• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    OK just slap me if you want. Dit wordt 'm niet meer vandaag. ><'
    Morgen 2 dus! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga mijn laptop niet meedoen naar Italië, dus ga ik op papier schrijven denk ik.

    Laswell schreef:
    Ik ga mijn laptop niet meedoen naar Italië, dus ga ik op papier schrijven denk ik.

    Ik ga ook naar Italië! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Opulence schreef:
    OK just slap me if you want. Dit wordt 'm niet meer vandaag. ><'
    Morgen 2 dus! :Y)

    *slapslap*


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    (...)
    Ik ga ook naar Italië! :'D

    Echt, waar ergens?

    Laswell schreef:
    (...)
    Echt, waar ergens?

    Taormina in Sicilië, jij? :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    (...)
    Taormina in Sicilië, jij? :')

    Ah, ik ga naar Firenze in Toscane. :] Veel plezier in Italië alleszins!

    m'n vierde verhaal Duizend nog net optijd :D


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Zo, mijn eerste is net op tijd klaar geraakt 8D. Ik ben er 100 % tevreden over en het is langer geworden dan verwacht, maargoed. Je moet ergens beginnen zeker? Als iemand er een oordeel wil over vellen, feel free (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:18 ]


    There will be beauty from pain.

    Iemand mag mij slaan want ik heb het niet gehaald gisteren. (': Dus ik ga vandaag mijn tweede woord doen, mijn derde nog niet want dat gaat me niet lukken. I blame my work. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Iemand mag mij slaan want ik heb het niet gehaald gisteren. (': Dus ik ga vandaag mijn tweede woord doen, mijn derde nog niet want dat gaat me niet lukken. I blame my work. (':

    *cyberslap*

    Laswell schreef:
    (...)
    *cyberslap*


    AU! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    AU! D:

    Eigen schuld, dikke bult! c:
    Ik moet niet veel zeggen, ik heb gisteren mijn verhaal een uur voor de deadline afgewerkt.

    Mijn eerste woord is duizend. Begint al goed xd


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Dag 2 - Formeel
    Het is anders geworden dan ik in gedachten had, maar ik ben best trots. ^^
    Feel free to leave a comment~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)