• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    De les gaat verder maar ik snap echt helemaal niks van die klotetaal.
    "Aiden, sit up straight." Zegt Pellard ineens.
    "Wat? Hier nu? Sit ups doen?" Ik kijk haar aan. "Nee bedankt, geen zin in." Zeg ik en kijk naar Pellard. Ik ga toch geen sit ups doen midden in het lokaal? Is ze gek gewoorden of zo.

    Quince

    De les gaat vlotjes en is erg makkelijk te begrijpen.
    "Aiden, sit up straight." Hoor ik Mrs.Pellard zeggen en ik kijk naar Aiden.
    "Wat? Hier nu? Sit ups doen? Nee bedankt, geen zin in." Zeg hij dan.
    Ik zucht geïrriteerd en besluit er niet op in te gaan en het aan Mrs.Pellard over te laten. Ik grom en facepalm mezelf en kijk dan maar naar de dingen op het bord, om mezelf af te leiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard[/b[

    "Wat? Hier nu? Sit ups doen? Nee bedankt, geen zin in."
    Net op het moment waarop ik dacht dat de jongen niet minder geïnteresseerd kon zijn in een taal...
    "Ga rechtop zitten," snauw ik, veel geïrriteerder nu. Ik zie hoe de jongen naast Aiden, ik ben zijn naam even kwijt, geschrokken ook rechter gaat zitten door mijn strenge toon. "Misschien is het beter als uw neef u even bijles gaat geven, Aiden," zeg ik, iets kalmer. "U kunt wel wat hulp van een ervaren spreker gebruiken, merk ik."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Ga rechtop zitten," Snauw Pellard naar me.
    Kalmpjes aan ga ik recht zitten. "Misschien is het beter als uw neef u even bijles gaat geven, Aiden. U kunt wel wat hulp van een ervaren spreker gebruiken, merk ik."
    Ik kijk grijnzend opzij naar Quince.

    Quince

    "Misschien is het beter als uw neef u even bijles gaat geven, Aiden. U kunt wel wat hulp van een ervaren spreker gebruiken, merk ik."
    Ik spring op.
    "Nee! Dat niet!" Zeg ik dan en laat me snel zakken. "Sorru voor mijn uitbarsting mevrouw, maar Aiden is zo dom, daar kan ik niets aan leren." Zeg ik dan snel. Ik kijk naar een grijnzende Aiden, daar wil ik geen bijles aan geven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    "Nee! Dat niet!" Quince laat zich weer zakken. "Sorry voor mijn uitbarsting mevrouw, maar Aiden is zo dom, daar kan ik niets aan leren."
    Iets in de toon van de jongen doet me bezorgd fronsen, maar ik schuif die gedachte snel opzij. Aiden heeft bijles nodig en Quice lijkt de perfecte kandidaat. "Waarom niet?" vraag ik zoetjes. "Je hebt veel ervaring lijkt het, en bovendien een prachtig accent. Nietwaar, meneer Greensfield?" Ik heb die jongen wel zien kijken. Het is niet iemand die veel zegt, maar de blikken van onbeschaamde bewondering die hij af en toe over zijn schouder naar Quince werpt zijn onvermijdelijk. De jongens wangen worden roze en hij lijkt in elkaar te krimpen, maar toch knikt hij.
    "Eh, ja mevrouw. Dat klopt."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Gastin welk school niveau doe jij? Havo? Echt je schrijft ver profesioneel en ik begrijp af en toe de helft van de woorden niet xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga nu naar 3VWO :'D Ik wil best wat simpeler gaan schrijven als je dat prettiger vindt, hoor. Soms laat ik me iets teveel gaan x'D Maar dank je wel voor het compliment (was een compliment, right?)]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Waarom niet? Je hebt veel ervaring lijkt het, en bovendien een prachtig accent. Nietwaar, meneer Greensfield?" Zegt mrs.Pellard en kijkt naar de jongen naast Aiden.
    "Eh, ja mevrouw. Dat klopt." Zegt hij ietwat verlegen.
    "Nou, Aiden en ik, tja. We mogen elkaar niet zo." Zeg ik dan en kijk naar Aiden die me nu in plaats van grijzend, vernietigend aankijkt.

    Aiden

    Wanneer Stephen Pellard gelijk geeft geef ik hem een por in zijn zij.
    "Nou, Aiden en ik, tja. We mogen elkaar niet zo." Mijn grijns veranderd naar vernietigend.
    "Het klopt, Quince mag mij niet zo." Zeg ik dan en kijk Pellard aan.
    Tuurlijk mag ik hem ook niet, maarja, dat gai k neit vertellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    [Ik ga nu naar 3VWO :'D Ik wil best wat simpeler gaan schrijven als je dat prettiger vindt, hoor. Soms laat ik me iets teveel gaan x'D Maar dank je wel voor het compliment (was een compliment, right?)]


    [Dat was zeer zeker een compliment, maar schrijf maar hoe jij wilt. Maakt niet uit, ik kom er wel uit xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet afsluiten, ik kom zo op de Ds en mobiel :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is goed!]

    Sandra Pellard

    Ik zucht diep. Ik ga niet eens vragen wat er tussen die twee jongens aan de hand is, daar kom ik vanzelf wel achter. "Goed dan. Aiden, ben jij bereid om dan wel bijles van Stephen aan te nemen? Stephen, ik neem aan dat jij dat wel wilt geven, is het niet? Dan doen we het maar zo, tot jullie jullie kinderachtige familieruzietje hebben uitgepraat."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik kijk naar Pellard en dan naar Stephen.
    "Eh, ik heb liever van mijn neefje dan kan ik zelfs accenten leren, niets persoonlijks hoor Stephen." Zeg ik en kijk grijnzend naar Quince. "Goed, wat jij wilt, je krijgt je bijles. En Mrs. Pellard, het is niets kinderachtigs het is iets serieus wat zich al ruim twee jaar tussen ons af speelt." Maakt Quince haar vriendelijk duidelijk. Ik grom. Waag het niet te vertellen, smurf!
    Ik kijk naar Pellard en knik. "Klopt." Zeg ik dan maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik haal mijn schouders op. "Maakt niets uit, hoor. Ik zou ook liever les hebben gehad van iemand met zo'n prachtig Brits accent," mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen Aiden. Pellard kijkt Quince en Aiden echter afwachtend aan. "Oh, iets serieus? Laat me raden, hij brak je Action-man?" zei ze sarcastisch.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Oh, iets serieus? Laat me raden, hij brak de action-man?" Vraagt Mrs. Pellard sarcastisch. Genoeg! Ik ga overeind staan en duw de tafel een paar meter vooruit, hij komt tot stilstand tegen de muur. "Nee! Het is écht serieus, en erg!" Zeg ik met tranen in mijn ogen.

    Aiden

    Ik kijk naar Quince, als hij nu iets waagd te zeggen, oeh dan krijgt ie hem.
    Ik kijk naat Stephen, die zal wel denken nu. Ik kijk weer naar Pellard. "Ga zitten Quin." Zeg ik ietwat lachend tegen hem, voor hij het verteld..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    Ik kijk van de tafel naar de wodende leerling die er een paar meter achter staat, maar vertrek geen spier. "Serieus en erg, zeg je? Zeg op, jongen. Stal hij soms je Smurfen, was dat het?" push ik hem. Nu wil ik weten wat er aan de hand is en hij zal het me vertellen ook.

    Stephen Francis Greensfield

    "Stal hij soms je Smurfen, was dat het?" vraagt Pellard, en ik weet dat ze dit alleen maar zegt om het hele verhaal uit Quince te wurmen. Ik sta abrupt op en sla hard op mijn tafel om iedereens aandacht te krijgen. "Genoeg!" Mijn armen trillen van de spanning en ik weet dat mijn gezicht ook rood moet zijn; normaal misdraag ik me nooit tijdens een les en zeker niet tegenover leraren als Mrs Pellard. Toch, ditmaal heeft de vrouw duidelijk de grens overschreden en hoewel ik de jongen niet goed ken, vind ik niet dat ze zoiets zomaar kan doen. "Genoeg. Het is toch duidelijk dat het ernstig is? Maak daar geen grap van. Ziet u de tranen soms niet, ziet u geen pijn? Dit is een gevoelig onderwerp waar geen van beiden blijkbaar over wilt praten met u. Als u nu gewoon weer wilt doen waarvoor u hier bent; geef ons les en bemoeit u zich niet met andermans zaken, wilt u?"
    Nogsteeds trillend op mijn benen van de spanning ga ik weer zitten, ontzettend bang op de reacties van zowel Pellard als Quince en Aiden. Wat als ik nu iets helemaal verkeerd gezegd had, wat als ze het wel hadden willen vertellen? Wat als ze erover hadden willen praten maar er niet om durfden te vragen? Dan had ik het nu goed verknald.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik kijk geschrokken naar Stephen. Een snik verlaat mijn lippen en ik sla mijn hand voor mijn mond, waarna ik het lokaal ui ren. Ik kijk rond opzoek naar Angelica, ik vind haar en werp mezelf in haar hals en laat me gaan.
    "Ze is zo gemeen." Zeg ik snikkend.

    Aiden

    Ik staar stil voor me uit, Stephen had zich toch even een uitbarsting. Ik slik en blijf vooruit kijken. Mijn strot zit dicht, ik kan geen woord uitbrengen. Ik kijk langzaam naar Stephen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.