• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Brieven... En typisch dat ik gisteren 'The Notebook' heb gezien, nu zijn al mijn ideeën 'The Notebook'-related. D:

    Laswell schreef:
    Brieven... En typisch dat ik gisteren 'The Notebook' heb gezien, nu zijn al mijn ideeën 'The Notebook'-related. D:

    Ik had ook brieven vandaag (:


    Tears are words the heart can't say.

    Nefie schreef:
    (...)
    Laswell is het gelukt.
    Ik heb één keer tot kwart na 12 moeten schrijven, maar dat was door een stomme mug :c

    Ik heb het ook al elke dag gedaan hha. Te veel mensen hier in huis die me zouden kunnen slaan. Dag 7 (vandaag) is ook af dus al een hele week volgehouden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 16:37 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb een klein uurtje geleden mijn SA van gisteren afgemaakt.
    9 kantjes A5.
    Op één kantje stond 125 woorden.
    Dus dat zal meer dan duizend woorden zijn!

    Van vandaag zal het een kortje zijn, maar ik wil hem goed hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    3. Belofte


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Iemand mag (moet) me slaan, ik heb de hele dag zitten nadenken over waas/nevel en mist, maar er is niks op papier gekomen..


    There will be beauty from pain.

    Ik heb een tijd lang geprobeerd om het aan een stuk door te schrijven (Volgens de regels dus) Maar het maakt mijn verhalen er absoluut niet beter op.
    Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik voor eind augustus alle onderwerpen gehad heb, maar dan wel met goeie verhalen. Dan ben ik tenminste trots =)
    En als ik dat niet red mogen jullie mij allemaal komen slaan xD


    Bowties are cool

    Vandaag het woord bevel. (:
    Ik ben al halverwege. =D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik had zonsondergang, morgen zomer. Echt ik heb echt al alleen maar de simpele woorden gehad. Dat wordt wat op het einde (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dit ga ik misschien ook wel proberen :3


    yeehh

    Ik wil proberen. xd Zet mij er maar bij. :]


    help

    Hahah ik zei dat ik gister ging beginnen. maar heb het niet gedaan. maar even kijken of ik er vandaag zin in heb

    Oeps hihihi daar ging het om om door te zetten met schrijven en wat doe ik?, ik stel het steeds uit om te beginnen omdat ik geen zin heb om te schrijven.

    XOxo


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Zeg het maar als ik iemand vergeten ben in de lijst.
    Ik denk dat het tijd wordt dat ik ook begin aan mijn one shot.


    Cool, neat, swell -Cry

    Hier is mijn deelname:
    Klik ^^


    yeehh

    Oké, ik ga nu aan mijn 5 drabbles beginnen. ( :


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn