• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Mwihh, ik heb mijn stukje van vandaag af ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb mijn eerste stukje van vandaag ook in een story gezet (:
    A Day Challenge


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Perciver Style (:
    Nederlandse versie

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:25 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Oké, ik ga me toch wel met de sleutelwoorden bezighouden en ik ga vanaf vandaag beginnen. Mijn verhaal houd ik toch apart wel bij, die wil ik alleen niet posten hier. Het lijkt me gewoon makkelijker vol te houden als ik mijn resultaten wel post (zodat mensen zien of ik skip of niet), dus ga ik het zo doen. Alleen probeer ik er dan wel een lang verhaal van te maken, want stand alones vind ik moeilijker. (cat)
    En morgen post ik wss. pas na 12 uur 's avonds, want dan ben ik de hele dag naar de Efteling en pas rond 11 uur 's avonds thuis. (cat)


    Til hug og blod.

    30 dagen en 30 nachten
    Het 30 dagen durende verhaal van een zigeunermeisje dat gedoopt werd onder de naam van Celeron.


    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:51 ]


    Til hug og blod.

    @Gondor: Dat vind ik eigenlijk nog best een heel goed idee om de challenge te doen. Ik ga die van jou volgen denk ik. c:

    Dankjewel! <3
    Ik hoop dat je het iets zult vinden. :]


    Til hug og blod.

    Mij lijkt me dat juist een stukje moeilijker.
    Hmm, het is... Ik weet het niet... Je zit gebonden aan één persoon, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn.
    Oh, veel succes zou ik zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @ Gondor: ik vind jouw idee ook echt heel tof. Het is een uitdaging en het is altijd leuk als er mensen zijn die er iets origineels mee doen (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dagje 2. Het duurde echt keilang voordat ik inspiratie had, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics}


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mijn dag twee is vrij kort, maar ik vind 'm goed zo. c:

    Nefie schreef:
    Mij lijkt me dat juist een stukje moeilijker.
    Hmm, het is... Ik weet het niet... Je zit gebonden aan één persoon, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn.
    Oh, veel succes zou ik zeggen.


    Daar geef ik de voorkeur aan. Of in ieder geval een aantal personen, maar hetzelfde verhaal. Stand Alones zijn niet mijn sterkste punten. ^^
    Ik ben begonnen aan mijn eerste deel en tot nu toe gaat het naar mijn gevoel wel redelijk. Het is een uitdaging om zonder echt een vast idee aan een verhaal te beginnen, maar dat maakt het ook leuk. :]


    Til hug og blod.

    Hmm, eigenlijk is dit wel een gaaf idee. Maar dan schrijf ik liever ook een lang verhaal, want ik heb het niet zo op SA's... Of misschien gedichten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle