• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    voorzichtig spring ik op zijn rug.'dan is het gewoon klittenband gips' zeg ik bij de hand


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Mijn blik gaat van Eleadora en Scarlett waar ik zo net nog mee aan het praten was naar de jongen die aankomt lopen en ons vrolijk begroet. "Hello" zeg ik vrolijk terug.

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan en denk na. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht zodra er een perfect nummer in me opkomt. 'I never gone with the wind. Just let it flow. Let it take me where it wants to go' zing ik zachtjes mee. 'Till you open the door there's so much more, I never seen it before. I was tryin to fly, but i couldn't find wings. But you came along and you changed everything'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik begin te lachen. 'Dat bestaat niet slimpie' grinnik ik en begin richting de muziek winkrl te lopen. Ik ondersteun haar benen nog zodat ze niet valt.

    BONITA
    'dat bestaat wel dat is gips met klittenband zodat je het aan en uit kan doen' zeg ik grijnzend. rustig kijk ik rond


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    een meisje begroet me vrolijk terug en ik glimlach naar haar. 'Ik ben Jayy' zeg ik tegen haar en kijk even naar de andere. 'net aangekomen?' vraag ik weer aan het meisje.

    Andrew
    'Ik meen het dat bestaat niet, hrt is niet eens mogenlijk' zeg ik trgen haar en we komrn inmiddels bij de muzirk wibklrl. Ik loop rustig naar binnen rn laat haar van me rug afzakken. Ik kijk wqt bij de rekken en haal en en paar goeie liedjee uit.

    Brady Wright
    Ik glimlach naar haar en ga wat dichter tegen haar aan zitten. 'Je hebt geen idee wat je allemaal voor mij veranderd hebt,' zeg ik zo zacht dat ze het niet kan horen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'het is gewoon gips met klittenband en dat bestaat' zeg ik bijdehand en pak muziekbladen uit een rek en een nieuwe plectrum en nog wat dingen voor mijn gitaar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'geloof wat je wil' mompel ik en schud minn hoofd. Kliteband gips, heel logisch... Ik pak nog een plecturm en ga naar de kassa. Ik betaal en kijk nog even door de winkel tot Bonita ook klaar is.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik ben Aileen en dit zijn Scarlett en Eleadora" zeg ik glimlachend waarna ik even naar de andere twee kijk en dan weer terug. "Ligt eraan als vanmorgen onder net valt wel" zeg ik erna lachend.

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem glimlachend aan voor ik mijn hoofd tegen zijn schouder leg. "Ik ben blij dat je weer terug bent, maar hoe was het eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    ik heb alles gevonden wat ik nodig heb en hinkel dan terug naar andrew. 'wil je misschien even helpen'mompel ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Het was gezellig, alleen vind ik het gezelliger bij jou,' zeg ik terwijl ik mijn hand door haar haar strijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht waarna ik hem aankijk. "Je bent lief en zoals je net al hoorde you changed everything but in a good way"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik ben blij om dat te horen,' zeg ik zacht, 'alleen vraag ik me wel af wat ik veranderd heb, je schreef erover in die brief. Is dat het?' vraag ik me hardop af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Meldoy Night

    Ergens had ik deze vraag al zien aankomen en weet dat het ook niet echt handig zal zijn om er nu geen antwoord op te geven omdat hij er toch wel achter zou komen. "Dat wat in de brief staat klopt inderdaad, maar het is ook maar de helft van het verhaal" zeg ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer