• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik voelde pudding, en sprong op.
    Ik keek achterom, en zag dat kind van gisterenavond.
    ''En dat noemt zichzelf een Slytherin.'' mompelde ik.
    ''Eet slakken.'' zei ik op fluistertoon, en richtte op Dawn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik begon ook met eten naar de twee te gooien. 'THATS WHAT YOU CALL REVENGE BITCH EN LITTLE BOY!' Riep ik en ik danste vrolijk in het rond.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Omg.. Gatver.." Stamelde ik toen ik een slak uitkotste, Ik mocht dat kind zo niet he.. Fuck.. Ik rende zo snel als ik kon richting de ziekenzaal voor een tegenspreuk en ondertussen kwamen er een aantal slakken omhoog.. Echt wat vonden die fransen inhemelsnaam lekker aan die dingen?!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:26 ]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Zelfvondaan keek ik naar het meisje.
    ''AND THAT'S WHAT Í CALL REVENGE, WEASLEY.'' glimlachte ik liefjes.
    ''Eet slakken.'' herhaalde ik mezelf, maar dit keer richting Weasley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Echt wat vonden die fransen inhemelsnaam lekker aan die dingen?!

    I lol'd.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik liep zo waardig mogelijk naar de ziekenzaal terwijl ik een taartje in hun beider gezichten wierp en heel charmant over hun schoenen slakken kotste maar zodra ik de zaal uit was rende k naar de ziekenzaal, een spoor van slakken achterlatend.


    Remember to be ridiculous.

    [Kheb zelf ook ooit verplicht slakken gegeten. En het was best ranzig xD Dus ik spreek uit ervaring =p]


    Little do you know

    Mabel Jovita
    'VAN MIJN VRIENDEN BLIJF JE AF, JACKSON!' en ik gooi in pudding recht in haar gezicht gevolgd door een rauw ei en de pot jam.

    Merle Jovita
    als ik over de gang loop zie ik Fred en een meisje je van Slytherin lopen terwijl ze slakken kotsen. 'hé, Fred gaat het wel en met jou?' vraag ik hen.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Dawn
    Toen ik van mijn slakken probleem afgeholpen was zag ik Fred binnenkomen.
    "Jij ook slachtoffer Fred?" Zei ik medelevend "Tis echt ranzig.." Zei ik, alsof ik dat hem nog moest vertellen. Ik had, nu die twee er waren, niet echt zin meer om terug te gaan dus bleef ik gezellig bij Fred die van zijn Bezwering afgeholpen werd..


    Little do you know

    [RAY HELP, arme Elisa wordt aangevallen van 496439 kanten]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Als antwoord kotste ik een slak uit en liep ik verder naar de ziekenzaal. Ik kreeg Jackson nog wel, ik hoopte alleen dat niemand zo stom was om hetzelfde lot te ondergaan. 'Ja,' antwoorde ik op Dawns vraag.

    Axelle
    Ik liep naar het meisje -elisabeth-. 'Geef ze er de volgende keer de goede wijn en etenssaus bij,' zei ik. 'En laat ze koken, zo smaken die slakken niet goed.'
    Ik liep daarna de zaal uit, de etensresten ontwijkend en achter de slakken aan naar de ziekenzaal waar ik de twee slachtoffers zag zitten. 'Gaat het een beetje, wat een rotstreek om die bezwering te gebruiken, ze is geen vijf meer.'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:34 ]


    Remember to be ridiculous.

    Merle Jovita
    ik loop achter Fred aan die blijkbaar naar de ziekenzaal gaat om van zijn slakken probleem te worden afgeholpen. 'hoe komen jullie zo smerig?' vraag ik als ik de ziekenzaal in ben gekomen. 'is er iets gebeurd of hadden jullie niet zo'n zien in een douche vanochtend?'


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Dawn
    "We hadden denk ik geen zin in een douche?" Zei ik lachend tegen het meisje dat verdomd veel op mabel leek, alleen kon ik haar van mabel onderscheiden omdat ze schoon was en niet wist wat er gaande was in de Great Hall.
    "Ik heb echt geen zin om terug te gaan naar de Great Hall.. Niet nu Jackson er is om alles te verpesten.. Met haar stomme bezweringen" Ik gromde zachtjes van boosheid.


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik ontweek nog een paar voorwerpen, die kapot knalden op de muur.
    ''Wil je ook slakjes eten? Daar kan ik hoogstpersoonlijk voor zorgen, lieverd.'' siste ik, toen ik enkele jamvlekken op mijn kleding ontdekte.

    [Waar is Ray als je 'm nodig hebt? D:]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik weet niets te zeggen en blijf gewoon staan kijken. Ik kreeg ook wel wat tegen me aan maar wist het niet.
    Ik voel woede opkomen. "Oké, die krijgen ze terug!" Zeg ik met gebalde vuisten en pak mijn wand dan loop ik achter ze aan, nadat ik Elisábeth haar amr had beet genomen.
    "Denken jullie leuk te zijn?" Roep ik naar ze als we bij hun zijn. Ik richt mijn wand op ze.

    [Lol, Ray is boos xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.