• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Summer

    Ik stop met lopen en draai me om.
    "Ja het gaat wel" beantwoord ik zijn vraag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Echt?' vraag ik haar, 'want als je wil kan ik wel iets voor je doen, wat voor je gaan halen ofzo. Of weg gaan als je me irritant vind.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    ik loop rustig de kamer in en zie Jayden liggen. Ik zet Bonita rustig op een stoel en kijk even naar Jayden.

    Eten daarna post ik wat)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Van binnen breek ik als ik jayden daar zie liggen.'is er al meer nieuws over hem' vraag ik met een trillende stem. voorzichtig pak ik zijn hand vast waar niet de naald van het infuus in zit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik kijk op naar Bonita en glimlach zwakjes. Weer het hele verhaal vertellen... 'Ja hij ligt nu in coma, aangezien zijn bloed tekort, hij had speciaal bloedgroep en ik had dezelfde du heb ik bloed afgestaan, daardoor kan hij mogen ochtend uit zijn coma worden gehaald, hij heeft een gescheurde pees bij ze been en een hersenschudding'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:27 ]

    Summer

    Ik glimlach en schud mijn hoofd. "Hoeft allemaal niet en je bent ook niet irritant, hoe kom je daar eigenlijk bij?" zeg ik. "Ik ben juist blij dat je er ben, alleen heb ik het gewoon niet zo op ziekenhuizen dat is alles"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nou, ik loop de hele tijd achter je aan, maar oké. Wil je misschien even naar buiten?' stel ik voor, 'of wat drinken,' zeg ik doelend op de kantine verder op.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Arme jaydon' fluister ik zacht terwijl er een traan over mijn wang rolt. niemand mag weten wat ik voor hem voel alleen drew.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Zoals ik zei ik ben juist blij dat je er bent" zeg ik glimlachend.
    Ik haal mijn schouders op "Zeg jij het maar en als je wilt kunnen we ook weer naar de andere toe"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik denk dat we beter terug kunnen gaan, we hebben de andere al best lang niet gezien,' zeg ik, ik pak haar hand vast en glimlach naar haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik sla een arm om Bonita heen en trek er dicht tegen me aan. 'Heey, het is ook goed nieuws, door dat nieuw bloed is die morgen weer uit zijn coma'zeg ik om haar een beetje op te vrolijken. Ook al kan ik dat opvrolijken beter aan Jayy overlaten,die is daar toch beter in.

    Bonita
    'dat is ook zo. maar ik wens liever degene die dit heeft veroorzaakt een coma toe en al die verwondingen dan jayden' zeg ik met een flauwe glimlach. 'mag ik misschien even met hem alleen zijn' vraag ik rustig

    -/muahahah ik denk nu aan een wake up kiss xD oeps teveel disneyfilms gekeken-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt" zeg ik waarna ik hem glimlachend aankijk "Heel erg bedankt voor alles".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk haar en grinnik. 'Misschien is het niet zijn schuld geweest maar goed'mompel ik en kijk haar even aan. Ik trek Jayy mee de kamer uit die iets mompel van 'kom al' en ga rustig op de gang wachten terwijl ik een beetje door het raampje kan kijken.