• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    (ik ben vanaf morgen een weekje op ponykamp! Schrijf gerust verder over Clair, maar misschien is het wel handig als ze nog even ziek is. Ik vind het grappig als mijn personages ziek zijn (lol)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    WhiteDelta schreef:
    (ik ben vanaf morgen een weekje op ponykamp! Schrijf gerust verder over Clair, maar misschien is het wel handig als ze nog even ziek is. Ik vind het grappig als mijn personages ziek zijn (lol)


    #leedvermaak
    #sadisme


    ©1998

    Sarah

    We liepen met z'n allen naar de eetzaal pom wat eetbaars te zoeken. We vonden wat restjes vlees en wat eitjes. We bakten wat en gingen aan de tafel zitten. Ik bracht nog wat restjes naar Clair toe en sloot me weer aan bij de groep. Het was een tijdje stil totdat iemand begon te praten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (schrijf jullie!!!!)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik ben van vrijdag een weekje op vakantie, dus Jade en Jake (die namen hoe kom je er bij :() zijn even een weekje naar huis toe, in La Push.]


    ©1998

    Sherina

    Het was Jade. Ze zei dat ze met Jake een weekje naar huis ging. Clair ziek, Jade en Jake weg. Gezellig. In een flits hoorde ik de stem van die jongen aan de telefoon weer. En de vrouw. "Je moet dingen accepteren zoals ze zijn." Ik probeerde het weg te drukken zoals altijd.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    We gingen maar met z'n allen, van wat er nog over was, achter de computers zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik kan voor 20 november niet komen. Lang, maarja!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ohja, ik kom regelmatig kijken en niemand mag Beth spelen >_> Beth en Sam zijn ertussendoor even weggegaan etc]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ben nog niet weg hoor...](huil)


    ©1998

    [Oh, sorry zo komt het wel over, ik bedoelde dat ik dat alles dacht terwijl we nog zaten, ik dacht aan wanneer jullie weg zouden zijn, zal ik het veranderen? En PainEnds, heb je een idee waar Beth en Sam heengaan? Het is handiger voor het verhaal als wij dat weten.]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:13 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ik kan proberen om elke dag een stukje te posten. Misschien de hele dag door, zoals vandaag, zusjes etc zijn weg en ik ben home-alone. So, ik speel dat Sam en Beth wel op vakantie zijn naar. Ehh.... IERLAND. Ghehe, maargoed, ik post wel elke dag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    'U heeft mail.' kwam in beeld. Ik keek wat het was. Van ene Roos? Ik ken geen Roos. 'Hey meid, alles goed? Met mij wel, ik ben de laatste tijd wel moe, maar wat wil je dan met al die druk. Met oma gaat alles ook goed, ze wordt alleen een beetje dement. Ik hoop dat we elkaar gauw weerzien :) -Roos. P.S. Je hebt je kettinkje bij mij laten liggen. Ik zal hem voor je bewaren.' ... Ik zat een tijd te staren en wist niet wat ik moest denken. Ik dacht dat het vast iemand van het kamp was, maar ik ben nooit bij haar geweest, en hoe weet ze van mijn kettinkje? Is het codetaal? Maar waarom? In een waai van hoop bedacht ik me dat het vast Orey was. Maar hoezo Roos? 'U heeft mail.' Weer van Roos. 'Mijn broer heeft trouwens mijn email gehackt, dus pas op voor vreemde mails. Er zit vast altijd wat achter.' Heeft Orey iemand's email gehackt? En stuurt hij mij dit? Gaat alles goed met hem en het oude vrouwtje? Heeft hij mijn kettinkje? Ik ging spelletjes doen omdat ik er niet over na wou denken.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    'Waar gaan we nou heen?' zeurde ik. Sam zat aan het stuur van de auto, we gingen voor een paar dagen op vakantie, zoals we dat vroeger ook deden. 'Zeg ik niet' grijnsde hij. 'Moet de nachtmerrie stand aan, doos?' grijnsde ik terug. 'We gaan naar Ierland' zei hij snel. 'Ierland? Gaaf!' riep ik uit.'Maar in de stad ofzo gaan we niet. Ik heb een paar vrienden in Ierland en die wonen in het bos. In boomhutten enzo' legde hij uit. Ik wist zeker dat ik straalde. 'Maar is Ierland niet een beetje ver rijden?' vroeg ik. 'Daarom heb ik een idee' mompelde hij. Ik viel in slaap en toen ik wakker werd, hoorde ik Sam en een paar jongens praten en lachen. Door meerderen stemmen, schoot ik rechtop. 'Mens, Beth, je hebt twee dagen geslapen!' lachtte Sam. 'Waar ben ik?' mompelde ik slaperig. 'Beth, dit is Floyd' stelde Sam me voor. Ik voelde een hand, en ik schudde hem. 'Ik ben Floyd' hoorde ik de jongen zeggen. 'Beth' glimlachtte ik. 'Dit is Jack' grinnikte Sam. Ik voelde weer een andere hand, en schudde hem ook. 'Jack' hoorde ik een andere jongensstem zeggen. 'Beth' giechelde ik, de jongensstem was raar. Mooi. Brits zeker, echt mooi. 'En tot slot, Thomas' lachtte een andere jongensstem voordat Sam hem voor was. 'Beth' gniffelde ik.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Terwijl iedereen nog een beetje achter de computer zat ging ik in de kantine eten zoeken. Ik nam wat lekkers mee naar boven en tracteerde iedereen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!