• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    "Hmm vertrouw me zodra er iets is hoor je het" zeg ik lachend en knik dan. "Goed plan alleen een klein probleempje en dat is dat ik van die andere meiden alleen Aileen ken omdat die met een reden hier is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Dan stel je me voor aan Alieen,' zeg ik lachend, 'en de andere stellen zich zelf wel voor denk ik. Kom laten we naar ze toe gaan,' zeg ik en ik trek Summer omhoog.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik vind het goed alleen ga je daar straks spijt van krijgen en dat denk ik inderdaad ook wel" zeg ik lachend als ik weer rechtop sta. "Tuurlijk als je nog niet van gedachten ben veranderd" zeg ik erna en trek hem mee in de richting van de andere.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Heey,' begroet ik ze, 'ik ken jullie geloof ik nog niet, ik ben Brady,' stel ik mezelf voor aan de meiden. Jayy staat er ook bij, maar die kent mij natuurlijk al.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik ben even eten (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk van Jayy naar Summer en degene die zich voorstelt als Brady. "Ah dus jij bent Brady" zeg ik lachend. "Ik ben Aileen en dit zijn Scarlett, Eleadora en Jayy, maar volgens mij kende je hem al"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ eet smakelijk en ik ben trouwens ook even eten :Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik kijk haar lachend aan en loop naar der toe. Ik leg haar spullen op de toonbank en loop terug naar haat. Ik til erop en zet er voor de kassa neer. 'zo goed mevrouw?' vraag ik lachend.
    Jayy
    ik grinnik en haal mijn schouders op. 'het is nog niet heel lang' zeg ik en kijk er even aan. 'ben je met hun op de campi.g of met iemand anders?'

    Bonita
    'veel beter meneer'zeg ik lachend.'uhm drew heb jij mijn portemonnee gezien'mompel ik terwijl ik me tas doorzoek


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk weer naar Jayy "Nee dat is wel weer waar en ik ben hier op de camping vanwege een verzoek van de broer van Summer, maar ook van mijn eigen ouders" zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sorry was deze rpg helemaal vergeten, wat is er gebeurt?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    ik grinnik en kijk haar aan. 'hij zit on je zak'zeg ik lachend en wijs naar haar zak. Ik kijk even naar de vrouw achter de kassa en dan weer naar Bonita.

    Jayy
    ik knik 'oww je kent Summer dus'glimlach ik en kijk er even aan. 'hoelang blijf je?'vraag ik aan haar. Ik h
    kijk even naar het meertje,eigenlijk had ik best zin om te zwemmen.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik reis met Summer de wereld rond voor verschillende dingen dus ik ken haar inderdaad" zeg ik glimlachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. "Mhm, ik denk dat ik blijf zolang het kan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'je reist de werrld rond?' zeg ik verbaast. Ik eist dat helemaal niet van Summer. Ik knik als ze verteld dat ze zolang als ze kan blijft.