• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ok. Voor deze week moet ik er nog 3, ik heb er vandaag 4 geschreven. Ik hoop dta ik het snel inhaal:8
    Ik moet er nu dus nog maar een, van vandaag, maar daar ga ik mijn tijd voor nemen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 22:55 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    beweeg voor vandaag. Niet zo goed gelukt vind ik, maar ja ik had zoveel ideeën maar niets dat echt op iets zou trekken.


    Tears are words the heart can't say.

    Aight, ik heb gisteren overgeslagen, dus ik moet er nu twee. En ik heb 'metgezel' en 'zilver'.
    Bij zilver moet ik alleen maar aan een anime denken die ik heb gezien D: Gaat niet werken. Of ik moet een fanfic gaan schrijven, maar daar faal ik nogal in. Hmm.
    Voor metgezel heb ik wel een idee, though.
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Right. 'Zilver' is echt vreemd geworden, ik weet niet eens of het een verhaal of een gedicht is. (':
    Maar goed dat Metgezel wel oké geworden is. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dag Twee - winter.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Move/ beweeg, beweging voor vandaag. Ik denk nog na. xd


    help

    Voor vandaag wil ik een HP-fanfic schrijven, maar om de een of andere reden hebben mijn vingers niet zo'n zin om te typen...
    Dit wordt een lange avond...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    -Tijdelijk gepauseerd ivm werk-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb het al negen dagen volgehouden! (: -trots-
    Morgen dag tien met het woord beven... =D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb echt al te vaak geskipt, drie keer ofzo xd.
    Maar ik heb serieus echt GEEN inspiratie. -.-
    Eigenlijk wil ik stoppen, maar ik moet doorzetten van mezelf.
    Aaaaargh.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb echt al te vaak geskipt, drie keer ofzo xd.
    Maar ik heb serieus echt GEEN inspiratie. -.-
    Eigenlijk wil ik stoppen, maar ik moet doorzetten van mezelf.
    Aaaaargh.


    Same. xd


    help

    Parachutes schreef:
    Ik heb echt al te vaak geskipt, drie keer ofzo xd.
    Maar ik heb serieus echt GEEN inspiratie. -.-
    Eigenlijk wil ik stoppen, maar ik moet doorzetten van mezelf.
    Aaaaargh.


    Ja. Eigenlijk heb ik ook geen zin meer, al heb ik het nog niet overgeslagen (:
    Ik heb nu "Brieven", maar ik weet nooit iets origineels S: Meestal schrijf ik gewoon een stukje wat direct in me opkomt, meh.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Na 18 dagen ben ik het eigenlijk al serieus beu, mits ik in het begin de makkelijke woorden had en nu de moeilijk en ik eigenlijk niets meer van ispiratie heb. De rest van de dagen worden vast heel erg falend dus. Maar het gehaald hebben op zich, vind ik ook al veel. Mits ik de afgelopen dagen echt bijna geen zin meer had.


    Tears are words the heart can't say.

    Dag 23 voltooid. Ook al zijn het de laatste tijd echt kleintjes. Achja. Beter iets dan niets.


    Tears are words the heart can't say.

    Hmmm, ik ga het ook proberen... Mijzelf kennende maak ik het niet af, maar ik ga het proberen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.