• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Als je er over wilt praten zeg het maar,' zeg ik tegen haar, ik ga haar niet dwingen om erover te praten. Zij weet mijn verhaal niet, dan hoeft zij dat van haar ook niet te vertellen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik wil je het wel vertellen alleen niet hoe" zeg ik bedenkelijk. "Wist ik het maar, want ik heb liever dat je het van mij hoort dan van Aileen gezien zij haar mond wel eens voorbij praat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Je hoeft het niet te vertellen en als je het wil dan hoeft het ook niet nu. Het kan nooit erger zijn dan wat ik gedaan heb,' het floept zo mijn mond uit, ik vloek zachtjes en kijk snel weg. Ja Brady, nu moet je het wel gaan vertellen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Onbewust speelt er een glimlach rond mijn lippen. Blij dst er iemand een keer te vertrouwen is. "Dankjewel en weet ook dat als je het niet wilt je het ook niet hoeft te vertellen" zeg ik zodra hij zachtjes vloekt en snel weg kijkt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik haal mijn schouders op en zeg: 'het is niet dat ik je het niet wil vertellen, het is meer dat ik je het niet kan vertellen. Of nou ja, dat is het eigenlijk ook niet. Het is gewoon nogal moeilijk, ik ben dom geweest en ik heb dingen gedaan waar ik heel veel spijt van heb.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan. "Wat het ook was je je bent echt niet dom geweest" zeg ik zachtjes. "Onthoud goed dat iedereen wel eens dingen doen waar ze achteraf heel veel spijt van hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook dom is wat je dan deed en dat er altijd een goede reden voor zal zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Zou je het ook niet dom vinden als ik zeg dat ik elke dag dronken thuis kwam en met mijn vader sloeg als hij er wat van zei? Dat ik bijna elke dag spijbelde om met mijn 'vrienden' te zijn? Ik ben niet zomaar een beetje dom geweest. Ik ben ongelofelijk dom geweest en dan is dit nog niet eens het ergste!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Het zou oneerlijk zijn van mij erover te oordelen gezien ik dat ook een tijd lang heb gedaan toen ik alles om me heen zat was door alle gebeurtenissen, dacht dat dat het beste was en op de rand van instorten stond dus ik ga er niets over zeggen" . Het was er eigenlijk uit voor ik er erg in had en wend mijn blik af naar het meer. "Maar het leven zal doorgaan en de tijd kan je niet terugspoelen. Hoe graag je het soms ook zou willen om alle fouten recht te zetten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ja, je hebt gelijk, maar ik ben gewoon zo bang dat alles opnieuw gebeurt en ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen. Ik heb zo'n gevoel als er een dingetje mis gaat, hoe klein ook, dat ik dan weer terugval in mijn oude gedrag. Ik wil niet nog meer mensen pijn doen, het gebeurde al bijna in het ziekenhuis.' Ik sla mijn ogen neer, ik schaam me echt voor mezelf en wat ik allemaal gedaan heb.

    [Ik gooi er even wat drama in ^^]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 16:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Het is dat ik uit ervaring spreek dus het wel weet, maar sommige dingen die ik doe zijn niet echt handig. Maar wel is iets dat je echt op je vrienden kan vertrouwen en zij kunnen helpen en zorgen dat je niet meer op je oude patroon valt. Ze geven teveel om je omdat te laten gebeuren, maar wat was er dan eigenlijk in het ziekenhuis?'. Ik kijk hem aan "Natuurlijk help ik je ook om ervoor zorgen dat je niet meer terugvalt op je oude gedrag, want daar ben je me veels te belangrijk voor"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik zal je ook helpen met wat het ook is en dat in het ziekenhuis was dat gebeuren met Jayden's ex-vriendin. Ik voelde mezelf al weer terug vallen en ik kon me niet meer onder controle houden. Stel dat ik een keer boos op jouw word en ik je wat aan doe, maar dat is genoeg over mij. Ik wil jou nie opzadelen met mijn problemen, als je wil mag je vertellen wat jou dwars ligt. Als je dat niet wilt dan kunnen we wel even bij de andere gaan kijken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Geloof me maar de dag dat je terug valt is de dag dat ik ook terugval op mijn oude gedrag en dat is met wat hulp nooit" zeg ik glimlachend. "Trouwens mij iets aandoen word heel erg moeilijk dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn en je zadelt me ook niet op met je problemen. Het is juist beter om er met iemand over te praten dan dat je het voor jezelf houd. Mhm mijn problemen heb je voor de helft al meegkregen en de rest is niet belangrijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Echt niet? Vertel het maar hoor en ik denk dat ik je helaas meer aan kan doen dan je denkt,' voeg ik er zachtjes aan toe, 'veel en veel meer dan je denkt,' zeg ik er in gedachten achteraan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Het meeste weet je en de rest ga ik je niet meer vervelen, want dat is echt niet belangrijk en we gaan er gewoon voor zorgen dat je niet terugvalt dan hoef je je hier ook geen zorgen om te maken" zeg ik. "Trouwens ik denk genoeg en maak me er geen zorgen om"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Hmm, oké,' zeg ik, 'maar laten we maar even iets anders gaan doen, wat leukers, zoals naar de andere gaan. Misschien kan je me aan die andere meiden voorstellen, die ken ik nog niet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.