• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince Rodriques

    "Ik weet nog niet, ben slecht in een liedje zoeken die bij me past. Welke doe jij?" Ik kijk Andrew aan.
    "Eentje die heel goed uitdrukt hoe ik over iemand denk. Apoligize van One Republic." Zeg ik en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden Rodriques

    "En jij denkt dat als je een lerares neukt, je meteen in belangstelling omhoog zal schieten?" Vraagt Stephen met opgetrokken wenkbrauw.
    "Let nou maar op." Zeg ik en drink mijn glas verder leeg.
    Ik moet alleen nog wat bedenken, het komt wel goed. "Leg die vijfentwintig maar alvast apart." Zeg ik en sta op. "De lessen beginnne zo, kom je alvast?" Vraag ik en kijk naar mijn afwas, ik laat het staan, volgens mij word dat wel opgeruimd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik begrijpend en kijk even naar hem. 'Volgens mij krijg ik echt problemen bij zangles omdat ik niks heb'zeg ik en denk even na. Het is volgens mij naar de pauze, misschien dat ik dan nog wat kan verzinnen.

    Stephen Francis Greensfield

    "De lessen beginnen zo, kom je alvast?"
    Ik besluit maar met hem mee te gaan. "Ja, is goed." Ik sta ook op. Erg veel heb ik niet gegeten, maar dat doe ik sowieso niet vaak. Ik heb nooit zoveel honger in de morgen.

    Sandra Pellard

    Ik loop naar het Engelse lokaal en ga alvast de les voorbereiden. De klas zal zo wel aandruppelen; gelukkig heb ik gister alle namen uit mijn hoofd geleerd, dus weet ik nu precies wie ik voor me heb staan wanneer ik er iemand uitstuur.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [*Sigh* Regels zijn regels, sorry. Ik heb het liefste dat er meteen een foto bij komt, want anders wil straks iedereen een 'uitzondering']

    (oke ik begrijp het, jammer, maar je hebt wel een punt, morgen na school :( regel ik het wel

    PS. SCHOOL IS VERVELEND!!!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Quince Rodriques

    "Mwa, valt denk ik wel mee. Als je zegt dat je het echt niet weet denk ik dat het niet erg gevonden word." Zeg ik en glimlach naar hem.
    Ik schuif mijn bord bij me vandaan en sta op.
    "Kom je?" vraag ik als ik meerdere op zie staan.

    Aiden Rodriques

    Stephen staat ook op en ik loop met hem de eetzaal uit.
    "Uh..." Zeg ik en kijk om me heen, ik loop een kant uit en vind uiteindelijk het lokaal.
    Ik grinnik even. "Wij zitten naast elkaar, toch?" Vraag ik en kijk naar binnen. Een vrouw staat voor in het lokaal. Ik ril, wat een engerd.
    Ik loop naar grijnzend binnen. "Goede morgen mevrouw..." Ik kijk haar aan wachtend op haar naam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Als ik mijn eten op heb ga ik met mijn half lege mok koffie richting mijn lokaal, 204. In het lokaal staan een paar stoelen, een geluidsinstallatie en een mooie, zwarte vleugel. Ik drink mijn koffie op en ga achter de piano zitten en begin wat te pingelen om mijn vingers op te warmen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:23 ]


    Your make-up is terrible

    linde24 schreef:
    (...)
    (oke ik begrijp het, jammer, maar je hebt wel een punt, morgen na school :( regel ik het wel

    PS. SCHOOL IS VERVELEND!!!)


    [Ik heb al lekker vakantie :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ja'mompel ik en sta op. 'Oke, opzoek naar dat lokaal'zeg ik terwijl ik begin te lopen. 'Weet jij al waar dat lokaal zit?'vraag ik aan Quince.

    [Misschien dat Mrs Pellard onder de les even vertelt dat ze over 3 weken hun eerste dorpelijke competitie hebben? Want dat is tot op heden nog niet gedaan xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Ja, lijkt me prima," antwoord ik Aiden, en dan focus ik me op de vrouw achter het bureau. Ze ziet er streng uit, en de waarschuwende blik die ze me geeft maakt me enigszins bang. Waarom deelt ze nu al waarschuwingen uit, en waarom non-verbaal? Ze straalt een air van duidelijke strengheid uit. "Pellard," vult ze Aiden aan, met een stem die precies bij haar uiterlijk past; streng en tollereert geen brutaal gedrag. "Gaat u alstublieft vooraan zitten, meneer Rodriques, Greensfield." Verbaasd hierdoor ga ik maar snel zitten. Dit ging nog een lang lesuur worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Is prima :3]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ehm, daar ergens." Zeg ik en wijs rechts. "Nee daar." Zeg ik en wijs links.
    Uiteindelijk haal ik mijn schouders op.
    "Ik heb geen flauw idee." Zeg ik dan en kijk Andrew aan. "Zoeken?" Vraag ik aan hem en kijk hem vragend aan.

    Aiden

    "Pellard." Zegt de vrouw dan met een strenge stem. Het liet me even opschrikken. "Gaat u alstublieft vooraan zitten, meneer Rodriques, Greensfield." Stephen gaat snel zitten.
    "Ehm, ik zit liever ergens achteraan." Zeg ik en kijk mevrouw Pellard aan.
    "Ik hou niet zo van opletten, snapt u, ik slaap liever." Zeg ik en grinnik even. Ik kijk even naar Stephen met een blik van, wat doe je? Waarom luister je naar haar?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik en knik. 'Laten we rechtdoor gaan!'roep ik lachend aangezien dat geen van zijn keuzes was en loop rustig rechtdoor. 'Hangen er geen bordjes of zo?'

    [Zou ik Ryan ze laten helpen?]

    Sandra Pellard

    Ik trek een wenkbrauw op naar de jongen die nog staat; Aiden Rodriques. "En dat is precies de reden waarom ik u vooraan wilt hebben, Rodriques. Ik ben niet zo gediend van leerlingen zoals u. Slapen doet u maar in uw vrije uurtjes, of desnoods tijdens andere lessen, maar niet bij mij."

    Stephen Francis Greensfield

    Ik zie Aidens blik en beantwoord hem door te mimen: "Vertrouw me." Ik weet uit ervaring dat leraren de achterste rijen van de klas altijd veel meer in de gaten houden dan de voorste, omdat daar meestal de klooiende mensen zitten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.