• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik wil dolgraag meedoen, maar ik vrees alleen dat het voor even zou zijn aangezien ik 1 augustus op reis ben voor een hele maand(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga morgen eens een Engels SA schrijven, denk ik. Ik heb de computer alvast laten kiezen en het wordt 'accusation'.

    1: Begin


    Til hug og blod.

    Ik ben ook klaar met mijn SA.
    Ik zal hem meteen online zetten.
    Het woord: 'duizend' en het onderwerp: oorlog.
    Ik had eerst gedacht aan een vlucht vogels, maar aangezien het in m'n verhaal april én nacht is, kan dat niet. (Ik heb me gebaseerd op échte gebeurtenissen en personen).
    Zo is het maar een sterrenhemel geworden.
    Eerst wilde ik romantiek onder de sterrenhemel doen, maar nu heb ik wss geen tijd meer om dat uit te werken, te veranderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dag 1 - Kijk :)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Dag 2: Toekomst

    De toekomst is iets waar we allemaal onzeker over zijn, wat gaat hij ons brengen en wat kunnen we er van verwachten? Je kunt een beeld van je toekomst schetsen maar of hij uitkomt dat weet je nooit, hij kan door een klein dingetje drastisch veranderd worden. Zo moet je in mijn geval alweer na twee jaar verhuizen, en ligt ons gezin in duigen. Je kunt niet eens meer iets een week vooruit plannen, omdat mijn toekomst letterlijk kantelt met elke dag die ik wakker word. Mensen die zeggen dat ze de toekomst kunnen voorspellen hebben maar voor een klein deel gelijk, er zijn altijd wel dingetjes die uitkomen maar je kunt hem niet helemaal uitstippelen. Maar laten we met zijn allen hopen dat de toekomst ons iets goeds brengt.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Dag 1 was zomer voor mij en aan 'begin' ga ik nu beginnen. (dag 2)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gondor schreef:
    (...)

    Daar geef ik de voorkeur aan. Of in ieder geval een aantal personen, maar hetzelfde verhaal. Stand Alones zijn niet mijn sterkste punten. ^^
    Ik ben begonnen aan mijn eerste deel en tot nu toe gaat het naar mijn gevoel wel redelijk. Het is een uitdaging om zonder echt een vast idee aan een verhaal te beginnen, maar dat maakt het ook leuk. :]

    Idd.
    Ik heb dan nog liever wat vrijheid, aangezien ik al moeite heb om hoofdstukken te schrijven in een lang verhaal.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Idd.
    Ik heb dan nog liever wat vrijheid, aangezien ik al moeite heb om hoofdstukken te schrijven in een lang verhaal.


    Mm... In lange verhalen heb je ook veel vrijheid hoor. Het zijn maar net de regels die je voor jezelf opstelt. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Mm... In lange verhalen heb je ook veel vrijheid hoor. Het zijn maar net de regels die je voor jezelf opstelt. :')

    Ik geef mezelf weinig vrijheid. (cat)
    Ik heb een strak plan, omdat ik het anders laat liggen omdat ik niet weet wat ik moet doen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Ik geef mezelf weinig vrijheid. (cat)
    Ik heb een strak plan, omdat ik het anders laat liggen omdat ik niet weet wat ik moet doen.


    Ik heb ook verhalen met strakke plannen, maar ik vind lange verhalen makkelijker dan korte. Dit omdat ik vaak ideeën krijg die ik er extra in wil verwerken en ik er ook vaak details in (wil) verwerk(en), waar ik vooraf nog niet aan gedacht had. :]


    Til hug og blod.

    Waarom is mijn story nog niet toegevoegd? D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Waarom is mijn story nog niet toegevoegd? D:


    Mijne staat er ook nog niet hoor. Relax, komt vast nog wel. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ik heb ook verhalen met strakke plannen, maar ik vind lange verhalen makkelijker dan korte. Dit omdat ik vaak ideeën krijg die ik er extra in wil verwerken en ik er ook vaak details in (wil) verwerk(en), waar ik vooraf nog niet aan gedacht had. :]

    Dit heb ik ook. Naarmate je verderschrijft krijg je meer inspiratie en worden de personages verder uitgewerkt.
    Daarom vind ik jouw idee moeilijk.
    Je zit vast aan je woordjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Dit heb ik ook. Naarmate je verderschrijft krijg je meer inspiratie en worden de personages verder uitgewerkt.
    Daarom vind ik jouw idee moeilijk.
    Je zit vast aan je woordjes.


    Nee hoor. Je zit alleen zo vast, als dat je jezelf vastketent. Jij zit met deze uitdaging ook vast aan woordjes, net zo goed als ik. :')

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:25 ]


    Til hug og blod.