• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    oke na bijna 3 uur heb ik dan toch eindelijk mijn eerste hoofdstukje klaar. het is kort maar het is iets.

    Begin {Vrijdag 27 Juli}


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Okee dan, ik heb 'transformatie' vandaag! Ik heb zin om hier eens een heerlijk fantasy verhaaltje over te schrijven. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha, ik heb winter. Past echt bij deze warme dagen (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gisterens SA is bijna af.
    Ik ben al begonnen aan die van vandaag en morgen zie ik ook zitten. I'll be moving to Nena, well, in the story and in real, maybe, probably that'll be the SA of the day.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dag 4 - Transformatie. Bah, ik ben chagrijnig. Omdat deze SA veeeeel beter bij 'Vlam' had gepast! ._.
    En wat moet ik nu straks bij Vlam bedenken? :c
    Zucht.
    Nouja, gelukkig past-ie toch wel een beetje bij Transformatie, dus ik heb 'm niet voor niks geschreven. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil ook wel meedoen :3
    Dag 1 - Begin

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:21 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Day O1 || Letters

    Mijn falende dag 1.


    help

    Begint iedereen met begin ofzo? xd Of is dat de bedoeling? Zo ja: Oeps.


    help

    Stornoway schreef:
    Begint iedereen met begin ofzo? xd Of is dat de bedoeling? Zo ja: Oeps.

    Nee, dat moet niet. (: Ik doe ook in een willekeurige volgorde.

    En vandaag... Zomer. Oké, nu nog een ideetje vinden terwijl ik weg ben c:

    Laswell schreef:
    (...)
    Nee, dat moet niet. (: Ik doe ook in een willekeurige volgorde.


    Ik laat - vanaf nu - altijd iemand kiezen uit Het Topic. xd


    help

    Buiten voor vandaag (:


    Tears are words the heart can't say.

    En ik heb er weer één overgeslagen... D: Maar ik stop nu tot na mijn vakantie, dan ga ik weer verder.

    Ik sta er trouwens nog niet bij... xd


    help

    Count me in c:

    Dag Eén • Begin

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:40 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.