• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    linde24 schreef:
    [ mag ik alleen voor vanavond nog even zonder foto spelen? Ik zit op mijn i pad en daarop kan ik geen foto posten, dus alleen voor vanavond?????


    [*Sigh* Regels zijn regels, sorry. Ik heb het liefste dat er meteen een foto bij komt, want anders wil straks iedereen een 'uitzondering']


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Anders skippen we de eerste lessen gewoon?]


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Ik trek mijn wenkbrauw op. "Vijfentwintig," durf ik hoger te bieden. "Ze is een lerares, Aiden. Je hebt meer nodig dan een knap snoetje en een mooie bouw om haar te verleiden." Ik klap zijn hand.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Een lesje en dan skippen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lijkt me ook een goed plan... moet het liedje trouwens echt je karakter beschrijven of mag je karakter het ook gewoon mooi vinden?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [*Sigh* Regels zijn regels, sorry. Ik heb het liefste dat er meteen een foto bij komt, want anders wil straks iedereen een 'uitzondering']


    Dat kan wel je moet het gewoon met een url doen: woord

    dan lukt het wel ik zit namelijk ook op me ipad en heb net ok zoeen personage Angemaakt..)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quince Rodriques

    "Ja! Want dat kan ik al spreken." Grijnst Andrew en brabbelt wat.
    Ik schiet in de lach. "Zie je." Zegt hij dan. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nee toch liever Engels, ik ben benieuwt welke leraar we ervoor hebben."
    Zegt hij dan.
    "Ik hoop niet Mrs, Pellard want daar heb ik al wat over gehoord, en die wil je niet." Zeg ik en kijk naar mijn broodje, ik hoef niet meer. Ik leg hem op mijn bord.

    Aiden Rodriques

    "Vijfentwintig" Zegt Stephen. "Ze is een lerares, Aiden. Je hebt meer nodig dan een knap snoetje en een mooie bouw om haar te verleiden."
    Ik wilde net zeggen dat ik op twintig bleef maar hij klapt mijn hand al.
    "Goed, vijfentwintig. Voor volgende week ben ik met haar naar bed geweest." Zeg ik en trek grijnzend een wenkbrauw op.
    Dat word goed me best doen bij Angelica.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@Wiarda. Liever wel zijn karakter, maar mag ook zijn gevoel, als je echt niet anders weet mag je zijn liefelings song doen, maar dan moet hij wel vertellen waarom dat zijn liefelings song is.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aaggh ben nu echt als een gek al mijn liedjes op m'n MP3 aan het luisteren, waarom is Stephen zo'n onmuzikaal karakter ><]
    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk Aiden grinnikend aan. "Als jij het zegt. Ik vind het overigens wel erg... vermakelijk hoe graag je met haar lijkt te willen slapen."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ow ja! ik moet nog een liedje zoeken, ben ik zo slecht in... xD]

    Andrew
    Ik kijk hem aan. 'Wat heb je over haar gehoord dan?'vraag ik nieuwsgierig, ik wou wel wat weten over die leraren hier.

    [Ik heb voor beiden al eentje xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden Rodriques

    "Als jij het zegt. Ik vind het overigens wel erg... vermakelijk hoe graag je met haar lijkt te willen slapen." Zegt Stephen.
    Ik grinnik even.
    "Ik moet toch ergens een reputatie voor hebben?" Zeg ik en kijk hem schouderophalend aan. Dan drink ik het glas drinken leeg.

    Quince Rodriques

    "Wat heb je over haar gehoord dan?" Vraagt Andrew.
    "Dat ze bijna iedere les wel straffen uitdeeld en zo." Zeg ik en kijk hem aan. "Ik las gister iets over een liedje of zo iets dat we moesten zingen voor de andere. Welke heb jij?" Ik kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Pff, hoop dat ik haar niet heb dan'zeg ik en kijk hem aan. 'Ik weet nog niet, ben slecht in een liedje zoeken die bij me past'zucht ik, 'welke doe jij?'

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik moet toch ergens een reputatie voor hebben?"
    Ik slik mijn laatste hap van mijn broodje door en trek een wenkbrauw op. "En jij denkt dat als je een lerares neukt, je meteen in belangstelling omhoog zal schieten?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.