• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Sarah

    Ik rende naar Clair en gaf haar knuffel. 'O ik was zo bezorgd!' zei ik en zuchte diep. Maar toen pas zag ik hoe Clair er eigenlijk uit zag. Ze was bleek en mager en zag eruit alsof ze ieder moment flauw kon vallen. Ik schrok en liep achteruit. Ik liep tegen iemand op. 'O sorry'. zei ik verward en helemaal van de kaart. Ik had zelfs niet door dat het een nieuw iemand was. Zo bleef ik staan. Met groote ogen en een verwarde blik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ohmygod, Carlie, Ray = Booboo stewart. LEKKERDING(H)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik zie er nu anders uit doordat ik de tests in de hemel heb 'doorstaan' ik zet wel een nieuwe post neer van hoe ik er nu uit zie. Nu lijk ik tenminste ook wat ouder]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sam

    Ik bekeek de jongen goed. Hij had zwart warrig haar, en een gespierd bovenlijf. 'Ssstt Beth' siste ik zacht. Ik ging voor de jongen staan en keek hem aan. 'Ik ben Sam, wie ben jij?' vroeg ik. 'Ray' antwoorde hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ray

    Ik keek naar het meisje die me aan stond te staren. 'Hi, ik ben Ray' glimlachtte ik naar haar.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Sarah

    Het duurde even tot zijn woorden door drongen. 'Hoi'zei ik automatisch. Meer kon ik er niet uit brengen en bleef stil staan. Opeens zag ik dat de jongen weg vaagde en ik zag een oud vrouwtje voor me staan. Ze keek heel raar. Het was mijn oma. Ze keek bang opzij. Ik keek haar afwachtend aan en keek daarna ook opzij. Ik zag een grote auto aankomen rijden. Ik keek snel de andere kant op. Ik wou niet nog een keer zien hoe ik overreden werd. Maar toen ik de andere kant op keek zag ik daar kayla liggen. Overreden! Ik spartelde om me heen en duwde daardoor ookBeth haar hand van mijn schouder. En opeens stond de jongen daar weer. Er stonden nu tranen in mijn ogen en ik viel op de grond. Dus mijn oma heeft het hele ongeluk gezien! dat werd zo wel duidelijk. Het voelde zo pijnlijk. Mijn eigen oma! heeft gezien hoe ik doodgereden werd! Ik voelde me alleen maar elendiger en ik begon te huilen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Beth heeft niks gedaan?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ze had geeneens haar gave aanstaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( maar dan kan ik dat dan tog bedoelen dat je mij vast hield en parongeluk je gave aan had staan? Zo erg is dat tog niet?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Sorry hoor, maar sinds wanneer kan jij over Beth beslissen?
    ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Ik ben zo blij dat ik iedereen weer zie! Naja, Amore en Amare komen ook aanhollen. Happy end!


    ©1998

    (wat bedoel jij met happy end?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'Sam, kom' zei ik zacht en ik trok hem mee naar binnen. 'Ik wil niet bij die jongen zijn' mompelde ik. Sam drukte een kusje op mijn voorhoofd en we liepen naar de zolder. Sam trok me op zijn schoot op mijn bed. 'Ik heb je gemist toen ik wegging van huis, opweg naar een ander leven' mompelde hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LALALA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (wie is er allemaal nog afwezig?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!