• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Zaily

    Dus het blijkt dat Zaily Emsero eindelijk is stilgebracht, wat zal mijn wiskundedocent blij zijn. Ik zucht, meestal ben ik altijd vrolijk en druk, maar nu gewoon weer even niet. Ik weet dat ik vanalles zou kunnen doen maar daar komt niks van. "Zaily eerst denken dan doen!" zei mijn kleuterjuf altijd en nu heeft ze eindelijk haar zin alleen is dat enkel zo omdat ik alleen denk en niets doe. Ik zucht opnieuw, zou Jay me horen als ik nu iets zou zeggen? Hoort hij uberhaupt wat? Dit is hopeloos, iedere keer als ik op het punt sta iets te doen of te vragen word ik op de een of andere manier daarvan weerhouden.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    'Nou, ik weet dat zijn vriendin vreemd was gegaan waardoor die verdrietig was en het uitmaakte, daarna zij hij dat die ging skate dus ik en Zialy gingen erachter aan', toen lag die daar aangereden voor een auto'zeg ik en slik even. 'En met mij gaat het prima'

    bonita105 schreef:
    Bonita
    'Hoelang al? toch niet toen ik met mijn ex nog was of sinds dat we hier zijn' ratel ik snel. hoe kan het dat hij het al had verwacht


    -reageer please met andrew xx-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    Ik sta zwijgend op en ga naast Jay's bed staan, er ligt een traan halverwege zijn wang en ik zeg zachtjes 'Hij heeft gehuild, waarom moet hij nou altijd alles opkroppen, als hij nou iets langer tegen die boom had gezeten was het allemaal niet gebeurd...'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dokter

    'Ja, hij heeft bloed gedoneerd en daardoor is zijn kans op overleven groter geworden. We houden hem nu in een coma, hij mag er morgen uit. Hij heeft een gescheurde pees bij zijn been en een lichte hersenschudding' vervolgd ik de jongen. ' julie mogen hier blijven, maar moeten het wel rustig houden' zeg ik en daarna loop ik de kamer uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    'Wacht even!' roep ik de dokter achterna, nu ik eindelijk weer praat kan ik misschien toch wat vragen stellen 'kan hij ons horen?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dokter

    Ik draai me om en kijk naar het meisje. 'Ja hij kan jullie horen en soms enkele verschijningen van leven tonen, zeg ik met een glimlach. Mijn pieper gaat af en ik pak het uit mijn borstzak. 'Spoedgeval' zeg ik en snel loop ik naar de operatie kamer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Dat lucht op, hij kan ons dus horen, dat geeft al hoop, dan ligt hij daar toch niet helemaal half-dood. Morgenochtend halen ze hem uit deze toestand en dan zal het allemaal wel goed komen, of tenminste dat denk ik, voeg ik er bitter aan toe.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Summer

    Ik knik en weet niet echt goed wat ik moet zeggen. Ik kijk van Jayy naar Brady en weer terug. "Ik ben zo terug" zeg ik en loop de kamer uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Toen je al met je ex was'grinnik ik en kijk eraan. 'Zusje dat was duidelijk, maar laten we hem nou maar gaan opzoeken'zeg ik als ik zie dat we bij de juiste kamer zijn.

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:09 ]

    Brady Wright
    Ik loop achter Summer aan.
    'Heey, gaat het een beetje?' vraag ik haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'hmm ah- wait wat. maar hoe. ach laat ook maar en eindelijk' ratel ik en open de deur voor andrew. wel een luxe om gedragen te worden


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [waar zijn Bonita en Andrew nu?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    [waar zijn Bonita en Andrew nu?]


    -voor jayden zijn kamer ik opende net de deur xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3