• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    Ik zie Summer bij het meer zitten en loop stil naar haar toe.
    'Heey,' begroet ik haar met een glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik stop met spelen en draai me om zodat ik degene die me begroet kan aankijken. Ondertussen was ik al opgestaan en sta nu recht voor hem.
    "Heey' zeg ik lichtelijk verbaasd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Je was aan het gitaar spelen?' vraag ik, 'ik wist niet dat je ook speelde, laat anders eens wat horen,' stel ik voor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    'Voor het eerst in jaren weer en daar ik je heel erg dankbaar voor' zeg ik glimlachend. Als hijzich de vrief nog herinnert zal dat wel duidelijk zijn wat ik bedoel.Ik ga weer zitten "Kom zitten en vertel wat je wilt horen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. Ik druk een kus op haar voorhoofd en trek er dicht tegen me aan. 'waarom heb je me dit nooit verteld?' vraag ik aan haar. Ik vorl hoe ik van binnen boos wordt en die gast het liefst in rlkaar wil slaan maar ik probeer rustig te blijven.

    Bonita
    'ik probeerde het te vergeten en mam wou liever niet dat iedereen het zou weten. maar ik wou het je toch vertellen ook al is het al 2 jaar geleden gebeurt' zeg ik zacht en kijk naar de grond


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Hmm, suprise me, zou ik zeggen, terwijl ik mijn arm om haar heen sla. Deze vakantie doet me erg goed, hiervoor zat ik nogal in een dip. Thuis was er vaak ruzie, op school ging het niet goed. Na deze vakantie wil ik een nieuwe start maken, alle problemen achter me laten en dit jaar op school goed mijn best doen. Summer helpt me daar mee, zonder dat ze het weet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik kom weer terug op de camping. Ik was als laatst terug omdat ik nog wat spullen nog moest opruimen. Ik kijk de camping over. Ik zie Brady en summer bij het meertje en nog en groepje meiden die ik niet ken. Nou laat ik daar dan maar is mee gaan praten. 'Halo!' zeg ik vrolijk als ik wat dichterbij sta.

    Andrew
    'Dat het twee jaar geleden is maakt het nog niet minder erg' zeg ik en til haar hoofd omhoog. Ik veeg haar tranen weg en glimlach zwak. ' zullen we anders wat gaan doen zodat je er even niet aan hoeft te denken?' vraag ik maar. Ik zag der liever vrolijk dus daar zou ik ook veel aan doen.

    Bonita
    ligt knik ik als hij dat zegt. 'graag jayden ligt nu toch te slapen en hij moet goed rusten' zeg ik met een klein glimlachje. ik hou zoveel van jayden. damn je dwaalt weer is af


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik grijns en sta op. Ik til haar op en leg der over mijn schoudeer. Ik loop naar de deur en doe die open. Ik loop naar buiten en kijk even over de camping. 'en wat wil je gaan doen dan?' vraag ik terwijl ik doorloop.

    Bonita
    'ik heb geen idee. ik zit hier met me enkel in het gips' zeg ik lachend. gelukkig heb ik me wel aangekleed net


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'hmm het is niet echt gips maarja' momprl ik en kijk even nadenkend rond. 'wat kunnen we doen wat kunnen we doen' mompel ik meer tegen mezelf als haar. 'wil je nog ergens heen of zo?'

    Bonita
    'wat is het dan. en ik wil naar de muziek winkel en naar een winkel voor dansspullen' zeg ik rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'weet ik het, het was iets wat je er wel af kunt halen. Ik zet haar even neer en buk wat. 'kom op me rug' zeg ik rustig en wacht tot ze op mijn rug komt. Naar de muziek winkel dus.