• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Melite schreef:
    (...)
    [Ik denk bij Fred ook aan een dier, één van m'n twee katten heet ook Fred :3

    George is gewoon awesome. Vooral als ie maar één oor heeft.
    "I'm still more handsome then you" & "Goodmoorning" *O*]



    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zette zich neer aan de andere kant van de tafel, naast Marry. Opgewekt pakte ze een broodje, uit de schaal en sneed deze open. Dit was een van de nachten geweest waarin ze in een stuk door had geslapen, ze voelde zich goed van binnen, en dat was zeldzaam. Normaal, had ze zich ellendig of brak gevoeld, maar nu? Nee, nu niet en allemaal dankzij Draco. Met opgetrokken wenkbrauw keek Marry naar haar vriendin. "Hm, geen ochtendhumeur? Dat ben ik anders niet gewend van jou" Astoria keek haar even aan en schudde zachtjes haar hoofd terwijl ze grinnikte. "Nee, nu niet...Ik leg het nog wel uit"


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    [Morning dan, bijna :3 He's just better then Fred.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    (...)
    [Morning dan, bijna :3 He's just better then Fred.]


    {I know :3

    }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oeeh, en dan dacht Chantay dat 't iemand anders was en heeft George gezien dat zij 't was en dan draamaaaaa *O*
    I like it.]

    Chantay Marvella Lestrange
    "Misschien," antwoordde hij met een grijns.
    Onwillekeurig volgde ik zijn blik even, liet mijn donkere ogen daarna weer naar hem glijden. "Dat is dan jammer, ik was niet van plan weg te gaan. Tenzij je met me mee wilde?" vroeg ik, een speelse grijns rond mijn volle lippen.
    Ik vroeg me af tot in hoeverre George met me mee zou spelen. Hij had zonder twijfel een hekel aan Slytherins, zoals alle Gryffindors. Vooral aan Death Eaters, dat was al helemaal zeker. Dat laatste wist hij echter niet, en het leek me verstandig dat zo te houden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I know :3

    }

    [Yeah, he is :9~]


    "Do you believe monsters are born or made?"





    Deze nog even.. Dat waren de laatste... :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Melite schreef:
    Severus Snape
    Ik moest toegeven dat haar antwoord me verbaasde. De meerderheid - vooral vrouwen - hadden de afbeeldingen weerzinwekkend gevonden, me voor gek uitgemaakt. Misschien viel het me zelfs wel tegen.
    "Apart," mompelde ik dan ook, terwijl ik door mijn dia's aan het bladeren was. Als het goed was had ik iets over weerwolven, maar ik wist niet waar. Met een geërgerde zucht gaf ik het op, maar ik was aangenaam verrast toen ik iets tegen kwam over de Curse of Death. Dan ging de les daar blijkbaar over morgen, over de onvergeeflijke vloeken.

    Samantha
    ''Apart.'' mompelde hij, en ik fronste lichtelijk.
    ''En waarom dat?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, terwijl ik het lokaal rondliep.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar.
    Een beetje pessimistisch, maar dat was het vak ook wel.
    Niet dat ik daar enige problemen mee had, maar alsnog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:





    Deze nog even.. Dat waren de laatste... :3

    [Oh ja, die was ik vergeten :3 "I'm holey"]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Severus Snape
    Nadat ik in het boek de drie vloeken had gevonden, antwoordde ik zonder op te kijken. "Nou, je bent een vrouw. De meeste vrouwen hadden zich bij binnenkomst meteen al omgedraaid."
    En of dat door mij of door de afbeeldingen aan de muren kwam, wist ik niet. Waarschijnlijk beiden. Ik was me er namelijk prima van bewust hoe ik eruit zag, en dat mijn kille karakter ook niet bepaald de vrouwtjes lokte. Maar waarom zou ik dat nodig hebben? Ik vond het prima, alleen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    (...)
    [Oh ja, die was ik vergeten :3 "I'm holey"]


    {indeed, en dan komt Fred met: 'With the whole with world of ear related humor, and you go for 'I'm holy'? Thats pathetic'.. Just don't like him.. George is way more awesome}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {indeed, en dan komt Fred met: 'With the whole with world of ear related humor, and you go for 'I'm holy'? Thats pathetic'.. Just don't like him.. George is way more awesome}

    [Daarom moet ik George hebben :9~]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Awww poor Sevvie]
    Samantha
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Is dat zo erg, dan?'' vroeg ik hem, en draaide me weer om zodat ik hem aankeek. Hij zag er.. eenzaam uit. Ik wist niet waarom, maar dat straalde hij op de éen of andere manier uit.
    Ik nam plaats op éen van de tafeltjes, en tuitte nadenkelijk mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wait, where's Madison? ._.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Melite schreef:
    [Oeeh, en dan dacht Chantay dat 't iemand anders was en heeft George gezien dat zij 't was en dan draamaaaaa *O*
    I like it.]

    Chantay Marvella Lestrange
    "Misschien," antwoordde hij met een grijns.
    Onwillekeurig volgde ik zijn blik even, liet mijn donkere ogen daarna weer naar hem glijden. "Dat is dan jammer, ik was niet van plan weg te gaan. Tenzij je met me mee wilde?" vroeg ik, een speelse grijns rond mijn volle lippen.
    Ik vroeg me af tot in hoeverre George met me mee zou spelen. Hij had zonder twijfel een hekel aan Slytherins, zoals alle Gryffindors. Vooral aan Death Eaters, dat was al helemaal zeker. Dat laatste wist hij echter niet, en het leek me verstandig dat zo te houden.


    {En dan voelt ze zich schuldig.. weet niet wat ze moet doen.. komt vervolgens langs bij hun winkel ofzo :3}
    George Weasley

    'Dat is dan jammer, ik was niet van plan weg te gaan. Tenzij je met me mee wilde?' vroeg ze grijnzend. 'Waar was je van plan heen te gaan?' vroeg ik haar vervolgens, net zoals haar vriendin naast haar was ze.. redelijk voor een slytherin maar meer waarschijnlijk ook niet.


    Don't be like the rest of them, darling