• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    "Pardon?" vraag ik, enigszins ontdaan door Aiden's brutale en ronduit vreemde vraag. Op dat moment hoor ik mensen bij de deur en met een ruk draai ik me om. "Ga zitten, jullie zijn laat."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Pardon?" Vraagt Pellard.
    Ze draait zich om. "Ga zitten, jullie zijn laat." Ik kijk ook en zie Quince en Andrew.
    Ik kijk weer naar Pellard. "Ik vroeg dus of je met je linker of rechter been uit bed bent gestapt." Herhaal is.
    "O erg volwassen hoor." Hoor ik Quince zijn stem. "Hou gewoon je kop, het gaat je echt niet lukken een extra streepje vooruit te krijgen, eerder achteruit." Zegt hij tegen me. Ik negeer hem en kijk naar Pellard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    Ik geef de jongen, Quince, een scherpe blik. "Dank u voor uw toevoeging, Quince," zeg ik. "Maar mag ik u eraan herinneren dat u zich nu binnen de muren van een klaslokaal bevindt en dat er hier daarom niet gepraat dient te worden, tenzij ik u daarvoor toestemming geef?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Dank u voor uw toevoeging, Quince. Maar mag ik u eraan herinneren dat u zich nu binnen de muren van een klaslokaal bevindt en dat er hier daarom niet gepraat dient te worden, tenzij ik u daarvoor toestemming geef?"
    Zegt Mrs.Pellard tegen mij.
    "Sorry mevrouw, ik wilde alleen maar helpen." Zeg ik beleefd en werp Aiden een vuile blik toe.

    Aiden

    Ik lach om Pellards die Quince op zijn kop geeft en dat hij ook nog beleefd gaat praten. Ik stop snel met lachen en stoot Stephen aan.
    "Ze heeft nieteens antwoord gegeven op mijn vraag." Grinnik ik zacht en zak nog iets onderuit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik laat me meeslepen in Aidens hangerige gedrag en grinnik. "Misschien omdat ze zoveel lipstick op heeft dat ze haar mond niet meer open kan doen," zeg ik terug, net hard genoeg zodat Aiden het kan horen.

    Sandra Pellard

    Ik draai me weer naar het bord, een kleine glimlach op mijn gezicht. Ah, dus Quince is wél bereid beleefd te doen. Precies het gedrag dat ik wil. "Geen zorgen, het was slechts een waarschuwing," zeg ik met een glimlach, één die nogsteeds een geniepige ondertoon heeft.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Misschien omdat ze zoveel lipstick op heeft dat ze haar mond niet meer open kan doen." Zegt Stephen en ik schiet in de lach.
    Ik kan niet stoppen met lachen en leg mijn handen op mijn mond, ik zit te hikken van het lachen.

    Quince

    Mrs.Pellard draait zich om naar het bord.
    "Geen zorgen, het was slechts een waarschuwing." zegt ze dan.
    Ik knik, al kan ze het niet zien. Ik wil bij deze docente geen verkeerde indruk hebben. Ik kan beter goed meedoen dan het voor mezelf verkloten, en engels is makkelijk en leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nog niet iedereen is er toch? Of zullen we toch beginnen?]

    Stephen Francis Greensfield

    "Ssh!" Vlug leg ik mijn eigen hand over die van Aiden, op zijn mond. "Ze zal geen lipstick in haar oren gepropt hebben, dus weer nou stil!" waarschuw ik hem.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Ze zal geen lipstick in haar oren gepropt hebben, dus wees nou stil!"
    Zegt Stephen na zijn hand op m,ijn mond te hebben gelegd.
    Ik begin weer harder te lachen en leg mijn hoofd op tafel en bijt op mijn lip. Ik kijk naar Pellard en schiet weer in de lach.
    "Fuck dat." Zeg ik zacht en lach weer.
    De slappe lach, jup...

    [Begin gewoon maar xd Dan springt de rest wel in als ze zingen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    Ik draai me rap om en sla met de liniaal Aidens tafel om iedereens aandacht te krijgen. "Zo, we gaan beginnen met de les. Pronounciation. Is er iemand in dit lokaal helder genoeg om zich te bedenken wat dat betekent?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik schrik en zit gelijk recht op in mijn stoel als Pellard op mijn tafel slaat met een lineaal.
    "Mens!" Zeg ik en kijk haar aan. Ik schrok echt.
    "Zo, we gaan beginnen met de les. Pronounciation. Is er iemand in dit lokaal helder genoeg om zich te bedenken wat dat betekent?" Vraagt ze dan.
    Ik grijns en kijk haar aan. "Uitspraak." Zeg ik dan. Ik kijk even naar Stephen. "Toch?" Vraag ik zacht aan hem

    Quince

    "Zo, we gaan beginnen met de les. Pronounciation. Is er iemand in dit lokaal helder genoeg om zich te bedenken wat dat betekent?" Vraagt Mrs.Pellard nadat ze op de tafel van Aiden, die erg schrok, had geslagen met een lineaal. Ik wil mijn hand opsteken maar Aiden lult er gewoon al doorheen. Ik grom en kijk vernietigend naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik knik, en hoop maar dat ik gelijk heb. Pellard knikt met een zuur gezicht en ik laat opgelucht de adem die ik inhield weer gaan. "Dat klopt, Aiden. Zou u volgende keer netjes uw vinger willen opsteken?" zegt ze, op een toon die duidelijk aangeeft dat dit de laatste waarschuwing is. "Pronounciation betekent 'uitspraak'. Ik neem aan dat de meesten van jullie al wel wat goede Engelse lessen gehad hebben en ik neem aan dat jullie de basis al kennen. Ik vrees alleen, dat jullie uitspraak en accent waarschijnlijk erger dan teleurstellend is." Ze draait zich om naar het bord en schrijft een Engelse zin op. Dan draait ze zich weer om en wijst naar Quince. "Vertelt u mij eens hoe u dit moet uitspreken." [verzin maar een zin ><]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Pronounciation betekent 'uitspraak'. Ik neem aan dat de meesten van jullie al wel wat goede Engelse lessen gehad hebben en ik neem aan dat jullie de basis al kennen. Ik vrees alleen, dat jullie uitspraak en accent waarschijnlijk erger dan teleurstellend is." Zegt Mrs.Pellard.
    "Vertelt u mij eens hoe u dit moet uitspreken." Zegt ze tegen mij.
    Ik kijk naar het bord en begin. "The english pronounciation has to be good, to reach something in you life." Spreek ik uit met een brits accent.
    Ik kijk Mrs.Pellard aan. Ik doe al aan engels sinds ik klein ben.

    [Vond het een passende zin xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk de jongen, volgens mij heet hij Quince, verbaasd aan. Ik geef het eerlijk toe, hij heeft één van de mooiste Britse accenten die ik gehoord heb in een hele lange tijd. Ook Pellard lijkt onder de indruk, want haar mondhoeken krullen licht omhoog. "Well done, mister Rodriques. Well done indeed. Now, class. That was the perfect example of a proper British accent. I will not allow any form of American or Australian accents here. Is that clear?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik kijk dodelijk naar Quince, de uitslover!
    "Well done, mister Rodriques. Well done indeed. Now, class. That was the perfect example of a proper British accent. I will not allow any form of American or Australian accents here. Is that clear?" Zegt Pellard en ik kijk naar Stephen. "Wat zei ze?" Vraag ik op praat hardheid.

    Quince

    "Well done, mister Rodriques. Well done indeed. Now, class. That was the perfect example of a proper British accent. I will not allow any form of American or Australian accents here. Is that clear?" Vraagt Mrs.Pellard.
    Ik knik. "Yes Mrs. Pellard, That's clear." Glimlach ik en kijk naar Aiden die een hele dodelijke blik naar me toestuurt en dan wat vraagt aan Stephen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Ze zegt dat alleen Britse accenten toegestaan zijn en dat Amerikaanse of Australische accenten verboden zijn," leg ik snel uit, half-fluisterend.

    Sandra Pellard

    Ik ga door met de les. Ik laat de leerlingen verschillende dingen op z'n Brits uitspreken, en al gauw valt me op wie er wel en niet goed zijn in Engels. Stephen kan goed meekomen maar spreekt niet zo vloeiend als Quince, Quince blijkt uit te blinken in Engels en Aiden... Tja, Aiden. Aiden is een geval apart. Hij lijkt de taal amper te kennen. "Aiden, sit up straight," commandeer ik na een tijdje, wanneer ik zie dat de jongen onderuitgezakt zit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.