• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {We shall see -wbw- hopelijk blijft deze rpg lang.. Dan zijn we bij het 7de jaar en word Chantay verandwoordelijk voor het gapende gat waar zijn oor hoort te zitten .


    (ja, en Belinda gaat dood. Ginny heeft een ongelukkige tijd op zweinstein en Harry vernietigd Voldemort.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oh, en hoe weet je zo zeker dat zij dat doet? :3]

    Chantay Marvella Lestrange
    "Of heb je het gewoon niet zo op mijn gezeldschap?" vroeg ik met een quasi-beledigd, maar we wisten beiden dat het nep was. Of hij was heel dom, maar dat leek me niet.
    Hij leek hier weg te willen, waarschijnlijk op zoek naar z'n tweelingbroer. Dat was voor mij alleen maar meer reden om hem hier te houden. Ik hield nou eenmaal van uitdagingen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik wil ja antwoorden als Harry's aura opeens drastisch veranderd. Zijn hand gaat naar zijn litteken, maar hij haalt die daar snel weer vandaan. Met grote ogen kijk ik naar de kleuren. Vaag rood, zwarte strepen nog een paar andere onheilspellende kleuren. Niet goed, zeker niet goed. Iedereen in Hogwarts heeft gehoord van Harry's vreemde band met Voldemort en het flauwvallen dat daar soms mee gepaard gaat. Ben ik nu voor het getuige van de invloed van Voldemort op zijn aura? Zouden dit werkelijk emoties van hem kunnen zijn in plaats van Harry?
    'Gaat het wel?' vraag ik bezorgt.


    Happy Birthday my Potter!

    Samantha
    Ik keek hem weer aan.
    ''Ja, redelijk.'' glimlachte ik. Zelf had ik best veel verstand over de onvergeeflijke vloeken, vreemde wezens en dat soort dingen. Dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat Dumbledore me hier naartoe stuurde, aangezien mijn passie meer hier lag dan bij een ander, saai vak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (...)

    (ja, en Belinda gaat dood. Ginny heeft een ongelukkige tijd op zweinstein en Harry vernietigd Voldemort.)


    (En Dobby gaat dood (huil) Dat is de enige keer dat ik echt heb zitten huilen om een verhaal)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (En Dobby gaat dood (huil) Dat is de enige keer dat ik echt heb zitten huilen om een verhaal)


    {Niet toen fred doodging? Arme George.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (En Dobby gaat dood (huil) Dat is de enige keer dat ik echt heb zitten huilen om een verhaal)

    [Lol, ik hield het tijdens Hedwigs dood ook niet droog xD


    Don't run away this time and die like a man.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Niet toen fred doodging? Arme George.. }


    (Nee, toen begon ik te schelden :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape
    Ik moest toegeven dat haar antwoord me verbaasde. De meerderheid - vooral vrouwen - hadden de afbeeldingen weerzinwekkend gevonden, me voor gek uitgemaakt. Misschien viel het me zelfs wel tegen.
    "Apart," mompelde ik dan ook, terwijl ik door mijn dia's aan het bladeren was. Als het goed was had ik iets over weerwolven, maar ik wist niet waar. Met een geërgerde zucht gaf ik het op, maar ik was aangenaam verrast toen ik iets tegen kwam over de Curse of Death. Dan ging de les daar blijkbaar over morgen, over de onvergeeflijke vloeken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Niet toen fred doodging? Arme George.. }

    [Ik was vooral blij dat 't niet George was (cat) Die heb ik altijd al leuker gevonden, om de één of andere reden.
    Misschien omdat voor de rest iedereen Fred leuker vond :3]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:41 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Met haar handen om haar mok thee gevouwen, waarna ze even blaasd, neemt Sylver een slok en kijkt Pansy aan waarna ze zich bijna verslikt. "Hey...slapeloze nacht gehad zeker?". Aan de wallen onder haar ogen, en haar gezicht is te zien dat Pansy vannacht niet al te best geslapen heeft. Sylver schenkt wat thee voor haar in, waarna ze het voor haar neer zet. "Drink maar, het maakt je kalm, tenminste...dat doet het bij mij" Er verscheen een glimlach op haar lippen waarna ze nog een slok nam.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Ik ga even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Melite schreef:
    (...)
    [Ik was vooral blij dat 't niet George was (cat) Die heb ik altijd al leuker gevonden, om de één of andere reden.
    Misschien omdat voor de rest iedereen Fred leuker vond :3]


    {Indeed.. Ik vind de naam George ook mooier dan Fred.. Bij Fred denk ik aan een dier XD I just like George more :3 maar ik vond het juist zielig voor George dat Fred doodging..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Indeed.. Ik vind de naam George ook mooier dan Fred.. Bij Fred denk ik aan een dier XD I just like George more :3 maar ik vond het juist zielig voor George dat Fred doodging..}

    [Ik denk bij Fred ook aan een dier, één van m'n twee katten heet ook Fred :3

    George is gewoon awesome. Vooral als ie maar één oor heeft.
    "I'm still more handsome then you" & "Goodmoorning" *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Kijk dan krijg je zo'n typisch drama, George kijk achterom net op het moment dat de vloek op hem afkomt, Chantay heeft haar dooddoenersmasker net verlorgen simpel.(cat) & Ik heb gwn teveel fantasie}

    George Weasley

    'Of heb je het gewoon niet zo op mijn gezeldschap?' Vroeg ze beledigd, 'Mischien' Zei ik grijnzend waarna ik iemand hoorde lopen, toen ik keek zag ik McGonnagall voor de deur langs lopen. Blijkbaar leek ze mij niet te zien, en daar was ik weer blij mee.


    Don't be like the rest of them, darling