• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Mijn tweede woord is 'begin'. Maar ik ben vandaag heel de dag weg naar het zwembad haha. Dus ik hoop dat ik tijd en inspiratie heb x)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Laswell schreef:
    (...)
    Eigen schuld, dikke bult! c:
    Ik moet niet veel zeggen, ik heb gisteren mijn verhaal een uur voor de deadline afgewerkt.

    Ik heb mijn verhaal een kwartier na de deadline afgewerkt. (cat)
    God, ja, zit je daar op je gemakje te schrijven, nog een halfuur, moet genoeg zijn. *bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz* FUCKING MUG.
    Zeker twintig minuten tegen ik hem gemept had! -.-
    Mep of geen mep?

    En, oh, voor vandaag staat er weeral een sprookje op het programma, net zoals 'Wind' was. (:
    EN RAAD EENS. Onze allerslimste Nena speelt de hoofdrol!
    (woord: wijsheid)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 12:05 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laswell schreef:
    (...)
    Ah, ik ga naar Firenze in Toscane. :] Veel plezier in Italië alleszins!

    Jij ook! :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yeah, het woord van dag 1 is klaar! (:
    Duizend
    Alleen het eind ben ik niet zo blij mee, maar verder is het toch beter gegaan dan dat ik dacht. xd


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Iemand mag me slaan! I haven't written yesterday!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Iemand mag me slaan! I haven't written yesterday!


    *gives you a big slap*
    Your welcome! :Y)

    Ghehe ik heb ook al mijn slaag gehad hoor, ik had gister ook niet geschreven. :X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opulence schreef:
    (...)

    *gives you a big slap*
    Your welcome! :Y)

    Ghehe ik heb ook al mijn slaag gehad hoor, ik had gister ook niet geschreven. :X


    Nooo... Zijn er mensen die het tot nu toe dan wel elke dag doen ? (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Nooo... Zijn er mensen die het tot nu toe dan wel elke dag doen ? (A)

    Laswell is het gelukt.
    Ik heb één keer tot kwart na 12 moeten schrijven, maar dat was door een stomme mug :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OH, ik heb een verhaal aangemaakt nu maar hopen dat het gaat lukken.

    ik begin morgen waarschijnlijk (Omg, eigenlijk zou ik vandaag beginnen maar heb niet echt inspiratie, omg ik ben weer aan het uitstellen)

    30 Days of Writing


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    2.Begin


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Omg, ik heb nog maar minder dan een uur en ik moet er nog aan beginnen. Hoe ga ik dat klaarspelen? En het woord 'simpel' is eigenlijk niet zo simpel 8D.


    There will be beauty from pain.

    @hierboven: schrijf hoe moeilijk simpel is.

    Over mijn SA, die zal ook vandaag niet meer klaargeraken. Het verhaal zal langer worden dan ik denk.
    Hoe lang? Hoe lang ik nodig heb om hem neer te pennen.
    Tsja, als ik daardoor een mep krijg, graag, want deze wil ik goed hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb ook 'simpel' vandaag. Maar ik heb een idee! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yes, klaar! Dag 3 - Simpel


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vandaag de derde dag en ik heb 'belofte'. Hmm.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle