• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    Ik kijk omhoog.
    "Nope, geen bordjes." Lach ik. Ik loop met Andrew rechtdoor maar er zit een muur voor.
    "Jup, nee hier is het echt." Lach ik als ik tegen de muur aan loop.
    "Heel slim van je Andrew." Grinnik ik.

    Aiden

    "En dat is precies de reden waarom ik u vooraan wilt hebben, Rodriques. Ik ben niet zo gediend van leerlingen zoals u. Slapen doet u maar in uw vrije uurtjes, of desnoods tijdens andere lessen, maar niet bij mij." Ik kijk haar aan. "Woow, goede morgen." Mompel ik binnensmond en loop naar Stephen toe.
    "Volgens mij met het verkeerde been uit bed gestapt." Fluister ik naar hem en kijk naar Mevrouw Chagrijn. "En Mevrouw, wat gaan we allemaal leren vandaag?" Vraag ik en kijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik ben ook slim'grinnik ik en draai me om. 'kunnen we het niet aan een leraar vragen?'vraag ik en kijk om me heen, nee tuurlijk geen leraar te bekennen.

    Stephen Francis Greensfield

    "Volgens mij met het verkeerde been uit bed gestapt," hoor ik Aiden fluisteren. Ik hoop maar dat dat inderdaad het geval is, en dat deze 'Mevrouw Pellard' niet altijd zo is. De vrouw staat op en tikt zacht met haar liniaal op haar hand. Wie doet dat überhaupt nog?
    "Dat ziet u vanzelf wel," zegt ze snibbig, terwijl ze achter zich "pronounciation" op het bord schrijft.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik knik.
    "Dat lijkt me wel beter, misschien dat we Ryan tegen komen?"
    Ik kijk om me heen, dat lijkt me best sterk maar ach. "Misschien is hij in de eetzaal." zeg ik en trek Andrew mee naar de eetzaal.

    Aiden

    "Dat ziet u vanzelf wel," Zegt Mevrouw Chagrijn. Ik rol even met mijn ogen en zie wat ze op het bord schrijft.
    "Pro- Pronaoinctiaktion?" Vraag ik en kijk naar Stephen.
    "Wie is dat nou weer?" Ik kijk hem aan. "Wie het er nou zo!" Zeg ik en kijk naar het bord.
    Ik kijk weer naar Stephen en wacht op reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik. Aiden's ontwetendheid is bijna... schattig, zo sukkelig komt het over. "Pronounciation. Uitspraak," vertaal ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Pronounciation. Uitspraak," Zegt Stephen dan.
    "O oké." Ik kijk naar Mevrouw Chagrijn.
    "Waarom schrijf je uitspraak op het bord?" Vraag ik alsof ik geïntereseerd ben. Ik kijk naar haar.
    Ik kijk even naar Stephen en grinnik dan. Ik kijk weer naar Chagrijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    Ik draai me geïrriteerd om. "Het is 'u' voor u, meneer Rodriques," zeg ik scherp. "En ik schrijf uitspraak op het bord omdat we het daarover gaan hebben, aangezien jouw gedachten helaas te simpel zijn om die conclusie te trekken."

    Stephen Francis Greensfield

    Wow. Enigszins geschrokken kijk ik Aiden aan. "Dit gaat nog een lange dag worden..." mompel ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Het is 'u' voor u, meneer Rodriques. En ik schrijf uitspraak op het bord omdat we het daarover gaan hebben, aangezien jouw gedachten helaas te simpel zijn om die conclusie te trekken." Zegt Pellard.
    Ik kijk haar aan. "Nou sorry maar 'U' zei toch niet wat we gingen doen toen ik dat vroeg?" Zeg ik en trek een wenkbrauw op.
    "Dit gaat nog een lange dag worden." Hoor ik Stephen naast me mompelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik wordt meegetrokken door Quince en kijk de eetzaal door. 'Is dat hem?'vraag ik aan hem en wijs even naar een man die er net iets ouder uitziet als ons.

    Ryan
    Ik zie Quince de eetzaal inkomen en de andere jongen wijst naar mij. Ik loop op ze af en kijk ze aan. 'Heey, is er wat?'vraag ik aan ze aangezien dat wijzen.

    Quince

    "Ja dat is hem. Ryan? Kun je ons alsjeblieft de weg naar het Engelse lokaal vertellen?" Vraag ik aan hem.
    "We kunnen het niet vinden, en door Andrew liep ik net tegen de muur op." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    "Nou sorry, maar 'U' zei toch niet wat we gingen doen toen ik dat vroeg?" vraagt de jongen brutaal. Ik maak een mentale notitie om deze jongen in de gaten te houden. "Dat komt omdat u dat vanzelf wel zult zien, dus zou u kunnen stoppen met uw zwakzinnige pogingen in een goed blaadje te komen? Het is hoogst irriterend en bovendien compleet nutteloos."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Dat komt omdat u dat vanzelf wel zult zien, dus zou u kunnen stoppen met uw zwakzinnige pogingen in een goed blaadje te komen? Het is hoogst irriterend en bovendien compleet nutteloos." Zegt Pellard.
    "Mag ik iets vragen?" Ik wacht niet op antwoord. "Stapte 'U' met uw linker of rechter been uit bed?" Vraag ik dan en kijk naar haar.
    Ik ga iets onderuit gezakt zitten en blijf naar haar kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik grinnik en knik. 'Tuurlijk, loop anders maar even mee'zeg ik en loop voor ze uit richting het engels lokaal. Ze waren waarschijnlijk al iets te laat en als ik niet meeliep kregen ze dus waarschijnlijk al straf of zo. We komen bij het engels lokaal en ik glimlach. 'Hier is het, succe met Mvr pellard.'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:20 ]

    Quince

    Ik loop met Andrew achter Ryan aan. Wanneer we er zijn glimlach ik naar hem.
    "Bedankt." Zeg ik en stap naar binnen. Ik hoorde een opmerking van Aiden en schudt mijn hoofd. Altijd heeft hij al hoog willen staan, een reputatie hebben. Eerder een Rape-U-tation. Ik lachte even om mijn gedachten.
    Ik knik naar de docente en ga zitten. Dat is dus Mrs. Pellard.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.