draai me om. als ik zie dat de jongens staan te kijken word ik rood van schaamte en ook om woede omdat ze me geen privacy gunnen.Zacht voel ik een kneepje in mijn arm. 'jayden?' zeg ik verbaasd

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:10 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Nee, en de meiden die bij ons op de camping zijn zo ongeveer allemaal bezet nu hé'zeg ik en kijk naar Drew die ook zijn hoofd schud. 'FOREEVER ALONE!' Roep ik, ik kon niet lang rustig blijven en verdrietig. Ik werd gewoon snel vrolijk en hyper,kon er ook niks aandoen.

    Zaily

    'Oja, jongens, Jayden kan je wel horen maar is zelf niet in staat iets te doen, tenminste dat zij de dokter'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'Dat is mooi'zeg ik tegen Zaily en glimlach. 'Dan heeft die vast wel iets gemerkt van Bonita' grinnik ik en ga net als Jayy tegen de muur aanhangen.

    [Kee, we hebben nu al Summer en Brady (is nog nie officieel) en Bonita is op Jayden, andersom weet ik niet ^^, who's next? :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ben er weer^^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"