• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'ik was toen naar Jake, mijn toenmalige vriendje, geweest. we zouden een film bij hem gaan kijken'zeg ik terwijl een traan over mijn wang rolt. 'zijn vrienden waren er ook. eerst was het heel leuk tot ze gingen drinken en steeds meer losse handjes kregen'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik kijk haar aan en bijt op mijn lip, Die klootzakken. Ik sla mijn arm om Bonita hee en trek er tegen me aan. Waarom moes dat ook altijd bij haar gebeuren..

    (ik ga srry, byee)

    Bonita
    'ze hebben me allemaal misbruikt. mam wist dit al en die dag erna zijn we gelijk naar de dokter gegaan voor een onderzoek' zeg ik snikkend. 'pap weet het nog niet. eigenlijk was ik sinds die dag al geen maagd meer'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Heey, ik ben er weer.... wat heb ik gemist? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -heel veel-
    -mini samenvatting van eerder-
    -uhm beide zijn ze op elkaar verliefd. in het ziekenhuis toen hij wakker werd wist hij niet dat ze had gezegt dat ze hem leuk vind. na een tijd wist hij het weer. ze gingen samen terug naar de camping. ze zouden een film kijken alleen liep dat uit op seks . ze deden het de 2e keer onveilig dus is er een kans dat bonita zwanger is-
    [ Ah ja dat is het denk ik inderdaad ook wel. Even tussendoor dan zei Bonita ook nog tegen Summer dat zij moest oppassen omdat ze geen tante wou worden en nu is er een kans dat ze zelf moeder word XD

    Maar verder denk ik dat er niet heel veel verder is gebeurd behalve dat Summer en Brady ondertussen ook verliefd op elkaar zijn en na een verrassing van Brady wat met elkaar hebben.
    Maar natuurlijk is ook even handig om te weten dat Andrew, Brady en Jayy aan het kamperen zijn en niet op de camping rond lopen]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Welcome back (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oké, thanx, hoe kan ik invallen?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Je kan altijd terugkomen naar de camping ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okidokie]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Brady Wright
    Na een tijdje gecampeert te hebben met [geen idee wie eigenlijk, want volgens mij zijn jayy en andrew al terug] Jayy en Andrew besluit ik toch maar weer terug te gaan naar de camping. Ik loop door de camping poort, gooi mijn spullen op mijn bed en ga naar de anderen. [waar is iedereen? ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Bonita en Andrew zijn op ergens in een de slaapkamer aan het praten. Jayden is bij Bonita op de slaapkamer, Aileen en Eleadora staan ergens bij de ingang van de camping en Summer zit bij het meer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dan gaat Brady dus naar het meer :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Haha okeey]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    Ik pak mijn gitaar die naast me ligt en speel zacht het eerst liedje dat in me opkomt. Mijn blik blijft hangen bij Aileen die iets verderop staat te praten met twee andere meisje. Zij was echt de enige die alles van mij weet en ik weet weer alles over haar. Maar verwacht je als je elkaar zolang kent en niet meer goed weet wie je kan vertrouwen of als je iemand vertrouwt diegene je keer op keer laat vallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer